Fórum témák
» Több friss téma |
nem szürő probléma,engem is igy szivatott mire rájöttem,és azóta abszolút nem párásodik,van az a gomb ami csak a beltérben forgatja a levegőt,lehet ez a kapcsoló is a hibás de általában a ventilátor motor tetején van egy kupak,azt kell megnézni,ki a kesztyütartót oszt nyomd be a gombot,majd váltogasd h egyenesen fújja a levegőt vagy az ablakra,ha nem mozgatja az a kis motor a kart és azt a kupakot akkor a motor beragdat,az a kupak legyen mindig zárva,vagyis rá hajolva a motorra,igy nyáron automatikusan jön be a hideg levegő,máskor meg nem párásodnak az ablakok,lehet eső vagy -70 fok hideg akkor sem fog bepárásodni,tuti igy van mert rájöttem erre a szarságra
Az lenne a legjobb ha mondanál egy motorkódot és akkor eldőlne az EGR kérdés is és az ehhez kapcsolódó egyéb levegőellátási dolgok létezése. ... de ahogy nézem a nálad lévő motornak nincs ilyen beépítve de ellenben a túlzott üzemanyag fogyasztást a motorhőfok érzékelő, üzemanyag szivattyú és a nyomásszabályzó hibája okolható.
Probléma megoldva... Trafósor hibás volt. A bontóban mind a három kipróbált trafósor hibás lehetett, mert egy másik működő G astrából áttéve a trafósort hibátlanul járt a motor. Vettem bele másikat (Delphi, új 22e btto...) + 4 új gyertya a szutykosak helyett. Autó hibátlan. Ennyit a bontott cuccoklról...
Olyanokkal már én sem szívatom magam. Amikor ráér a szerelőm, akkor kérek majd tőle egy nagygenerál átnézést hogy mit kellhet esetleg cserélni. Most éppen nem sürgős
Ne viccelj már, a keringetés (lapát vagy csappantyú tengelyének törése) alapból G Astra betegség, nálam fixen külső levegőre volt állítva, és úgy is párásodott.
Szerencsére már nem kell vele csinálnom semmit, mert megszabadultam tőle.
Valóban annak mondják, de ha nincs eltörve a csappantyú, és ki van cserélve a pollenszűrő, akkor nincs miért párásodjon. Kivéve persze ha el van ázva a szőnyeg a hólétől ugye
Amúgy az előző hozzászóló pont két éves hozzászólásra reagált.
Miért van olyan érzésem hogy ez a válasz nem nekem lett szánva? Vagy a bontott cuccokról írtál? A trafó hiba egyik percről a másikra jön elő általában, így lehet hogy a szerelőtől elhozod a verdát lábon és trélerrel viszed vissza egy óra múlva... Mondjuk ha 3 henger nem megy egyszerre. Nálam is így volt, elmentem vásárolni semmi baja nem volt, hazafelé elkezdett rángatni aztán annyi volt neki.... Nekem még szerencsém volt, 1 hengerrel kezdte aztán már kettő nem ment mire rájöttünk mi a gáz. Arra meg végképp nem gondoltam hogy 3-3 trafósor rossz még egy bontóban is. Pont ezért nem gondoltam a próbák után trafó hibára.
A hozzászólás módosítva: Jún 12, 2016
Igen. Arról írtam, hogy nincs értelme bontott dolgokat beletenni, mert könnyen kijön sokkal drágábbra mint az új.
Jaja... a Bontott DELPHI t akarta a fazon 16 ért adni. 22 volt a vadi új!
Sziasztok !
Olyan problémám lenne az Opel Astra G -mel hogy durván 2 hete kezdte el azt csinálni hogy mikor ráadom a gyújtást a hátsó ablaktörlő magától elindul pedig a kart semelyik irányba nem lett elmozdítva, van úgy hogy vezetés közben is magától elindul megy vagy 2-3 percig és megáll magától valamikor pedig egész vezetés alatt megy le se áll hiába mozgatom a kart bármelyik irányba. Valakinek valami ötlet ?? Segítséget előre is köszönöm !
Üdv mindenkinek !
Segitésgeteket szeretném kérni a következő probléma megoldásában. Nemrégiben vettem egy f astrát 92 évjárat c14nz 1.4 44kw 8 szelepes. Nos a problémám a vizhőfokmérővel van , ahogy a képen is látszik . Jeladót cseréltem , semmi változás kiegyenlitöben a viz 85- 90 fokos (digitális hőmérő szerint) . Ha a jeladó csatlakozóját leveszem és testhez érintem müszerfalban a mutató szépen eléri a végpontot , még amit megprobáltam hogy hőgomba kivesz test az oldalához és öngyujtóval melegitettem igy tökéletesen müködött... Mikor jár a motor akkor nem mutat megfelelő értéket Látott már valaki ilyet??? Gyanitom , hogy előző tulaj valamit megmahinált mivel mikor megvettem hengerfejes volt amit nehezen akart beismerni .... persze ez csak az én véleményem Üdv: János
Jó reggelt!
