Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Minden, ami modell
Feltúrtam az évek során felhalmozott összes elektronikai szemetemet mire találtam pár használható ferritgyűrűt, nem sajnáltam, raktam belőlük mindenhová, bár a sípolás nem szűnt meg.
Nemértem ,mi lehet a gond. Itt már csak a szervó vezérlésével lehet valami. megkéne nézni valami adatlapot, hátha valami másfalyta vezérlést kiván.
Haladtam valamelyest a robottal is
át lett alakítva hogy a két motor egy akkupakkról üzemeljen és már járóképes az akkuból kivezető két vezetéket egy csokival osztottam meg és beszereltem a vevőakkunak egy kapcsolót hogy nem kelljen mindig kivenni az elemet ha épp nem használom. egyenlőre ennyi majd még dolgozgatok rajta
Hy
Van nekem egy távirányitós autóm(2600Ft-os) az lenne a bajom vele hogy nem megy elörre valamiért (egysze csak megált és kész) hogyan tudnám kinyomozni hogy a távirányitó vagy a vevö a rossz? Szerintetek javitható? Jol el lehet bohockodni vele.
Sziasztok
Volna itt egy kis bibi.Van egy 6V-os 2100mAh Ni-MH akku.Van egy 400-as kefés moci(by pittyu).Ha direktbe ráteszem az akkura áttétellel,légcsavarral,akkor kb 20 másodperc után kattan és leáll.Multival mértem 3.3 A-t vett fel,de multi közbe iktatásával addig megy amíg le nem merül.Amúgy iszonyatosan átrendezte az asztalom képét papír ügyileg.Kb. öt másodperc elteltével újra forog.Túl nagy lenne az akkunak a moci???
Azért kell bele valamicske áramkorlát.!!Eredeti felállásban köztük van egy PWM -es fesszabi.Ha mindent beleképzelek egy repülőbe ,ez úgy nézne ki, hogy 20 mp alatt a felhők között lenne. A rajt utáni felemelést követően már kéne visszavenni a gázkaron .Az akkud belső ellenállása kicsi (mert jó )A sróf is jó nagy, van ott áramfelvétel.Én valamikor AAA max AA akksikkal használtam ilyen motort.
Na vére kézben tartom a vitorlásomat!! Ma du. kaptam meg. Hát mitmondjak---GYÖNYÖRÜ---elvileg minden hozzávalóm megvan, de nemfogom elkapkodni az összeszerelést.
Kérlek bőven illusztrálva dokumentáld itt.
Elnézést ,de muszály beraknom pár képet.Fogom dokumentálni, de egyenlőre két vitorlásom javitása az első.( szeretek legalább négy repcsivel kimenni , legyen mit összetörni)
hi pittyu
lenne egy-két kérdésem. 1. Az e-starterrel én mint kezdő el tudnék boldogulni? 2. A gyári 400-as moci elég neki? 3. mennyire strapabító? mert szeretnék venni egy modellt csak akkora a választék, és én egy kezdőbarát felsőszárnyast szeretnék
Tökéletes, de ehhez is kell szimulátorozni, és nemárt egy segitőkész berepülőpilóta. 3~ motor+ szabi+ li-po akksi még jobblenne, de nem vészes.
Nos, a rossz idő miatt itthon maradtam.Az egyik vitorlásomat sikerült fullra javitanom, a másiknak motor kinja van még. Előszedtem a discust is .Először is csináltam három perc alatt egy tartót stiro habbol, hogy stabilan le lehessen rakni. Felraktam a vizszintes csillapitót .Most jön a magassági szervó, utána az oldalkormány.
Jól néz ki a gép
nem is gondoltam volna hogy ekkora én is épitgetem a robotomat, bár most teljesen új alapokra helyeztem a konstrukciót (szó szerint) fogtam egy összkerékhajtásos rc autót és összepárosítottam a meglévő robot dobozával Íme az eredmény (nem! az a kitámasztókerék nem dísz hanem azért kell mert a robot hajlamos hátrabukfencet csinálni induláskor)
Egyforma lámpánk van!!!Csak megemlítettem.
