Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autó riasztó (bekötés)
 
Témaindító: tom79, idő: Szept 12, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   40 / 42
(#) lacimbi hozzászólása Júl 29, 2016 /
 
sziasztok. segítséget kérnék. Vettem egy opel asztra H-t és a riasztója kürtre van kötve. Ha jól gondolom 2kürt van az autón. 1 a riasztó, 1 a "jelző" kürt.
Nos. Van nekem egy szirénám. Rá tudom-e kötni, ki tudom-e valahogyan cserélni a riasztó kürtjével, hogy ne szaggatottan dudálgasson ha valami riasztás van, hanem egy normális riasztóhangot adjon ki.
(#) marton0101 hozzászólása Nov 8, 2016 /
 
Sziasztok!

Nemrégiben egy Skoda Fabia tulajdonosa lettem egy Gepard Ca-112r típusú autó riasztó van benne. Az előző tulaj elhagyta a távirányítóját és ehhez a riasztóhoz keresnék bekötési rajzot mivel ez már használhatatlan átkötném egy új riasztóba. Válaszokat előre is köszönöm!
(#) SzervízMacska válasza marton0101 hozzászólására (») Nov 10, 2016 / 1
 
Szia! Nekem az a véleményem, hogy a régit tőből ki kell pucolni, ha újat szerelsz be. Ehhez nem kell rajz, csak a vezetékek lekövetése. Egyébként sem kompatibilis egyik a másikával 100%-osan (érzékelők, ajtónyitás stb). De a legfőbb ok, hogy nem szivatnám magamat a sok korrodált, kontaktos bekötéssel, esetleges szakadással. Azt sem tudod, mennyire volt szakszerű az az előző bekötés... Jó eséllyel könnyebb az új riasztót a nulláról kezdve bekötni, mint a régi kábelezés hibáit feltárni és javítani. De ezt már kérdezted egy másik témában is, nem?
(#) marton0101 válasza SzervízMacska hozzászólására (») Nov 12, 2016 /
 
Szia! Köszönöm a választ. Megoldodott a probléma énis arra a döntésre jutottam hogy egyszerűbb volt az újat újrakötni mint a régivel bajlódni.
igen, nem tudtam melyik a megfelelő topik erre
(#) SzervízMacska válasza marton0101 hozzászólására (») Nov 12, 2016 /
 
Régebben, párszor csináltam ilyen rákötéseket, de többnyire visszajöttek garanciában. Nem esett jól, de megcsináltam és tanultam belőle. Pár évvel ezelőtt még komoly bevételeim is voltak ilyen jellegű javításokból. Saját tapasztalat, hogy az átlag beszerelésre kerülő vezetékek kb. öt év alatt offosak lesznek, főleg a kültéri részeken. A csatlakozókról meg ne is beszéljünk... Szerintem nagyon jól döntöttél!
(#) Inhouse válasza SzervízMacska hozzászólására (») Nov 13, 2016 /
 
Különös tekintettel a simán összetekert és leszigetelőzött vezetékekre, ill. azokra a rányomható színes műanyagba ágyazott fémlapos "gyorscsatlakozókra".
(#) SzervízMacska válasza Inhouse hozzászólására (») Nov 13, 2016 /
 
Igen. Meg a szabadon futó, itt-ott áttekert, behúzott vezetékek.
(#) szebi76 hozzászólása Márc 21, 2017 / 1
 
Üdv mindenkinek.Egy Opel omega 2,5 B V6 autóba szeretnék bicskakulcsos Kp. -vezérlöt bekötni.Lenne valakinek kapcsolási rajza az autóhoz vagy kötött be már valaki ebbe a tipusba?Vagy tudja valaki merre keressem a gyári kp. vezérlöt,?Köszönöm a segitsége
(#) Gigapixel hozzászólása Szept 14, 2018 /
 
Sziasztok, valakinek telepítve van a pc-jére (laptopjára) a "DS500programmer"? Csak egyvalamit kellene az autóriasztómon átállítani. Fizetnék is valamennyit... (Bp-en)
A szervíz nem szimpatikus....csúnyán viselkedtek.
Előre is köszi.
(#) Lacaboy hozzászólása Ápr 13, 2019 /
 
