Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Üdv!
Újabb kérdésem lenne 3600f/p forog a motor a sűrítő egységnek 900-1100f/p kell forognia azon adott a tárcsa ami 25 cm átmérőjű,ha jól számoltam ,akkor a motorra 6,2 cm átmérőjű tárcsát kell, hogy rakjak ugye,hogy meglegyen a 900-1100f/p?
Nekem egy kérdésem lenne, hogy ez mióta elektronika?
A hozzászólás módosítva: Ápr 9, 2016
Olvasd el az oldal címét:kompresszor építés!
Üdv mesterek!
Most is működő 24 literes tartályon lévő hűtőgépkompresszoromat akarom lecserélni IFA légsűrítőre. (Ez utóbbit már megvan.) Olvastam, hogy ezt a légsűrítőt meg is lehet fúrni, és un. "szuszogót" lehet rátenni. Kérdés: miért jó ez? Fontos-e rátenni? Valamint nagyon fontos lenne a HALK működés, de mondjuk ha speciális légszűrőt raknék a szívó oldalra, mint mondjuk a robogók kipufogója? Valaki foglalkozott már ilyennel? Amit tervezek a működésben: 220 V-ról működjön és 8 bár-nál kapcsol majd ki, mindezt egy panel lakás erkélyén. Nem fontos a szállított levegő mennyisége sem, így kérdés, hogy mennyi lehet a légsűrítő legalacsonyabb fordulata, és a villanymotor legalsó teljesítménye?
Sziasztok!
Nem tudtam hol kerdezzek, de ez a topic tunt a legjobbnak. Kellene nekem egy muanyag tartaly, ami uzemszeruen elvisel kb. 8 bar nyomast, max 10-et, terfogata kb 0,5-1 liter kozotti, es fontos, hogy konnyu legyen. Mondjuk ha eleg konnyu, akkor lehet fem is. Egy "i/o port" eleg ra.
0/s es 0W.Mikor all.Ekkor minimalis az energiaigenye. Teraszra valo kompresszorrol nem hallottam.A huto kompresszora sem mondhato halknak.
Az ifa légsűrítő nem csendes, elég nagy szívó- horkoló hangja van és indulásnál kopog néha a szelep ami benne van.
Nekem 0.75Kw-os motor hajtja igaz 3 fázisú, van rajta egy 60L-es tartály. Kép A hozzászólás módosítva: Ápr 19, 2016
Szia!
Szódásüveg? Mármint nem az üveg, hanem az alu fajta. Vagy habszifon. De nyomáspróbázd...
Habszifon lenne is kéznél. Ez jó ötlet, köszi!
Hali!
Én nem kísérleteznék vele, szerintem nem fogja bírni a 10 bárt tartósan, mert nem erre találták ki.Ha eldurran, szilánkosra szakad, mint a gránát!!! Ha már szódavíz: ekkora nyomás vízből, kiveri a kezedből a poharat .Akkor inkább már egy 1-2 kg-os tűzoltó készülék. 4-5 ezer újonnan, 20 bár próbanyomás, biztonságos, minősített cucc. Még szelep is van rajta amit egy kis esztergályos munkával fel lehet használni Csak nem paintball póttartály lesz?
És esetleg meg tudod mondani, hogy mennyi a sűrítő fordulata? Illetve mi a minimum?
Kürt lesz belőle kerékpárra.
ilyen Nem bíznék rá 10 bárt tartósan, eleve csak 8 bárra tudnám tölteni. De max 5000 forintot szánok rá, ha több, akkor inkább megveszem az eredetit.
LÉGYSZÍVES NE ADJ ÉLETVESZÉLYES, HÜLYE ÖTLETEKET!
Gondolj bele: megcsinálja, eldurran és maradandóan megsérül, ki lesz a hunyó? Bevállalod ?! Gondolkozzunk már el egy kicsit! Értem hogy mindenki szeretne olcsón kihozni egy hobbi kompresszort, DE NE MIDENÁRON!!Sok fórumtárs nincs tisztában azzal hogy mire is vállalkozik amikor nekiáll kompresszort építeni. És még kevesebben vannak akik ezt elismerik, és először kérdeznek. Ez nem az a kategória hogy elégett egy ellenállás, nem baj, teszek nagyobb W-ost!Itt ha valaki téved, az lehet hogy nem kompresszort épített, hanem időzített bombát, és nem is tud róla.
Legszures nelkul gyorsan szetkoptatja a por.
Aki megepiti.
Kurtrol volt szo. Kurt Cobainrol. Lattal mar busz vagy kamionkereket szetdurranni?Tudod milyen veszelyes?Okozott mar balesetet? Tiltsuk be a levegos kamionkereket!Jarjanak fakereken 20km/hval kulonben a Durranogumikerekeket Ellenzok Szovetsege sztrajkolni fog es a Parlament ele vonul! A hozzászólás módosítva: Ápr 20, 2016
Minden loszer es robbanoanyag idozitett bomba.Csak az inicialo impulzusra var a vegyi energiaja felszabaditasahoz.Megis gyartjak es nem okoz sok balesetet.A buvarpalack is szakitotta le buvar labat megis buvarkodnak.
Ez nem egyszerűbb és olcsóbb?
Nem tudom hogy a kerékpár csőváza hány mm-es lehet? De vagy 2mm falvastagságú lehet hogy van. Esetleg rászerelni egy szelepet, majd nyomáspróbázni.
Félre érted a helyzetet. Amikor a hozzászólást írtam akkor még nem derült ki hogy mire is szeretne Primary kolléga a tartályt építeni.
Amúgy meg pontosan azért írtam amit írtam, mert volt szerencsém mindkét általad említett esethez.A teherautó keréknél kiugrott a biztosító gyűrű és eldurrant a belső 7 bárnál. A biztonsági kalitka totálkáros lett.... És rendeztem vissza műhelyt miután a CO palack eldőlt és letört róla a szelep.Kedves munkatárs elfelejtette rögzíteni a palackot a hegesztőgépen Nem megbántani akartalak, csak felhívni a figyelmet hogy a pneumatikában is vannak veszélyes berendezések és helyzetek. Részemről lezárva és bocsánat ha megbántottalak. A hozzászólás módosítva: Ápr 21, 2016
1mm sincs. Különben nehéz lenne mint a só.
Sziasztok, Hűtőgép kompresszor téma. Direktre szeretném kötni a hűtőgép kompresszoromat a légtartályon. Ha elindítom (akkor is ha pár mp-re) akkor kb fél - egy perc után indul el addig csak búg (amíg csak búg addig lekacsolgatom).
Megbontottan az elektronikai boxot. Az első képen látható, hogy kiiktattam a túlterhelés védelmet. kapcsolótáblából egy fekete vezeték meg és zöldre vált át, az megy a legfelső érintkezőre. Az indító relére csak egy kék kábel megy. Ebben az állapotban is fennáll az az állapot, hogy nem indul azonnal, csak kb. fél egy perc után. Az indító relébe van késleltetés? Van neki 4 lába, esetleg máshogy kell rákötni? Köszönettel!
Az indítórelében nincs késleltetés. A hűtőkompresszorok, ha még jó állapotban vannak, simán nyomják a 13-14 bar-t. Természetesen ennek megfelelő csekély térfogatárammal. Emiatt 8 barnál még könnyedén indulnak terhelés alatt is. Dugattyúsokban ~2 cm átmérőjű a dugattyú, míg IFA, ZIL, IKARUS (CSEPEL) kompresszorokban 3-5 cm.
Ha ezt műveli, ott valami más hiba van.
Le van kötve a levegő nyomóág tehát a szabadba pöfög, ergo belül nincs nyomás.
Az indító relé sima PCR relé, a másik három csati az mi rajta?. Akkor megpróbálok kis olajat önteni bele hátha segít rajta. De érdekes hogy fél percig búg aztán úgy röcögve indul be.
Másik helyen is válaszoltak neked. Ezt a PTC relét nem ismerem, nem tudok rá mit mondani. Mindenesetre "nem illendő", hogy fél percig morog és melegszik, mire beindul. Ilyen késztetésre a motorok általában le szoktak égni.
Keress másik indítóegységet hozzá!
Sziasztok! Erről a kompresszorról szeretném megtudni hogy hány bár nyomást tudhat,és mekkora fordulat szükségeltetik? Köszönöm előre is.
Üdv!
EZT a kínai nyomáskapcsoló, és szabájzót érdemes megvenni? Ennyi pénzért mit várjak? |
Bejelentkezés
Hirdetés |