Fórum témák
» Több friss téma |
A méretét nem tudom, de az átmérő nyilván kétszerese a jelenlegi hangtengelynek, mert a sebesség is kétszeres. Tehát csak mérned kell és már meg is tudod tervezni.
A hozzászólás módosítva: Máj 2, 2016
Szia! Ha a leszorító bordázott zárt anya sincs meg akkor az szép lesz. A hangtengelyre ráhúzható 19-es sebességhez nem "mezei" az a kis csőtengely, nem beszélve a tűréséről (emlékeim szerint 7mm). Az eredeti a szalagot nem rongálta és kellően érdes volt a felülete a nyomógörgőhöz nyomódáskor. Ha a csőtengelyt hordó alakúra sikerül elkészíteni akkor a szalag ki fog mászni a pályáról. Persze lehet próbálkozni. Talán egy csapköszörűs tudná azt a felületet kialakítani de a 9.5-es tengelynek a furata sem egész milliméterre végződik és akkor még ott az anya.
Apróhirdetésekben, érdemes keresni.
2-3 ezer forint körül árulják, általában anyával együtt.
Szia!
Vat*rán keresd magnos_a nevű eladót, neki rendszeresen van ilyen alkatrésze bontásból. 3e Ft körüli áron szokott lenni. Sokan próbálkoztak már ilyet gyártani, inkább kevesebb, mint több sikerrel.
Sokan próbálkoztak már ilyet gyártani, inkább kevesebb, mint több sikerrel.
Régen elég sokan, olcsón és jót készítettek./ felületkezeléssel/. Ma aki ért hozzá, ha el is vállalja, biztos , hogy többe kerül, mint 5 ezer forint.
Vedd fel a kapcsolatot"" magnóssal ""..Korrekt!
A görgő méretei: átmérő: 8.07 mm Hossza: 13.05 mm A furat átmérőjét nem tudom pontosan mérni, de a kis tengely átmérőjét ki tudod pontosan számolni a nagy görgő átmérőjéből.. A nagy görgőnek szoros de csúszó illesztéssel kell rámennie a tengelyre! Nagyon fontos! Az anya M4 azaz négyes menet van az anyán. Ha szoros de csúszó illesztéssem megy fel a tengelyre akkor veszel 4-5 darab jó minőségű anyát és alátétet; amelyik jól illeszkedik a görgőhöz (párhuzamos az oldalával használhatod ..
privátban ment,, ha megvan..
Ja!
Nehogymár alatta legyen a görgő anyával a fejtakaró alatt a helyén?
A fejek mellett a baloldalon középen ..
Megnéztem nincs ott! Köszönöm!
"Sajnos nincs a fej mellet a műanyagburkolat alatt sem "
Igen, ezt már írtad a legelső hozzá szólásodban is. Érdemes még Budapesten is a Bródy- Szentkirályi utcában lévő kereskedésekben is megnézni, kérdezni.
Nem irsz ,hogy mi tőrtént?
Köszönöm Mindenkinek, sikerült megoldanom, Budapesten!
És mi lett a megoldás? Vettél eredetit újat, vagy használtat kéz alól? Vagy csináltattál? Lehet, hogy mást is érdekelne a megoldás.
Hello mindenkinek!
Kb. 60 éves hordozható Japán magnó, minden működik csak hang nem igazán akar kijönni belőle.Szalagmeghajtás működik, kis recsegés és más semmi.Ha van valakinek ötlete ,hol kezdjem a hibafelderítést? megköszönném az erősítö, a fej , vagy a hangerő potméter??? mellékelek néhány fotót is ha ez segít A hozzászólás módosítva: Júl 31, 2016
Szép sorban vegyél kézbe egy kihegyezett csavarhuzot. Bekapcsolt állapotban egymás után érintsd neg a fej kontaktusait, ha nem bug, akkor a poti kontaktusait, ha az sem bug akkor az erösitön keress valamilyen érzékeny pontot. Igy kiszürheted hol lehet a hiba.
Rendszerint a kapcsolok ( sok áramkörü) szokták bedobni a törülközöt.
Igen,ebben is van egy ilyen kapcsoló. A fej és a potméter kontaktusait már megnéztem, egyiknél sem búg. Gondolom akkor az erősítő vagy a kapcsoló??
Akkor az erösitöt kell szemrevételzned, tápokat, munkapontokat és a 2 trafot. Esetleg nézd meg a jel utját a hangszoroig mert voltak olyan egetverö konstrukciok is, amikor felvételkor az erösitöt használtak a fej meghajtására, azaz a kimenet a hangszoro meg a fej között van kapcsolgatva (rec-play) - igy ez a kapcsolo is csendet tud okozni.
Mindig a kimenet felől haladunk a bemenet felé a hibakereséssel. Az első és legfontosabb, a tápfeszültségek ellenőrzése. Ha itt valami nincs rendben, addig nem érdemes folytatni máshol a hibakeresést. Egy 60(?) éves készüléknél szinte biztosan át kell nézni a kapcsolók kontaktusait, pláne, ha ezüstözöttek. De még az aranyozott/platinával futtatott érintkezőkkel is van gond, ha nem volt megfelelő a gyártástechnológia.
Sziasztok!
Ma szereztem egy hibátlan állapotú Tesla b100-ast. Egy hibája van. Még pedig az hogy az egyik oldala torzít. Mi okozhatja ezt a hiba jelenséget? Válaszokat előre is köszönöm!
Ha hibátlan állapotú, akkor miért torzít? Viccet félretéve, tegyél fel egy kis hangot a torzítás jellegéről.
Hogy érted hogy tegyek fel?
Most nem torzít. Úgy látszik mintha ki folyt volna egy kondi a végfoknál azon az oldalon amelyik torzított. Elösször azt kicserélem.
Szia!
Szerintem, lehetőség szerint tisztítás után használjad. Átmenetileg leülhettek a kondik, kontakt hibák is lehetnek, de a legtöbb esetben komolyabb beavatkozás nélkül, sokáig működnek, az eredeti alkatrészekkel.
Köszönöm a válaszod! Azért azt a kondit és párját kicserélem. Holnap lesznek képek!
Szívesen.
Amennyiben úgy látod, hogy kifolyt, púpos sérült, mindenképpen cseréld, lehetőleg nagyobb feszültségűre.
Kicseréltem a folyós kondit és párját. De most már jobban torzít. Na most mit tegyek?
Feszültségkimenetről, külső erősítővel kipróbáltad? Ez a csatlakozó a rádió jelű, fent középen.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |