Fórum témák
» Több friss téma |
A végállás kapcsolójával lehet probléma. Az csak alaphelyzetben hagyja megállni.
Köszönöm a választ. Annyit még kérdezhetnék, hogy pontosan ez mit jelent, mert én teljesen amatőr vagyok hozzá, tehát mit lehetne tenni illetve mit kellene kicserélni. Előre is köszönettel
Ha szétszedted, láthattad benne azt a rézlemez alkatrészt, amire érintkező csúszkák mentek a fogaskeréken. Azt kel megigazgatni, mert valószínűleg elgörbült.
Sziasztok, katalizátor előtti lambda szondára azt írja a gép, hogy nincs jel. Rákerestem mind a két nagyobb autóalkatrész forgalmazónál, nem értem, hogy miért van belőle 4 pólusú is meg 5, de láttam egyik cégnél 6 pólusút is. Megnéztem az autóban nekem 5 vezetékes van. A katalizátor utánit nem olyan régen cseréltem az 4 pólusú volt, arra azt írják, hogy diagnosztizáló szonda, az elsőre meg szabályzó. Kérdésem az lenne, hogy hiába van odaírva, hogy katalizátor előtti viszont 4 pólusú akkor azt ne vegyem meg, ugye?
Sziasztok!
Olvasgattam a fórumot, de nem találkoztam hasonló esettel, szeretném segítségeteket kérni. 2003-as IV-es Golfom van, 1,4 benzin és a legutóbbi utam során a napi számláló egyik pillanatról a másikra kinullázódott. Menet közben nem vettem észre semmit, a kocsi ment gond nélkül, meg se zökkent/akadt/stb, csak mikor lenéztem, akkor kb. 3 kilométernél járt. A többi mutató rendben volt (kivéve a hűtővíz hőfokmérőjét, de az már korábban is vacakolt, ott hőgombára gondolnék). Valaki találkozott esetleg korábban ilyesmivel?
Enyémben is 5 vezetékes volt. De a kötődobozában 6 vezeték megy. Ezért beraktak egy 6 vezetékest. A 4 vezetékesnek más a foglalata.
Más igen, azt nem értem, hogy miért írják a négy vezetékeset katalizátor előttinek amikor az diagnosztizáló szonda...
Sziasztok!