Fórum témák
» Több friss téma |
Hasonló problémám van. Apósom Renault Clio-jában elkezdett vacakolni az immobiliser. Először csak ritkán, aztán beállt fixen a hiba. A második kulccsal megy. Ez is ehhez a Puntohoz hasonlóban nem az a megoldás, ahol az immo chip külön kis tokban van bepattintva a kulcsházba, hanem a panelon van egy antenna tekercs és a kp zár vezérlést végző chip-be van integrálva a többi. Sajnos az antenna tekercs megszakadt. A jó érték DC 34,8ohm. Találtam az eBay-en egy céget, aki árul többféle autóhoz ilyen kis tekercset, a kérdés az lenne, hogy cserélt-e már valamelyikőtök ilyet? Van-e esetleg tapasztalat az egyszem kínai gyártóról, vagy esetleg van-e hazai forrás?
Egy külföldi fórumon ecsetelik, hogy sajnos épen nem jön le a panelről, mert több ponton ragasztva van, ezért a bontott lehet, hogy nem megoldás. Viszont a kínai nem ír értéket... A panelon egy kis kondival alkot rezgőkört, hogy jó legyen a csatolás 125kHz-en. Gyakorlatilag RFID Transponder Coils néven megtalálható ez a típus máshol is, méretileg is stimmel...csak hát az értékek? A hozzászólás módosítva: Feb 26, 2018
Itt igen jó árban van komplett kulcs. Viszont ugye itt 2 tanítás is kell, egyszer az immo és a másik a kp zár vezérlő. Állítólag komolyabb kulcsmásolók tudnak immo-t is másolni. A kp zár tanítás meg lehet, hogy elérhető a neten? Még nem találtam meg...
Ez nem volt odaragasztva, simán lejött a tekercs. Alul a két végén van a kivezetésnek 1-1 sín, ahhoz van kifuttatva a vékony lakkozott huzal. Persze, hogy tőben elszakadva...nem tudtam megforrasztani...
Megérkezett a kulcs, egészen korrekt kinézete van. Még toknak is megéri árban. Kicsit eltér a NYÁK felépítése, de az IC, az IMMO antenna DC ellenállása stimmel. Most dilemmában vagyok..
- vajon működne-e ez a kulcs a feltanítás után? - fel lehet-e pluszban tanítani ezt az IMMO-ra és a KP zárra? - meg lehet-e ezt házilag tenni? - ha, csak a Renault tudja, megtennék-e ezzel a nem gyári távval? (gondolom hogy nem) - rakassam csak át az IMMO antenna tekercsét a gyárira, a maradékot meg rakjam el alkatrésznek? Egyelőre ez utóbbi tűnik járható és sikert ígérő megoldásnak... A hozzászólás módosítva: Ápr 18, 2018
Az első találat
A hozzászólás módosítva: Ápr 18, 2018
Helló Inhouse ,először a PCF 7947 –es IC-t fel kell programozni a megfelelő PIN kóddal vagy klónozni.Mert különben az Immo nem fogadja el a kulcsot.Programozni pedig lehet Zed Bullal is.
Helló Inhouse ,először a PCF 7947 –es IC-t fel kell programozni a megfelelő PIN kóddal vagy klónozni.Mert különben az Immo nem fogadja el a kulcsot.Programozni pedig lehet Zed Bullal is.
Én egy teljesen más kulcs rátanítást találtam, meg ez a segélykód is érdekes lehet egy használt autónál. Ráadásul ez még csak a kp zár, az immo az külön téma, amihez szervíz kell...
Köszönöm, de ehhez valószínű, hogy a kulcsmásolós tudása kevés lenne...még nem jutottam el a helyihez, hogy megkérdezzem, nekem nincs eszközöm hozzá. Igazából jó lenne az is, ha az épp immo hibás gyári kulcsot lemásolnák, de annyi a bizonytalanság, hogy a legjobb talán mégis az lesz, ha ez csak alkatrész bázisként fog szolgálni és megjavítom a gyárit belőle. Gyakorlatilag az antenna tekercs cseréje után is marad egy komplett tok, tollszár, elem, és mondjuk a nyomógombok. Ennyiért ajándék.
A hozzászólás módosítva: Ápr 19, 2018
A kulcs javítása sikeres volt. Telefon szervízben levették az antenna tekercset, én felforrasztottam a gyári panelre. Működik.
Az is egy megoldás, gondolom nem került sokba.
Sokkal könnyebb az autóra feltanítani a kulcsot, mint klónozni. Egy kulcsmásoló 2 perc alatt feltanítja, ha van hozza berendezése.
13$ volt a kulcs kompletten (tok, tollszár, elektronika panel, elem). Már hasznosítva van a tok, mert a Mo-i helyről ennél drágábban rendelt kopasz tok gyakorlatilag használhatatlan az elemtartó pontatlansága miatt. Meg ugye át lett rakva az antenna tekercse és levetettem a gombokat is, hátha majd azok is kellenek. Spóroltom apósomnak némi pénzmagot.
Nem tudom, hogyan működik pontosan a feltanítás, a kp zárra legalább két fajta megoldást láttam, az immora meg házilagosat (borsos árakkal dolgozó márkaszervíz) egyáltalán nem. Ez volt a leggyorsabb, legkevesebb kockázattal járó, legegyszerűbb, legnagyobb sikerrel kecsegtető megoldás. Gyakorlatilag a két gyári kulcsot használja továbbra is új tokokkal. A hozzászólás módosítva: Máj 8, 2018
Ezeket házilag tanítani nem lehet (max. ha visszafejted a 12 karakterből álló pin kód kiolvasását és a tanítást), de ez hosszadalmas munka.
A legolcsobb Renault-okat tanító kínai FVDI másolat nagyjából 450 euró körül van. A kulcsmásolók azért dolgoznak ennyire drágán, mert a berendezéseik is nagyon drágák. Elég ha a Zed-Full-nak megnézed árát(több helyet is megkell nézned, mert nem sok helyen írja), annyiba kerül az a gép, amit napiszinten használok. Üdv. egy kulcsmásoló.
Akkor szerintem jól döntöttem, hogy így oldottam meg.
Jól!
Mi, kulcsmásolók, az antennát 15 euróért cseréltük volna ki, Te olcsóbban megoldottad + alkatrészeid is maradtak.
Csináltál már ilyet? Honnan szerezted be az antenna tekercset?
Lemaradtam. Kössz a linket. Emellett még nem biztos, hogy annyira rossz vétel egy komplett távirányító, abban benne van a tok is, ami kopik.
Cseréltél már többet is? Francia és kész, azon belül jók mindbe?
Igen, Peugot 306 (vagy 406)-ra is jó a kulcsház.
A pcf7946 ic-nek biztos örülne valamelyik kulcsmásoló, ha ajándékba adnád. A 2014-es Audi smart kulcsokkal nagyon bevettem a bogot, 4 felújított kulcsom van, de egyiket se tudom előkódolni, csak képviselettől vett kulcsot (alvázszámmal gyárilag előkódoltat) tudok tanítani. A francia autókat kezdem kedvelni. A hozzászólás módosítva: Jún 19, 2018
Pcf7947...kéred? Egy másik fórumon lehet, hogy kell a kvarc valakinek, de a többit megkaphatod...
Köszönöm, hogy felajánlottad, de a posta annyiba kerülne, hogy a kínai egy teljes kulcsot ad helyette.
Szerintem tedd félre, mert az IC-n a gombok bemenete gyakran szokott tönkremenni, még hasznát veheted!
Sziasztok,
A kérdésem kicsit off topik (nem akarok kiolvasni semmit), de részben témába vág: kulcsot szeretnék javítani. Egy ismerősöm hozott egy Iveco kulcsot ami egyik napról a másikra elromlott. Pont ilyen: http://automotivefav.com/64-thickbox_default/remote-control-433mhz-...si.jpg Egy NXP PCA7946 van benne és egy ismeretlen 8 lábú RF IC. Megszkópoztam a dolgokat, az oszcillátor jó, a PCA7946 adja a soros jelet az RF IC-nek de annak RF kimeneten nem tapasztalható semmilyen jel. Nem tudja véletlenül valaki, hogy milyen IC az? TSSOP 8 tokozása, Feliratai: T 574 5SD Lábkiosztása: 1. PCA7946 data/clk? 2. NC 3. GND 4. RF out 5. XTAL 6. 3V 7. GND 8. PCA7946 clk/data? Köszi a segítséget előre is! A hozzászólás módosítva: Jan 18, 2019
Úgy tűnik megtaláltam:
Atmel T5754-6APJ. Már csak emberi áron kellene találni forrást rá. Úgy tűnik T5754C néven még ma is gyártják, csak nem a kisembernek (egy disztribútornál sem találtam kis mennyiségben). Titkon az alis kínaiakban azért bízok . A hozzászólás módosítva: Jan 18, 2019
Szia.
Ilyen esetben azt szoktuk csinálni, hogy veszünk egy bontott kulcsot és arra tesszük át a PCF-et. Az még a szerencsésebbik eset, amikor az RF IC döglik be, nagyon sokszor van olyan, hogy a PCF-nek egy vagy több lába nem érzékeli a nyomógombokat vagy a transzponder része nem megy. Ha találsz a nagyvilágban akárhol IC-t, azt megveheted bátran, mert ezt nem hamisítják. Milyen fajta Iveco? Évjárat? A hozzászólás módosítva: Jan 19, 2019
Helló,
Köszi a gyors választ! A transponder része (a felső fekete antenna) gondolom csak az immohoz kell amikor indítják igaz? Ez csak nem nyit, de a PCF látja a gombokat (meg a soros adat ha nyomkodom). Igen daily de nem tudom pontosan milyen évjárat, de amiket linkeltél olyan a táv és a panel is. Van tapasztalatod a második (komplett utángyártott) linkkel? Főleg a mechanikai minőségére gondolok. Ez a kulcs már szét van kicsit hullva, lehet akkor mechanikástól (- zárnyelv) cserélnénk. A hozzászólás módosítva: Jan 19, 2019
Igen, az csak az immo antennája. Apósom Renaultjánál az szakadt meg, azért nem ment.
Ezt beindítani be lehet, meg kulccsal nyitni is lehet, csak az RF nyitás/zárás nem megy.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |