Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Minden, ami modell
Köszi. Az 51 es oldalon feltettem egy rajzoz Li -FE balancernek kell.A 80 mA meghajtásnak jólehet ,de annak örülnék ha két amperral söntölne.FET -en is gondolkodtam de a nem tudom megoldani.
ritka az olyan FET, amelyik ilyen kis feszültséggel kinyitható. Szerintem ezzel az erősítővel jó lesz a BD. Lehet ugyan, hogy az 1 ohm sok a 2 amperhez, merugye az 2V és nem biztos, hogy a BD 2A-nál le tud ülni 1,7V-ra, legalábbis necces. Talán 0,56 ohm kéne.
Üdv
Nem egyenlore meg varok a repulessel.Jelenleg egy carson dazzlerrel ugyeskedem. Sajnos nemtalalok hozza alu alkatreszeket. Szeretnem valahogyan atalakitani a futomu rendszert.A lengokarokat jo lenne alubol es akkor mar a kerek aggyal is kellene valamit kezdeni min. golyos csapagyazas. Ha valaki ismer olyan autot aminek alu alkatreszeit fel lehet hasznalni dazzlerhez kerem irjon.
Szia . A töltést terepen megoldottam, tehát már csak az otthoni balancerezést kell kiokoskodni. A gyári cucchoz most nincs lecsó.Ugy gondoltam ,hogy egy áramgenerátorral tolok 1--1.5 Ampert,az akkukon keresztül.Minden cellánál van ez a figyelő sönt áramkör, és amikor eléri az adott cella a 3.7 voltot kisöntölődik.A lipo áramkörök nem jók, mert azok 4.2 voltnál állitanak le.Most jöttem haza a repcsizésből, nagyon jó volt.Csináltam videot is ,csak nem tudom hogyan oszthatnám meg veletek.
én hallottam olyat hogy ha két egyforma kapacitású és állapotú lipo akkut összedugsz akkor kibalanszerezik egymást
nemtom működik-e még sohasem dolgoztam lipo akkuval :nemtudom: (nálam a nicd a favorit)
Nem megoldható az összeforrasztott pakknál a párhuzamositás: Ha egyformák a cellafeszültségek minek párhuzamositani ? Ha nem egyforma -akkor nagy a szikra.(nem lehet minden balancerezésnél szétforrasztani, utána öszze.Nagyon kell vigyázni a hőfokkal.)
csak egy ötlet volt amit régebben olvastam valahol
Üdv mindenkinek!
Segítség kérés: hol tudnék elektromosan vezető festéket beszerezni? Cím, telefonszám , emil , bármilyen elérhetőség érdekelne! Előre is köszönöm
Emberek!!!
nem fogjátok elhinni milyen mázlim volt ma reggel a bolhapiacon!! Vettem egy méretes rc helit ami golyóscsapágyazott, az egész hajtáslánc kifogástalanul működik, van benne egy IKARUS heli sport motor, egy robbe fs 500-as szervó ami nincs: a többi szervó, kabin, rádió, akku mindezt: (mindenki kapaszkodjon erősen): :nyes: 3500ft-ért vettem egyesek nem tudják mi van a birtokukban
Kis keresgélés után amit a gép farkán található
Idézet: feliratra alapoztam arra jutottam hogy ez a gép fénykorában egy Ikarus EP eco 8-as volt„eco” (bár még nem hallottam ilyen heliről) van valakinek tapasztalata ilyen helivel kapcsolatban?
Szerencsés vagy. Még ráköltessz 60 rugót és repülhetsz is. Nekem két vitorlásom is onnan származik.(A határ menti részeken árusitanak a németektől, sógoréktól / bekukázott /müszaki és egyéb dolgokat)Eszméletlen miket dobnak ki, ami nekünk még nagy érték.Az egyik sérült volt ,de kis munkával rendbehoztam, amásik félig összerakva, beleunt a tulaj és pár év porosodás után kirakta.Az élelmes magyar meg szépen elhozza és értékesiti.
nem kell erre 60 rugó
kicsit megpucolom, beolajzom, veszek még két szervót + egy szabit oszt mehet is vagy eladom kicsit drágábban
Meg giro +digit szervó+ akksi+ vevő+adó+ új rotor+ heli szimulátor+motor +stb .gondold meg. :yes:
nem azért vettem meg mert annyira repülni akarok vele hanem azért mert olcsó volt és ezen kiválóan lehet látni hogy működnek az ilyen madarak
új moci meg nem kell mert a régi kiválóan üzemel meghgát kísérletezni ennyi pénzért kiváló u.i.: a piacon vannak a legjobb és legolcsóbb cuccok
ma bevittem a suliba hogy a szakmai tanárom (modellező) vizsgálja meg
azt mondta hogy simán meg lehet javítani még szakmai óra keretein belül is. ki akartuk próbálni a suliba hogy hogy megy a moci de a legerősebb labortápnak is elégette a biztosítékát (45A)
Na, hál is Eladtam az egyik hajómat . Igy meglessz az elektronika a discusomhoz.
Bátoritsatok! Mondjátok, hogy SZÉP!!!!
Hát igen..., egy zárlatos motorhoz erősebb táp kell...
:lama:
45 A , Az igen . Az már gombócbol is sok.Kezdhetsz gondolkozni a Li-Fe akksikban. 120 A -t le tudnak adni . Nekem van eladó 3 db. Nemrég azt irtad ,hogy jó a motor --Mivel próbáltad??
Tényleg gyönyörű. Pedig nem is modellezem. Gratula!
Üdv.
NI-MH akkuval próbáltam
megindult bár annyira flforrósodott az akku kábelje hogy ilyedtemben eldobtam a Discus szupi
Sziasztok! Az Y kábel felépítéséről érdeklődnék. Gondoltam barkácsolok egyet saját kezűleg, mivel ha megrendelem, drágább a postaköltség, mint maga a kábel. Szóval az érdekelne, hogy egy nagy teljesítményű szervót hogyan lehetne külső tápról meghajtani úgy, hogy ne a vevőt tegye tönkre a nagy áramfelvételével. Gondolom úgy kell, hogy megkapja a szervó a tápot kívülről, a vezérlő jelet meg a vevőről, csak a földet kell közösíteni nemdebár?
Szia, igen úgy kell, ahogyan mondtad. A földet közösítened kell, ezenkívül a vezérlő jelet simán rákötheted a szervóra. A nagyobb terhelehetőségű tápról pedig értelemszerűen megkapja a pozitív tápot.
Igen ,úgy .Negativ közösitve legen.Vagy add meg a tápot a szervónak és abból vidd a vevőbe . Egy kis zavarszürésnek tegyél be ferritgyürüt párszor füzd át rajta a kábelt.Igy nemkell külön akksi a vevőhöz.
Köszönöm a válaszokat, szerintem hozzá is látok forrasztgatni.
Amúgy csak a biztonság kedvéért--hány voltos a szervó??A vevő nem kaphat 6 voltnál többet.A szervók is állt . annyiról mennek.
A szervó bírja egészen 8.4 voltig, 25kg húzóerőt teljesít ezen a feszültségen.
Egyébként megépítettem az Y kábelt, a sípolás nem szűnt meg. Arra is gondoltam már, hogy lehet hogy a szervó nem szereti a Futaba cuccaimat. Ha két Futaba S003 alap szervót dugok rá a vevőre, akkor minden tökéletesen működik....ha meg rádugom a giga szervót, elkezd sípolni, meg alig észrevehetően oda-vissza rángatózni a szervó karja...nem tudom mi tévő legyek. Az a baj, hogy a környezetemben nem tudok olyan emberkét aki modellezgetéssel foglalkozik, mert akkor elvinném hozzá a szervót, kipróbálni más rádióval is. Esetleg nem lakik valamelyikőtök Kecskemét környékén?
Még azért próbálkozgatok vele, mentőöv gyanánt beszerzek 1-2 ferrit gyűrűt, jól teleaggatom velük a kábeleket, aztán ha így is sípol, akkor nem tudom mi tévő legyek...
Úgydöntöttem hogy helyrehozom a helit .
A tanárom azt mondta hogy menthető. csak néhány tengelyt, tolórudat kell cserélni és már kész is. Meg majd szakmai óra keretein belül megcsináljuk az egész vázat aluminiumból (mert most műanyag) franyó gép lesz belőle :yes: |
Bejelentkezés
Hirdetés |