Sziasztok!
Egy autoriasztot epitek be. Az auto renault scenic 2001es.
A riaszton van jobb es bal index kimenet, ahova +12vot kapcsolgat.
A problemam az, hogx az auton a index csatlakozonak mindket laba a testen van. Ezt mi okozza? Illetve hogy tudom bekotni az indexeket? Regebbi autonal eddig ezzel nem volt gondom.
(#) Uviktor válasza Lacaboy hozzászólására (») Ápr 13, 2019 /
 
Szia,
Persze,a fogyasztókon keresztül testet fogsz mérni.
Azon a lábon,ahol szaggatott pozitívot mérsz,nyugodtan kötheted az index kimenetet.
(#) Lacaboy válasza Uviktor hozzászólására (») Ápr 13, 2019 /
 
Koszonom. csak attol feltem, hogy valami tranyos agyonbonyolitott kapcsolas vezerli.
(#) Inhouse válasza Lacaboy hozzászólására (») Ápr 15, 2019 /
 
Az izzó hidegen egy kis értékű (néhány ohm, vagy az alatti) ellenállást képvisel. Ezért méred azt a pontot is testnek. Az elmúlt pár évig az index izzókat relé kapcsolta.
(#) Tonka hozzászólása Dec 25, 2019 /
 
Üdv mindenkinek.
Kellene egy kis segítség.
Kaptam egy caesar ct-207u tipusú autóriasztót de a neten nem találok hozzá semmit.
Ha valaki tudna egy bekötési segédletet vagy kapcsolási rajzot azt nagyon megköszönném.
(#) Inhouse válasza Tonka hozzászólására (») Dec 26, 2019 /
 
207-eshez csak felhasználói van, de talán a 204 és a 205 is közel van hozzá...
(#) Tonka válasza Inhouse hozzászólására (») Dec 26, 2019 /
 
Nagyon szépen köszönöm.
Megpróbálok valamit összehozni ezekből.
(#) belepes hozzászólása Jan 15, 2020 /
 
Sziasztok!
2007-es espace-ba szeretnék can bus-os riasztót bekötni. A riasztó fel van programozva, csak a 2 bus vezetékre kellene rákötnöm. Hol találok a kocsiban L ill. H can bus vezetéket amire a riasztó köthető?
(#) levaitamas hozzászólása Jan 17, 2020 /
 
Sziasztok!
Riasztóhoz kapcsolható emelés vagy dőlés érzékelőt tudtok nekem ajánlani?
A riasztó nem CAN rendszerű.
A hozzászólás módosítva: Jan 17, 2020
(#) Uviktor válasza belepes hozzászólására (») Jan 18, 2020 /
 
Szia,
Azt legalább jó lenne tudni,hogy milyen típusú riasztó.
Nem minden gyártó ugyanarra a can hálóra tervez.
Renault-nál például a Cobra a csomagtartó bal oldalában levő gyári előkészítést használja,de ez a rajz az OBD-t+a tető modulban levő kp.zár kapcsolóban levő ledről vesz zárt státusz jelet.
(#) Uviktor válasza levaitamas hozzászólására (») Jan 18, 2020 / 1
 
Szia,
A két működőképes emelés érzékelő a Laserline és a Serpi Star GMA.
Szerintem ma már egyik sem kapható.
A többi meg csak téves riasztást okoz.
(#) Uviktor válasza Uviktor hozzászólására (») Jan 18, 2020 /
 
Bocsánat,
Laserline 848 kapható,bár az ára kissé borsos.
Viszont sok éve gyártják,megbízható,nem okoz téves riasztást.(ha leírás szerint van rögzítve)
(#) belepes válasza Uviktor hozzászólására (») Jan 19, 2020 /
 
Köszönöm. tytan ds410 elvben a can-ról veszi hogy nyitva vagy zárva van. Legalább is remélem.
(#) Uviktor válasza belepes hozzászólására (») Jan 19, 2020 /
 
Üdv,
A rajz amit feltettem,ehhez a típushoz való.
Szóval ha nem jön can-en a be-kikapcs,akkor bizony a rajz szerint be kell kötni a status2 (ha jól emlékszem barna,de már rég volt,ellenőrizd) vezetékre a kp.zár ledet.
Elakadásjelző vezérlésért mindenképp fel kell menni a tetőmodulhoz.
Teljesen mindegy,hogy 1 vagy 2 vezetéket húzol be.
Üdv
A hozzászólás módosítva: Jan 19, 2020
(#) belepes válasza Uviktor hozzászólására (») Feb 2, 2020 /
 
Most jutottam el a beépítésig. Hát sajnos ez nem kompatibilis az espace 4-el. Tudsz olyat ajánlani ami az? Nem is értem mi értelme van a CAN buszba kötni, mikor ahogy nézem semmit nem vesz onnan.
(#) Uviktor válasza belepes hozzászólására (») Feb 2, 2020 /
 
Szia,
A fényképen levő rajz hasonlít a Te autódra?
Ha igen,a tetőben levő kp.zár kapcsoló ledet bekötötted?
Nem bizos hogy a can hálón rajta van ez az információ,.ezért oldották meg a ledről.
Lehet még programozási hiba is,lehet hogy nem jó típust állítottak be.
Megbízható,jól működő készülék egyébként.
Egyenlőre még ne temesd a dolgot,de ha mindenképp másikat szeretnél akkor Cobra.
De arra készülj,hogy sokkal drágább,és teljesen máshogy kell szerelni.
(#) belepes válasza Uviktor hozzászólására (») Feb 2, 2020 /
 
Igen az van nekem is. A központi zár kapcsoló ledet még nem kötöttem be. De az a bajom, hogy nem nyitja/zárja az ajtókat. Elvben jól programoztam fel, meg úgy is kértem. A központi zár nyitás/zárást hogy lehet megoldani? Van hozzá távirányító modulom is.
(#) Uviktor válasza belepes hozzászólására (») Feb 2, 2020 /
 
Hű.
Mélyvízbe ugrottál.
Alapvetően ez egy gyári távirányítóról működtetett riasztó.
Neked a gyári távirányítód nem működik?

Van néhány típus,amiben aktív módon rá tud írni a can hálóra.
Így pl.a kp.zár vezérlésre,ablakhúzásra.
Nem is igazán ajánlom ezt,és mivel a Te esetedben olvasni sem tudja a kp.zár állapotát,nagy valószínűség szerint írni sem fogja tudni.
Ha egy can aktív,jó eséllyel megváltoztatja a hálózat eredő ellenállását,amit nem minden gyártó tolerál.60 ohm alá ne menjen.
A távirányító modulon analóg módon ki van hozva a nyitás és zárás (ha jól emlékszem egy-egy pár piros-fekete)amivel relét tudsz vezérelni.Ezzel kell megoldani a vezérlést.

Ha a gyári távirányítód nem működik, először azt hozd rendbe.
Ha ez megvan,kösd be a status2 vezetékre,amit a rajz kíván.
Tartalék vezetéket húzz be a tetőmodulhoz,mert ugyanitt tudod megvezérelni is a zárat.
(#) Uviktor válasza belepes hozzászólására (») Feb 3, 2020 /
 
Ezen táblázat szerint sem tud ebben a típusban írni a can hálóra.
Javaslom hogy a can funkcióit állítsd csak olvasásra.
A "három pólusú csatlakozó a hátoldalon" programpontot állítsd rádió vevőre.
(#) belepes válasza Uviktor hozzászólására (») Feb 3, 2020 /
 
Igazából az a bajom a gyári távirányítóval, hogy a gombjai jó ha bírják 1 hónapig. A képen a központi zár gombjába mit kell bekötni? (Status 2) Mert nem látom. Elvben most minden be van kötve, csak az nincs.
Következő: »»   40 / 42
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem