Fórum témák
» Több friss téma |
Azért van kettő, mert így független a két oldal. Ha simán párhuzamosan kötnéd, csak vészvillogózni tudnál. Diódával is szokták csinálni. A vészvillogó általában kapcsolja a +12V-ot és közben össze is köti a két oldalt, de amíg nem nyomod be, nincs közösítés. Ahogy írta vargaf a bal és jobb oldalon is keress egy index izzó szálat! Én anno sokszor az első ajtók előtti kis segéd jelző izzók kivezetését találtam meg legkönnyebben a műszerfal alatt. Követhető hol jön be a kaszniba.
Sziasztok! Segítséget szeretnáék kérni egy Giordon SMP G9 riasztó szett beszerelésével kapcsolatban. Adott egy 2004-es Ford Fiesta, a meglévő központi zár vezérlővel átalakítás nélkűl össze éehet kötni olyan módon, hogy a vezető oldali ajtó zármotorjára kötöm? Jelenleg minden motor a GEM modulba van kötve. Okozhat bármi féle problémát ha a fent említett módom kötöm be a vezérlőt?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Üdv! Van egy giordon riasztós központizár vezérlőm. Az a gondom ,hogy pneumatikus zárat szeretnék vele vezérelni de sajnos rövid idejig hajtja meg a kompresszort és így nem tudja nyitni ill. Zárni az ajtókat. Csak megmozdítja. Hogy lehetne megnövelni a kapcsolás idejét.Elég lenne szerintem 2-3 mp -cel hoszabb idő. Mondták hogy egy 2000 mf-os kondit forraszak a relére. De hová kellene?
Mivel ebben az átlagnál komolyabb elektronika van, az is lehet, hogy kondival nem megoldható. Nincs meg a leírása? Még az is lehet, hogy programozható...
Ha jól látom sima, mostanában divatos 6 vezetékes bekötésű a vezérlőd. Már csak az kell, hogy milyen a gyári kp zár? Mivel semmi más infót nem adtál, és ráadásul Ford, lehet akár + vezérlésű is...meg kellene nézned... Levegős, motoros?
Az tág fogalom, hogy a motorra kötni...ha közvetlenül az elektromotor kivezetéseire gondolsz, akkor az nem lesz jó. Ha a motornak vannak mikrokapcsoló kivezetései, akkor arra már lehetséges.
Motoros az zár. Jelenleg kulcsot elfordítva hozom működésbe a meglévő kp-zárat, nekem ebből az jön le hogy 5 vezetékes és van benne mikrokapcsoló. Lehet rosszul gondolom, nem vagyok autóelektromos.
Látatlanban 5 vezetéket jósolni?
![]() A hozzászólás módosítva: Ápr 22, 2017
Sziaszok. Van egy kettes Puntónk. Központi zár van benne, szeretném megcsináni tévirányításúra. Vettem is egy univerzálisat. Hol találom meg a vezérlőt ebben a kocsiban? Illetve gondolkoztam olyanon is hogy viszek 12V-ot a bal ajtóba és oda teszem be.
Ne tedd az ajtóba, jó az a műszerfal alá. A vezérlőt sem fontos megtalálni, elég, ha a vezető felőli mester motor kivezetései meg vannak. Ezek a vezetékek pedig hozzáférhetőek a kasznin belül az ajtóátvezetőnél.
És 12V ot az akkuról húzzam el, vagy ott keressek?
Írtam, hogy hol keress. Az akkunál nincsenek meg ezek a szálak.
Vezérlő kábelokat ott meg fogom találni, de a vezérlőmnek kell ugye 12V.
Az is van a műszerfal alatt, hiszen ott valahol szokott lenni egy biztosítéktábla. Nem gond, hogy az akkutól hoztad egyébként. Raktál a +12V-ra biztosítékot közel a saruhoz?
A hozzászólás módosítva: Ápr 27, 2017
Üdv mindenkinek!
Egy Gemini 935-ös motorkerékpár-riasztó bekötéséhez szeretnék segítséget kérni. A legtöbb láb bekötése világos, de van, ami összezavart. Ha valaki ért hozzá, kérem, igazolja vissza, hogy jól értelmeztem-e az útmutatót! A) A motor blokkolás funkciót egyáltalán NEM kívánom használni, mert a járműnek van sajátja, gyári kialakítású immobilizer. B) 14-es láb megy egy biztosítékkal a fix "+"ra. C) 2-es láb megy "-"ra. De ez már nem világos: a 2. képen van egy megjegyzés, miszerint ne kössük a föld vezetéket a jármű vázához. Akkor hova, direktben az akku "-"hoz? D) Az 1-es láb is kérdéses. Ehhez a kivitelhez nincs elektronikus kulcs, csak egy szimpla led. Ebben az esetben jut szerep az 1-es lábnak? E) A 7-est a gyújtászár test felőli oldalára kell kötni? F) A 4-es megy a csomagtartó-nyitás jeladójához, a 13/15-ösök az indexlámpákhoz. A műszerfali kontroll-lednek saját, dupla csatlakozója van a kábelkötegen, azt csak össze kell dugni az ellendarabbal. G) A felsoroltakon kívül van még valami, amit be kell kötni valahova? H) Szerintetek van ezen a készüléken olyan kivezetés, amelyik egy külső modulnak küldene valamilyen jelet a riasztó élesítésekor? Ugyanis szereztem egy Meta M16-os, 4 vezetékes emelésérzékelőt, amit szintén szeretnék hozzá kötni. Másképp fogalmazva, mi az a "lila kábel", ami az emelésérzékelő bekötési rajzán látható? (Az, hogy emeléskor hova jön vissza a jel a riasztóba, az világos.) Válaszaitokat előre is köszönöm
Sziasztok.
Adott egy 2001-es BMW X5. A csomagtartót nem nyitja a kp zár. A vezérlőben a relé kattan, ki volt cserélve a vezérlő és maga a zár is ugy se jó. Van 4 szál ami a képen is látszik. Az 1-es szálon test van, a 2-es szàlon 0,85V, a 3-as barnaszálon semmi, a 4-es szálon a nyitás pillanatában kap egy 12V /10A áramot. Mi lehet a gond. Tudjavalaki hogy milyen feszkóknak kell lennie? Előre is köszönöm.
10-ből 9 ilyen hiba az átvezető kábelek törése.
Itt a kapcsolás ezen része. Elég így, vagy magyarázzam? A hozzászólás módosítva: Máj 4, 2017
Sajnos nem tudom így értelelmezni a rajzot, egy részletes magyarázást nagyon megköszönök.
![]()
Ja még annyit, hogy az átvezető résznél nincs törés. Az egész előzménye az volt , hogy hivatalos szervizben megjavították a jobb első ajtót mert azt nem zárta a kp zár. Azóta nem működik a csomagtérnyitás elektromosan. Garanciálisan pedig nem hajlandóak megcsinálni.
Kezdésnek
a képeden látható csatlakozóban a pin4 és pin3 között megjelenik ~12V? MERHK egy pozitív nyitás jel a grundmodultól, a 31 meg értelemszerűen test. A többi egyelőre nem lényeges. A tippem az, hogy a pin3-on nincs test.
A csomagtér oldalán, a 4-es pin en van egy 12V os jel de cssak abban a pillanatban amikor megnyomom a nyitó gombot.
Ezt értettem elsőre is,
de a pin3-on van test??
Mondjuk egy multimeter feszültség mérés funkción a pin4 pin3 közé.
Vagy szakadás vizsgálat a pin3 és az autó fémváza között.
Tehát ha jól értem akkor vagy azt csinálom h a pin3 ra rakom a multi pirost a kasztnira meg a feketét és kisípoltatom vagy pedig a pin 4re és a pin3 ra rakom a multit feszkó mérésen?
![]() ![]() A hozzászólás módosítva: Máj 4, 2017
Sziasztok, szeretnék segitséget kérni Suzuki Swift be Kp zár bicskás vezérlővel, mi lehet a gond, mert van rajta egy oldalsó mikró nyomógomb, megnyomtam, fel illantak az irányjelzők, és azóta se kép se hang, távirányitóval nem müködtethető a zár
Gondolom nekiálltál programozni az irányítót.
Csak törölni sikerült.
Szia Dokibácsi, igen valószinü lehet, de hogyan tudom vissza állitani a régi flállást? ha tudnál benne segitteni, meg köszönném
|
Bejelentkezés
Hirdetés |