Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kapcsolóüzemű feszültség szabályozó kismotorhoz
Témaindító: KeserűCukor, idő: Ápr 9, 2006
Rárajzoltam az eredeti ábrára.
aham köszi. Egy nyákrajz megváltás lenne....
Ezt a panelt simán akár kockás papirra is kb fél óra alatt meg lehet tervezni,kézzel megrajzólni a nyákot ,aki ismeri az alkatrészeket ,nem jelenthet problémát még sikerélménnyel is járhat!! Úgyhogy HAJRÁ!!!!!
aha csak nem ismerem az alkatrészeket. Egyébként valakinek van működő tervező progjamja? Az alkatrészektől egészen a nyomtatható nyákrajzig.
Eagle. Kérd meg Frankye-t ,hogy segitsen!
a "6,8V"- ok azok zener diódák? típus?
Milyen graetz kell? hány A? köszi
Hello!
Ezt az áramkört valaki át tudná alakítani, hogy 8V-ot adjon ki stabilan?? Gondoldom, csak a zener diódákat kellene kicserélni...de hágy voltosra? Én is motorra akarom rakni, csak 6V-osra.
BZY vagy más gyártótól származó 0.4-1W teljesitményű zener jó.
ellenállások milyen teljesítményűek legyenek? Megvettem a cuccokat de majdhogynem le*aszott a boltos amikor kérdezte h ell. milyen telj. én meg nem ttam.
sztem negyedwattos, mivel ha ott lenne hogy pl "1 ohm 10W" akkor nyílván nem negyedvattos kell..
azaz: ha nincs oda írva, h hány W-os akkor negyedwattos kell sztem..
Ez most akkor egy kapcsolóüzemű táp?
amit kiad az "tüskés" mert úgytom h. töltéshez ilyen "tüskés" áramot szokás használni nem simítottat
A 6V-os rész engem is érdekelne.
Egy 69-es M-63-as Uralra kellene
Ha az egyik 6.8V-os zenert elhagyod a kapcsolásból, akkor már kész is az átalakítás. (Legalábbis én is, és műszerész faterom is így gondolja.)
Akadt még egy gond.
Az Ural nem tekercses, hanem dinamós, úgyhogy töltőáram-kapcsoló is kellene bele. ( 10 A)
Hi!
Itt egy nyákrajz, aki ért hozzá, lécci nézze meg, hogy jó-e? THX: ---ZoLee---
Sziasztok!
Nekem is szuksegem lenne 13/ 14V fesz szabalyzora motorba. A generatorbol kijovo 3 fazisu aramot iranyitas utan kellene leszabalyozni.Ez az aram tolti az akut es ugyanez az aram hajtja a vezerloelektronikat is. A kerdesem az lenne hogy az emlitett kapcsolas mennyire felel meg? Es mi van akkor ha atut a tirisztor?Megy a max aram? Koszonom.
Sziasztok! Megépítettem az a tirisztoros fesszabályzót! Azt tapasztaltam hogy ha nem terhelem semmivel akkor 2.1 V tudok mérni ha viszont eggy 24v-os égővel terhelem meg akkor 18v-ig is felmegy a fesz. motorban aksivalmég nem tudtam kiprobálni mert még nincs kész a gép. ja 20 voltos trafóval probáltam meg egyenirányítóval! szerintetek normális hogy így viselkedik?
Hali mien motorra kell neked a feszszabályzó? Állandómágneses a forgórész?
Akkumulátor nélkül nem fog megfelelően működni!!!! Erre szerintem saját magadnak is rá kellene jönni ha vennéd a fáradságot,és megpróbálnád értelmezni a működését.
Sziasztok! Lenne eggy nagy kérdésem! eggy barátom 600as XT jére kellene világítást csinálni aksi nélkül Van rajta eggy feszszabályzó ami hasonló müködésü lehet mint Mex által feltett fesszab. terhelés nélkül 2-3voltot ad le ha rákötöm az akkut akkor rendesen van töltés ha csak eggy égővel terhelem akkor csak izzik az égő! meg lehet valahogy oldani hogy ne keljen akku hozzá? Vagy esetleg valami más fesszabályzó érdekelne amihez nem kell akku! alapjáraton 40 voltot mértem ami fel ment kb140re nagy fordulaton terhelés nélkül! Előre is köszi a segítséget vagy az ötleteket!!!
Ugyanezt a fesszabályzót kösd rá,és az akkumulátor helyére 22000-47000uF, min 40V-os (lehet több darabból is)kondenzátorbankot tegyél.
Mennyire melegszenek az alkatrészek?
BT151 egyértelműen bordára megy.... De mekkorára? A másik kettő tranyóra elég a hűtőcsillag, vagy hogyan lehet az egészet egy bordára tenni elszigetelve? THX
Szia.Nem nekem kellett volna,egyik havernak,igy nem tudom allando magneses vagy sem...Mar vett egyet..
Nézd meg a topic elején a 18976-os hsz-ben a fényképet. A tranyókat nem kell hűteni,csak a BT151 van szigetelve (csillámalátét) a bordára szerelve.
Sziasztok!
A fenti tirisztoros fesszabályzót hogyan lehetne átalakítani komolyabb teljesítményre? Fater kistraktorjába kellene, mert az eredeti lefüstölt -szó szerint. Az eredeti szabályzóra kb 100 000 Ft- ot mondtak (gondolom aranyból van), ezért keresek más megoldást. Dízel trakesz 55 AH akksival, leginkább csak a töltés a fogyasztó+ néha index (2* 21 W) . A generátor(?) állandó mágneses, hasonló mint pl a Simsoné, csak 12 db tekercs van benne csillag alakban, és sorba vannak kötve. A kimenő feszültsége terheletlenül kb 10-200 V ig változik a ford. szerint. Üdv: SzT |
Bejelentkezés
Hirdetés |