Fórum témák
» Több friss téma |
Azt a kondenzátorral párhuzamosan kössem? (kezdő vagyok)
Milyen másik?
Egy LED van a rajzon, annyi nekem elég is lenne...
Azéert kell, hogy ne vibráljon, illetve megvédje az eredeti, első LEDet. Ebben az eetben nem kell az 1N4007.
Ó, értem!
Vagy egy sima dióda, vagy egy másik LED "ellenirányban". Köszi.
Igen.
Fogyasztani ugyanannyit fog, világitani meg kétszeresét...
Helló! Tisztába vagyok az É.V. szabályokkal. Én a kondenzátor méretére lennék kíváncsi 180mA-on. Vagy a számítás módjára. A LED 3-3,2V 180-200mA 0,5W. Üdv!
Szia!
1., R össz = 230/0,18 2., XC = 1 / ( 6,28 * 50 * C ) A kiszámolt R-ből vond ki a soros ellenállás értékét, ami 180 mA-nél már csak 47..56 ohm legyen, a maradék a kondi váltóáramú ellenállása ( xC ), aztán a 2. képletből fejezd ki a C értékét. A soros ellenállást esetleg csökkentheted még, mert ekkora áramnál így már 2 W fogja melegíteni. A leden eső feszt elhanyagolhatod. A hozzászólás módosítva: Feb 2, 2017
Helló! Nagy nehezen behelyettesítettem a képletet. Nekem 2,5µF-os kondi jött ki, nekem itthon 2,2µF-os X2 400V kondim van. Szerintem némi áram csökkenést eredményez, de ez nem befolyásolja különösebben a fényerőt. A számításaim szerint 2,2µF-on 158mA folyna. Amint a led meg jön kipróbálom. Amint kész beszámolok. Szép estét!
ui. Az ellenállást ebben az esetben meddig vihetem le? A hozzászólás módosítva: Feb 2, 2017
Igazán ide egy 275 V AC, vagy normál 630 ( vagy 1000 ) voltos kondi kéne és nem X2-s...
Üdv mindenkinek.
Tudja valaki, hogy ez a csati , de inkább a középen lévő doboz milyen kapcsolást rejt? Esetleg rajz van valakinek ledszalag 220 V ra? Köszönöm. https://ledlampabolt.hu/LED_STRIP_230V_WW_02
Ezt inkább az eladótól kellene megkérdezni, mi csak tippelhetünk, azt is felelősség nélkül.
Én arra tippelek, hogy egy sima sorkapocs, esetleg egyenirányító van benne. A hozzászólás módosítva: Feb 3, 2017