Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Földhurok, avagy mit csináljunk, mikor minden zúg
Lapozás: OK   51 / 62
(#) vaka1 válasza Buvarruha hozzászólására (») Jan 21, 2016 /
 
Köszönöm a gyors választ.A mikrofont,és a kábelt értem,de az mit jelent,hogy "vagy nem jó a mikrofon illesztése"?Laikus vagyok a témában,tudok valamit én ezen változtatni?
(#) Buvarruha válasza vaka1 hozzászólására (») Jan 21, 2016 /
 
Egyenlőre ne is foglalkozz vele, csak a többit ellenőrizd, próbáld ki másikkal, nézd meg, hogy nem-e szakadt a kábel stb.
(#) vaka1 hozzászólása Jan 21, 2016 /
 
Köszönöm a segitséget.
(#) nagy_david1 hozzászólása Feb 18, 2016 /
 
Szép estét.
Gondom akadt a TV és PC összekötésénél VGA kábelen keresztül. A testek között ~100VAC-ot mérek. Mit lehet tenni a hiba orvoslásához? Előre is köszönöm.
(#) robotech hozzászólása Máj 10, 2016 /
 
Üdv!

Földhurok a kérdés, de nem analógtechnika, de nem tudom mit tegyek:

Készítettem olyan eszközöket, amelyeknek fém doboza van, és RS485-el kommunikálnak 250Kbaudon.
Amiatt hogy zavartalan legyen kommunikáció, gondoltam negatívra lekötöm a dobozt, és akkor a doboz faraday kalitkaként viselkedik... itt jönne be a képbe a földhurok kérdése, mivel az RS485 kommunikációval egyébként ezen eszközök egymás tápegységeinek a negatívja is össze van kötve, (három szál megy, A ,B, GND), szóval vajon nagy bajt okoznék-e ha így még a fémdoboz is negatívra lenne kötve?

Egyébként semmi hibát nem látom a müködésbe, csupán elővigyázatosságból tenném ezt...

Köszönöm a választ előre is!
(#) nandika76 hozzászólása Máj 14, 2016 /