Fórum témák
» Több friss téma |
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal! - Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni! - És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Sziasztok! Tudna valaki segíteni nekem egy olyan problémában, hogy szeretnék egy komparátor kapcsolást kérni, ami 0,6 voltnál kapcsol, és 28 voltos áramkörbe kellene. Egy gázpedál jeladó alapjárat kapcsoló szimulációjához. A motor vezérlő ECU bemenetére menne a kimeneti jel.
Sziasztok!
Korábban írtam, hogy melegítőlapot szeretnék építeni. Mivel elektronikában kezdő vagyok, ezért sajnos csak egy szakszerűtlen tervet tudtam készíteni hozzá. Remélem azért érthető. Meg tudnátok mondani, hogy így működhet-e a dolog? melegítőlap terv
Gyanítom, hogy egy ilyen móricka (nem kritizálni akarom a rajzod) ábráról senki nem fogja tudni eldönteni, hogy valójában hogy is vannak összekötve a részegységek...
Kérj meg valakit, aki legalább szabványos módon le tudja rajzolni, mit is akarsz igazán...
Az alapelképzelés jó, a bal oldali thermo-kapcsoló szabályozná a hőmérsékletet. Viszont a ventillátort nem egészen értem, az érzékelője a lapon kívül látszik, mit keringtetne?
Az összeszerelést mindenféleképp hozzáértőre bízd, 230 Volt nagyot rúg ha nem stimmel valami. Tetszik a rajzod, érdekes megközelítése az elektronikának. A hozzászólás módosítva: Máj 22, 2016
A piros szaggatott vonalak két elválasztott teret jelölnek, mint egy egyszintes ház. A földszinten vannak az elektromos eszközök. A ventilátor csak akkor lépne működésbe, ha az alsó térben 40 fok fölé esne a hőmérséklet. A 12 Voltos átalakítónak ez az ideális hőmérséklete az ebay szerint.
A hozzászólás módosítva: Máj 22, 2016