Kellemes húsvétot mindenkinek!
nemcsodállom
nagyon jó fénye van, élmény alatta dolgozni Kellemes pirostojárt és boldog nyuszit!!!
Teis sokat bütykölsz, épitessz!! Látok a képen a gép mellett függőlegesen is két kereket, azok borulás ellen vannak??.-- Én készvagyok a hátsó régióval, és a szárnyakba betettem a rögzitőket. Jól elfurták ,nemvolt az egyik központban.Tényleg jónagy , nehéz egyben lefényképezni. Tettem rá egy CD lemezt méretnek.Tömzsi, vaskos a pilótafülke. A szárny hosszú, de feltünően keskeny.
Gyönyörű a madárkád
Bár egy valamit nem értek miért pont fehér? tudom hogy általában fehérek a vitorlázók de mongyuk a pirosat könnyebben szemmel lehet tartani vagy a fehér jobban siklik? az a két nagy kerék egy monsterből való (merevtengelyes) fel lesz szerelve a gép hátuljára a kitámasztókerekek helyére úgy hogy föl és le lehessen emelni. Mivel nem kell mindig akkora tapadás, meg a gép tank módjára fordul és a merevtengely ezt akadályozza. a képen látszik hogy gondolom u.i.: a monster moci 2x olyan erős mint amilyenek alapból vannak a robotba.
Mára ennyi elégvolt,ma folytatom(elmúlt éjfél).A szárnyakba is beraktam a szervókat,rudakat.Az biztos ,hogy kikell bányászni a szervótartót a törzsből, mert a sujpontot igy nemlehet beállitani.Téglát nem akarok beletenni.Még a LI-Fe akksikat is teljesen előre kellessz tenni.
A rossz idő ellenére gábor barátommal csak kimerészkedtünk repülni.
Napfény hiányában a képek borzalmasak lettek.
Remélem lesznek szebb képek is .
Durva képek nagyon... jó magasan reptettél
Helló! Érdekelne hogy mivel csináltad a képeket! Azt is leírhatnád milyen rádió cuccod van!
Szia. Ezek a képek a kétmotoros repcsivel készültek. Az adó FUTABA 6 EXA, vevő KORONA egyszerkonvertált.nagyon jók a tapasztalatok, sosem volt még zavarom.A nagyobbik vitorlásommal mentem már sokkal magasabbra,a 2,5 méteres rep. két -három centisnek látszott.Volt egy kis werbatim pendrive kamerám annak jobb képe volt. Ez most az uj one fly 2 (ZENN model)kamerával készült, de a fényviszonyok miatt a kissebb magasságban exponált képek homályos ,mosodottak lettek.A kamerával csináltam filmet kétszer, de nem tudom kirakni, hogy megnézzétek(amugyis vágni kellene mert 15 percesek.) Most sorozatfotora volt állitva. 3 mp enként csinálja automatikusan.
szupi képek
én a régi repcsimmel még 10m-re se mertem emelkedni el nem tudom képzelni milyen ennyire magasan vezetni egy gépet a földről nagyon nehéz?
Jó háttérnél kimondottan kellemes(távollátó vagyok )Tegnap viszont guvadt a szemem.Amugy a kétmotoros fényképész repcsimnél ez a határ , mert csak egyméter a fesztáv.
A magassággal kapcsolatosan tévedsz. Ugyanis pont nagyobb magasságban laminárisabb a légáramlás, egyenleteseb kiszámithatóbb Talajközelben mindig vannak örvénylések, pláne ha fák ,bokrok vannak a közelben.Adiscus belselyéből kibányásztam a szrvófészket, és egyréteg szövettel bevontam.
És onnan tudom hogy távollátóvagyok:: a rendőr öt méterről nemtudta leolvasni a kocsim rendszámát(kicsit sáros volt) én meg akár egy kilométerről is le tudom olvasni.
Úgylátom még mindeki a húsvét fáradságait piheni ki. Én azért dolgozgatok.Bemutatom " DISCUS kapitányt--Ő fogja irányitani a gépet, szombaton fog vizsgázni,REMÉLEM nem bukik meg.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |