Fórum témák
» Több friss téma |
A végállás kapcsolójával lehet probléma. Az csak alaphelyzetben hagyja megállni.
Köszönöm a választ. Annyit még kérdezhetnék, hogy pontosan ez mit jelent, mert én teljesen amatőr vagyok hozzá, tehát mit lehetne tenni illetve mit kellene kicserélni. Előre is köszönettel
Ha szétszedted, láthattad benne azt a rézlemez alkatrészt, amire érintkező csúszkák mentek a fogaskeréken. Azt kel megigazgatni, mert valószínűleg elgörbült.
Sziasztok, katalizátor előtti lambda szondára azt írja a gép, hogy nincs jel. Rákerestem mind a két nagyobb autóalkatrész forgalmazónál, nem értem, hogy miért van belőle 4 pólusú is meg 5, de láttam egyik cégnél 6 pólusút is. Megnéztem az autóban nekem 5 vezetékes van. A katalizátor utánit nem olyan régen cseréltem az 4 pólusú volt, arra azt írják, hogy diagnosztizáló szonda, az elsőre meg szabályzó. Kérdésem az lenne, hogy hiába van odaírva, hogy katalizátor előtti viszont 4 pólusú akkor azt ne vegyem meg, ugye?
Sziasztok!
Olvasgattam a fórumot, de nem találkoztam hasonló esettel, szeretném segítségeteket kérni. 2003-as IV-es Golfom van, 1,4 benzin és a legutóbbi utam során a napi számláló egyik pillanatról a másikra kinullázódott. Menet közben nem vettem észre semmit, a kocsi ment gond nélkül, meg se zökkent/akadt/stb, csak mikor lenéztem, akkor kb. 3 kilométernél járt. A többi mutató rendben volt (kivéve a hűtővíz hőfokmérőjét, de az már korábban is vacakolt, ott hőgombára gondolnék). Valaki találkozott esetleg korábban ilyesmivel?
Enyémben is 5 vezetékes volt. De a kötődobozában 6 vezeték megy. Ezért beraktak egy 6 vezetékest. A 4 vezetékesnek más a foglalata.
Más igen, azt nem értem, hogy miért írják a négy vezetékeset katalizátor előttinek amikor az diagnosztizáló szonda...
Sziasztok!
Nemrég vettem egy Golf IV 1.4 16V-s autót, amiben valamiért ki van kötve a riasztó, nem akarok reklámozni M3ta Systems riasztó van benne, kettő távirányítóval, viszont nem működik, mert ki van kötve.. Az lenne a kérdésem hogy ez hol kell megnézni? (autó elektronikában abszolút laikus vagyok) Előre is köszönöm!
Szia! Hát én sem értek hozzá de ez az elnevezés egy rendszert jelöl, ezen belül lennie kellene egy egyedi jelölésnek is. Talán Gps. vagy gsm rendszerben dolgozik?
Sziasztok. Ma reggel nyitnám a 2000 évj. Golf IV 66kw autómat a táviranyitóval. Nem reagál semmire. Próbáltam a pótkulccsal, azzal sem tudtam kinyitni. A pótkulcs nemtudom hogy műkodött-e, vagy nem, mert sohasem próbáltam. Mivel nem tudtam kinyitni (munkába meg mennem kellett), kinyitottam simán a kulccsá. Mikor beiindítottam a motrot, elkezdett dudálni és a dupla index pislogni. Szerencsére egy idö után abbahagyta, és el tudtam indulni. Mikor most bezártam a kulcsal, pislogott az ajtóban a LED. Mi történhetett az éjjel, hogy semmiböl semmi, reggel nem tudtam kinyitni a távirányítóval?
A válaszaitokat nagyon szepem koszonom.
Ebben a pillanatban próbáltam meg megint. Eloszor taviranyitoval, semmi. Kinyittam kulccsal, megnyomom a gombot, mukodik. Kiváncsi vagyok holnap reggel kinyílik-e.
Szia! Próbáld meg ezt a procedúrát, hátha csak ez a probléma.
Koszonom a linket. Dél elōtt mükodött. Ha legközelebb nem fog menni, akkor megpróbálom.
Sziasztok.
volna egy Golf 4 1.4 16V AKQ motorkódú autóm, digitális klíma van benne. Gondom az hogy a klímakompresszor nem indul el, és a hűtőventilátor hidegen melegen megy ha már a gyújtást ráadom elindul. Hibának nyomáskapcsolót hozta ki kicseréltük de nem javult. Nyomás próbázva volt azt mondták hogy ennyi gázzal el kell induljon a kompresszor és hogy valami elektronikai hiba van
Sziasztok! Tud valaki segiteni nekem manualis ablakemelos golf 4 elektromossa tételeben? Koszonom
Spal univerzális...erre nem kellene külön topicot nyitni.
Szerintem kár az univerzálist venni, biztos talál hozzá bontott gyárit, ami egy másik dimenzió. Bár a gyárit meg nagyobb meló bekábelezni.
Ha már elektromos ablak. Jól gondolom, hogy nekem valamelyik végállás érzékelő lehet rossz, ha olyat csinál, hogy csak 2 centinként lehet lépegetni?
Lehet, hogy csak szorul a mechanika. Azt hiszem ezekben nincs végállás kapcsoló, csak a motor áramfelvételét figyelő elektronika. Ha egy beállított értéken túlmegy leállítja a motort.
Erre a jól átgondolt, alapos kérdésre ennyire futotta...
Ha beszerzek mindent, gyari ajro panel motorokkal, ajtokarpit, bekabelezem.... komfort modult kell cserelni?
Szia! Azt minden esetre nézd már meg, hogy van e kábelezve az ajtó valamilyen szinten, vagy egyáltalán nincs kiépítve semmi.
Hogy nincs e véletlenül elektromos ablakemelőhöz, de nem kp. záras modulhoz bekábelezve.
Sziasztok!
Van egy 4-es Golfom, 1.4 16V 2001 év végi, az a gondom, hogy az ajtóban ahogy kinyitom, nem világítanak a lámpák(az ajtóban lévők), az izzók jók, 0.5 V-ot mérek mindkét ajtóban a csatlakozón, biztosítékok mind jók. Hol keressem a hibát?
ITT ezen az oldalon találsz némi támpontot, hogy honnan lehet csatlakoztatni a következő vezetékköteget ha az ajtóban nem volna semmi kialakítva. A képen a jobb első ajtó vezetékkötege látható és ebben benne van majdne minden amire Neked szükséged van csak a pontos motorkód és alvázszámot kell majd megadnod a kereskedőnek ha be akarod szerezni. A kapcsoló ami ott fel van tüntetve az máshol található meg a keresőben.
Zárakban van egy mikrokapcsoló, külön a lámpáknak. Azt kéne megnézni, ehhez viszont ki kell szedni a zárat.
Én meg vehetek egy bontott zárat, mert az autó egyáltalán nem érzékeli a jobb oldali ajtót, csak ha valamivel lenyomom a zárban lévő kis pöcköt.
Szia! Mármint ami a zár felett van belülről a kárpiton az ablaknál? A kulcs elfordításával sem lehet lehúzni annyira a reteszt, hogy zárjon a zár? Az ajtó zárt állapotát valóban a zárban lévő mikrokapcsoló ellenőrzi le. Annak a kapcsolónak a felülete ahol érintkezik a zár forgó nyelvével, elkopik és így nem jelzi vissza, hogy be van zárva. Bővebben: Link
|
Bejelentkezés
Hirdetés |