Úgy néz ki,hogy meglett az Opel Agilán (Z12XE motoros) a hiba. (állandó P0170 hibakód miatt) Az EGR szelepet és az üzemanyag szivattyút kellett cserélni. Jelenleg 1 hónapja hibamentesen megy a kocsi. Kop,kop, kop. A hozzászólás módosítva: Júl 8, 2016
Szia! Tehát végül is "levegős" hiba volt az, mert ez a szerkezet a szívó oldalra van bekötve ahová a füstgázokat vezeti vissza a főszelep amit egy szervószelep nyitogat a motorvezérlő által működtetve a megfelelő üzemállapotban. A főszelepet vagy a kisebb szervószelepet kellett cserélni? (melyik nem zárt rendesen?)
Helllo! Olyan,mint ha valahol soros ellenállás lenne az érzékelővel. (Enyém, "92 fokot" mutat, mikor jól érzi magát. Persze hogy tényleg mennyi az annyi, azt nem tudom, de nem is nagyon zavar, lényeg az állandóság..)
Szia!
Valahogy úgy van ahogy írod. "Levegős" hiba volt. Kompletten lett cserélve az egész. Pierburg EGR került rá és Bosch üza szivattyú. Az igazság az,hogy itthon van a leszedett szelep, de én kb 1-1,5mm kormot láttam, illetve takarítottam le róla. Kipróbálni nem tudom. Lefényképezem és felteszem ide.( ha sikerül) A benzin szivattyú még eredeti VDO volt benne.
Sziasztok.
Segitséget szeretnék kérni, opel astra f 1.6 16v automat nem rég vettem, de sajnos ugy érzem kár volt, ha megyek vele és vissza kel lasítanom, és ha már a kuplungot is használnom kell benyomáskor leál az autó és sajnos a szervom is el megy, elég veszéjes mert kanyarodásban is csinálja. Az a narancssárga kis lámpa is kigyúlad, mi lehet a baja. Cseréltem rajta: Üzemanyag szürőt, 4db gyertyát. Friss jogsim van mi hamarabb megszeretném szüntetni ezt a problémát. Előre is köszönöm. Tamás
Mutasd meg egy hozzáértőnek, mert távjavításban kitalálni, hogy mi a hiba lehetetlen. Azt már csak halkan jegyzem meg, vétel előtt még jobb lett volna megnézetni egy szakemberrel.
Szia! Motorkódot írjál, a forgalmiban találod .... egyedül nehezen fog menni a javítás ha a motortérben nem ismered ki magad, hogy mi micsoda.
Szia.
Hát sajnos arra nem volt lehetőségem, abban a hejzetbe. De azért köszi.
Miért? Nincs egy hozzáértő ismerősöd?
A lényeg hogy már ezen nem tudok változtatni, meg kell keresnem hol a baj és megcsinálni.
Alapjárati levegő szelep gyanús hiba ennél a típusnál. A pillangószelep házra van rászerelve oldalt. Leveszed, és karburátor tisztító sprével nagyon megfújod mindkét oldalról. Aztán megjáratod (12V feszültséget kötve a tekercsre), és megint megfújod. Mindaddig amíg retek jön belőle. Miután meggyőződtél róla, hogy akadozásmentesen jár, visszaszereled.
Köszönöm.
Holnap délután neki is álok. Majd jelzek hogy mi a végeredmény. Előre is köszönöm szépen a segitséget.
Szia!
Km órád mér? Akkor szokott leállni a motor kuplungoláskor ha nincs sebesség jel. A szervó akkor mehet el ha kevés lehet a szervó olaj szint. A Check engine hibát pedig ki kéne olvasni és tudnád mi a baj, de valószínű EGR szelep lesz, vagy lambda szonda.
Ez a művelet amire készülsz elég körülményes enné la motornál, vízcsöveket meg egy jó pár dolgot kell leszerelni miatta!
Az sem árt ha tudsz látás nélkül tapogatva szerelni, hosszú kéz előny!
Szia.
Köszönöm a tanácsot, ezeket megnézem és jelzek hogy mire jutottam, mégegyszer köszi.
Szia! Keress egy ilyen szelepet és tisztítsd meg a járataival együtt. mert valószínű, hogy nincs megfelelő alapjáratod és a motor ezért áll le ha oldod a tengelykapcsolót.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |