Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Szewa
próbálj meg bele rakni nagyobb hőértékű gyertyát. Ha nem segít én elkezdeném állitgatni a karbit, mennyi benzint kapjon, mennyi levegőt stb. De ezt igy nem tudom neked elmagyarázni, látnom/hallanom kéne. Remélem a gyertya megoldja a gondod
Szia!
Nem tudom mikori gépről van szó. Szerintem nem valószínű, hogy gyűrű, szelepcserére szorult volna. Nagyapámnak van egy motokultivátora, általában elsőre indul, egyszer volt eddig vele gond (nem elsőre indult) Nem mai darab. Vagy gyújtás, vagy üzemanyagellátásra gondolok elsőre (mint mindig ha hiba van). Nem tudom mit értesz a teljes gyújtáscserén. A gyújtás hibája általában a gyertya; bő 30év után ment tönkre a fűnyírón a kábel (átütöt), és beégett a szaggató. Az üzemanyagellátás hibája nálunk gyakori (99%ban rossz minőségű az üzemanyag). Ha négyütemű, akkor nem lehet gond a keverési arány (nem ártana tudni, hány ütemű). A porlasztót nem árt kitisztítani, nagyon könnyen megrakódik a fúvóka (nincs fél miliméter lyuk rajta), a szűrőjét kimosni, kiöblögetni. Távolról nagyon rossz ezen a téren segíteni, mikor általában ha a mester megjavítsa is, nem tudja mi volt rossz. (szinte mindig tisztítás segít) Üdv. Tóbi
Bennmem valahogy vegyes érzetet keltett az írása.
Membrán az javarészt 2T-ben szokott lenni , 4Tnél már nincs szükség mert a szelepek arra vannak. De a következő sorban azt is írja, szelepet is cseréltek. Ez meg a 4üteműségre utal. összezavarodtam
Sziasztok! Nekem is van egy Briggs motorom, ami fűnyírón van, nem tudom milyen idős, úgy kaptuk valahonnan, a motorja jól működik, de a fűnyíró alatta tropa. Ha minden jól megy ma előszedem és beindítgatom. És ez is négyütemű, és van egy membrán a karburátor alatt, ami rögtön a tömítés is a tank és a karbi közt, és ezt a légszűrő csonkjába(már ha lehet annak nevezni) lévő "ajtó" rángatja le-fel, ami gondolom AC-pumpa ként üzemel. A nagymuteroméknak is van egy kapálógépük, az már újabb típus, és abba nincs meg ez az "ajtócska", hanem egy gumi harangot kell megnyomkodni, és felszívja a naftát a tankból. Kb ennyit tudok Sziasztok! radiomano
Helló
A gép úgy 10 éves lehet. A szelepszár már ki volt kopva azért cseréltük le. A gyújtás is szórakozott alig adott már szikrát. A karbi meg olyan benne, hogy a tank felett van az egész és olyan membránnal szívja fel a benzint. A karbi is ki volt pucolva. A légszűrő meg szivacs és az is most volt kitakarítva. ja és négyütemű a gép.
Jók a gépek, persze azt mondták, hogy a karbi volt koszos, érdekes.. szivattyú az nedves helyen dolgozott, ott nem volt kosz, amit beszívott volna, meg szétszedtem és láttam, hogy NEM koszos... +a membrán volt szar..
Üdv
Ilyenek ezek a szervizesek... Mégiscsak többet lehetne számlázni egy tisztítás/újraállítás után, mintha sima membráncserét írnak a lapra. Persze ha most ingyen csinálták, az jó, és sikerült a saját tévedésüket is jól elleplezni
Idézet: „Persze ha most ingyen csinálták, az jó,” Einhell cuccokra 2 év gar. van, ez a szerviz megcsinál mindent, amit mások pénzért (garis cucc)... sztem ők valahonnan kapják/leírják(importőr?) azt a lét amit, tőlem kértek volna.. (4-5 ezer / gép), még van 15 hónap gari , mind a két gépre . Mellesleg, szerintem, azért nem mondták meg, hogy mivolt a bajuk, mert gari lejárta után, nem visszem oda :eplus2: :smoke: .. Einhell es sarokcsiszolómat is kicserélték vadi újra
Én múltkor a laptoppomat vittem be garanciálisan a szervizbe, mert nem volt jó a c billentyű. Még két hét volt a jótállásból. Bemenyek oszt mondom, nagy szégyenlősen:
-Hát izé nem jó a cé, nem tudok copizni, esetleg ha lehetne, megjavítani... Rámnéz a fazon, megforgatja, fény felé tartja: -Karcos a fedlap, lám itt egy pici repedés is! -Izé hát használom, de engem a céé, nem jó... De vigyáztam rá! -Aha a gumilábak is hiányoznak! Engem a frász kerülget, nem fogja megcsinálni, nem baj van jobb egérgomb másolás parancs is, vagy kipucolom magam. Már ép hagyni akarom az egészet a csudába, amikor megszólal: -Na akkor írunk egy munkalapot: Fedlapcsere, gumilábcsere, c billentyű a kopinak. Ekkor értettem meg, hogy ma a garanciális javítás, bizonyos szervizeknek ugyanolyan üzlet, mint a normál szerviz, ha nem jobb! A gumilábaim azóta is jól vannak
Nagy szerencséd van!
Szabad megtudni hogy melyik szervízbe vitted? Nekem beletört egy 3,5-ös jack a laptopom fülhallgató csatlakozójába. Elvittem szervízbe és kicserélték az alaplapot. Utána meg nem volt hajlandó akksiról menni. Azt hittem hogy véletlen vagy szándékosan de kicserélták az akksimat egy másikra. Végül kiderült hogy amit garanciálisan beleraktak alaplap az is hibás volt. Ekkor már nem akartam megint otthagyni, de végülis kicserélték újra az alaplapot. Gyorsan vettem még a laptophoz plusz egy év garanciát, azzal egy darabig nyugtom van.
Én csak egy garis szervizt tudok, eddig mindig előbb- utóbb odairányítottak még Miskolcról is, de reklámozni nem akarom őket privátban megírom. Hp-vel, és Acer-rel is. Viszont a hp-ket nekünk is kétszer kellett elvinni mire egyszer jó lett!
Sziasztok!
Igazi OFF-topik: Bővebben: Link Slágerrádió ötlete: kresz betartása. Autósoknak, motorsosoknak és mindenkinek - tartsátok be, mert fontos. Talán így jobban észreveszik, hogy a magyar kresz mit ér - talán lesz következménye ...valahol el kell kezdeni.
Ha már így tanulgatunk vezetni
Aranyköpések gépjárműoktatóktól: -Indulás előtt legközelebb győződjön meg róla, hogy bent ülök-e a kocsiban. -A frontális ütközés nincs benne az anyagban. -Kérem, tolatásnál ne térdeljen fel az ülésre. -A bekanyarodási szándékát legközelebb ne a hátsó ablaktörlővel jelezze! -Mivel KIT nem tudott eljönni, így ma is magának kell vezetnie. -Az előzésnek nem az a lényege, hogy kikerüli az Ön előtt haladó autót, aztán a szembejövők őszinte megdöbbenésére hosszan egymás mellett haladnak. )))) -Nagyon jól látja, hogy a sebességváltó feladata az, hogy a motor ne 12000-es fordulatszámon működjön, mint az elmúlt húsz percben .. De ezt jó lenne a gyakorlatban is bemutatni. -A gyalogos a legocsmányabb állatfajta, mert mindig azon töri a fejét, hogy mikor ugorjon az autó elé... -Igen. Valóban. Ebben a tükörben akár sminkeli is lehet, de nem ez az elsődleges cél... -Ne hullámozzon már itt az úton, nem hoztam a tengeri betegség elleni gyógyszerem! -Kedves! A szlalom célja nem ugyanaz, mint a bowlingé... -Már nem vagyunk gyalogosok. Nem a járdán közlekedünk... -Legközelebb ne kérje meg a vizsgabiztost, hogy nézze a hátsó ablakon át, hogy merre kanyarodjon tolatásnál, miközben maga előre néz ... -Ne Úristenezzen! Isten most értem imádkozik, hogy egyben hazaérjek... -Veresegyháza óta nem nézett a jobb oldali visszapillantó tükörbe...nézze már meg hogy megvan-e még! -Mi lenne ha használná a pedálokat és nem én vezetnék maga helyett?... -A STOP tábla nem javaslat, hanem parancs!!!!
háhá
A kaszámnak nem a membránja a rossz! ugyan azt csinálja, mint eddig is... amúgy sztem a gyújtótrafó menetzárlatos
Korábban írtam:
Idézet: „A pár percenkénti leállást okozhatná gyújtóköri túlmelegedés, kezdődő zárlat, de ha utána azonnal beindul...” Erre válaszoltad: Idézet: „Menetzárlatot én azért zárom, ki, mert mind a két gép tűzforrón is indult, mármint leállás után max 1-2 perc pihi, de gond nélkül indult” Na most akkor mit mondjak?
akkor még elindult... ma már nem indult el.. teljessen lehülve sem akkart, rögtön
üdv
Ezek jók. (Meg a klasszikus: "Most nem biciklizel fiam, hogy a két szélső pedált felváltva nyomkodjad!") A rádiós mozgalomból meg kíváncsi vagyok, mi lesz.
De ha már autók meg benzinmotorok, kérdeznék egyet. Adott egy 1,8-as benzines Ford Focus C-Max. Mitől lehet, hogy alapjáraton üres váltóra hirtelen felengedett kuplungtól 10-ből 5-ször lefullad? Az az érdekes, hogy egyébként nem tűnik gyengébbnek az autó a szokásosnál.
Az lehet még kérdéses, hogy a trafó adja meg magát, vagy jeladó, elektronika-probléma van-e... Oszcilloszkóp, vagy glimmlámpa bevetése kellene.
Meg kéne próbálni úgy ezt a kuplung-felengedést, hogy előtte párszor végigkapcsolgatod a fokozatokat, alapjárat, és benyomva tartott kuplung mellett. Ha ezután sosem fulladozik, valószínűleg feltapad egy szinkron, és a veszteségi nyomaték fojtja meg a motort.
Hideg váltónál, és a régebben használt magas viszkozitású olajaknál az is elég rendesen visszafogta a gépet induláskor, hogy energia kellett a "tömör" olaj feltöréséhez, de szerintem ez a te esetedben nem fordulhat elő.
Kettős szigetelésű, bevizsgált hegesztőtrafó, én is csak úgy kaptam a fényképet...
A dolgozó, illetve a tekercsek színeit elnézve, nem India a remekmű hazája?
A helyedben az alapjárati motor körül nézelődnék. Előfordul, hogy beáll, vagy nem megfelelően működik. Első körben egy számítógépes diagnosztika kéne, aztán jöhet a kipucolás, esetleg csere.
Dögledezik a gyúszi?!.... tegnap még ment 15 percet, ma már 10et sem, lehűlt, utána 4-5 perc után leállt, gyorsan rohantam a szervízve, hogy lássák, nem indul el... Kérdeztem a gyújtás, nem megy tönkre?(mert ott pl. k..rva forró)
Nézegeti, rángatja, kiveszi a gyertyát (tűzforró ) eldobja megszólal: a gyújtás jó, mert a gyertya nem koszos olajos. szal most addig kell b....tatnom a gépet még a gyújtás nem megy sz...rrá?? :no:
Ez a tünet a gyújtótekercs menetzárlatára utal.
Úgy tudom,hogy ez egybeöntött tafó,és elektronika. Javitása kétséges,vedd rá a szervizt,hogy cserélje. Üdv.
Nem rég hoztam haza, azt mondta, hogy kicserélte a membrán.. próba után kiderül, hogy mi az új felállás :nemtudom:
Végre eldől a membrán vagy a gyúszi, gyúszi vs membrán, membrán vs gyúszi... membrán új.. kiderül hamarosan Idézet: „Úgy tudom,hogy ez egybeöntött tafó,és elektronika.” jól mondod :thumbup
Szia!
Erre csak annyit mondanék, hogy bringával ha csak egyszer megpróbálnék itt a pesti utakon úgy közlekedni, ahogy az a kreszkönyvben meg van írva, valószínűleg igen hamar bajom esne. Volt már olyan, hogy pici mellékutcában élni merészeltem az elsőbbségemmel, mire egy hatalmas Audi A8 (balról jött, és ugye jobbkéz-szab...) majdnem maga alá gyűrt a bringámmal együtt; utána meg persze az én k..va anyámat és hasonlóak, mert úgy gondolta az illető hogy az ő járműve 2 tonnával nehezebb az enyémnél, tehát nyugodtan jöhat 80-nal a 30-as zónában, mert ő a nagyobb és akkor neki úgyis mindenki elsőbbséget ad. Az ilyenek ellen nem lehet védekezni, de így tőlem se várja el senki hogy alkalomadtán ne guruljak fel a járdára - ha az úton éppen piros a lámpa, és még sietek is - , hogy átmehessek a zebrán a zöldben. Ezen felül pedig amikor tanultam vezetni, rá kellett jönnöm, hogy ennyi állat vezető mellett pont hogy akkor vagyok veszélyben, ha betartom a szabályokat. Csomószor dudáltak nekem, mert be kellett tartanom a sebességkorlátozásokat (hiszen ott volt mellettem az oktató), és az emberek pedig mindig mindenhová sietnek... méghozzá olyan szinten, hogy a Nagykőrösi úton a 70-es seb.korlátozásnál majdnem letolt egy kisbusz az útról, holott a max megengedett sebességgel (70km/h) mentem, de neki muszáj volt a tanulóautót 110-zel leszorítani a buszsávba Szóval egy-két embernek felesleges betartani a kreszt, csak még nagyobb bajt okozhat(nak) vele. Az lenne az igazi, ha kollektíven szabályozni lehetne valahogy a közlekedési szabályok betartását, mert ez így mindennek mondható csak biztonságosnak nem (szerintem). Persze 10.000.000 ember közlekedési morálját nem lehet úgysem megváltoztatni, tehát a megoldás hogy alkalmazkodni kell hozzájuk. És ezzel nem lehet mit csinálni.
Egyik barátomnak készitem az Urbán féle tápot.
Vessetek egy pillantást az előlapra,nem túl sötét az egész?
Kobold, Slope, köszönöm mindkettőtöknek a válaszokat! A váltó tornáztatása után is lefullad. Az alapjárat pedig nem tűnik alacsonynak, csak akkor esik le, amikor megfog a kuplung. Akkor létezik, hogy ennyire megmerevedett az olaj? Végülis mindegy, ez ígyis-úgyis szervizes eset.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |