Fórum témák
» Több friss téma |
Rendben, köszönöm. Megnézem
Tisztelt Fórum! A szakmai segítségeteket szeretném kérni. Egy gyári, 1992-es Opel Astra F gyári (csak kulcsos működtetésű) központi zárára szeretném rászerelni az alábbi távirányítós egységet. Tudna valaki konkrét segítséget adni, hogy melyik vezetéket hová kössem az autó gyári kp zárában? Sajnos nincs aki segítsen ebben, és szeretnék preciz munkát végezni nem pedig elbarmolni valamit. Köszönöm szépen ha valaki nem sajnálva az idejét segít benne! Alább a kütyühöz adott rajzocska, amit össze kellene hozni az F Astra kulcsos meglévő rendszerével.
Nagy valószínűséggel negatív trigger kell. Meg kell keresni a vezérlő szálakat egy 12V-os izzós próbalámpával.
Ezt sikerült beszereznem még hozzá, az autó vonatkozó kapcsolási rajz részlete, de nem sokkal jutottam előrébb, mert nincs rajta (számomra legalábbis nem látszik) a K37 vezérlőegység lábkiosztása.
A hozzászólás módosítva: Aug 28, 2018
Szia, a brrt, valamint a brws , azaz a barna-piros, illetve a barna-fehér a vezérlőszál. Nekem Vektrám van, a villamos rendszer nagyon hasonló.
Szia! Köszönöm. Ennek értelmében akkor a COM-WHITE és a COM WHITE-BLACK vezetékeket kell összekössem a barna-piros és barna-fehér vezetékekkel? (Megkeresni melyik nyit melyik zár alapon)? Az eredetire pluszban kössem rá, vagy a kulcsos megoldást ilyenkor ki kell (célszerű) kötni?
A sárgát és a barna/sárgát összekötöd, a kábelkorbács barnájával ( ez a testpont az autóban ) , a fehéret illetve a fekete/fehéret pedig ahogy irtad is kipróbálással, fejből most nem tudom megmondani A kulcsos megoldás maradjon, tehát az eredetit vezérled a rádióssal gyakorlatilag .
A hozzászólás módosítva: Aug 28, 2018
Sziasztok!
2003-as golf iv-nél hogy tudhatom meg, hogyha veszek távirányítós bicskakulcsot, akkor távolról nyithatom és zárhatom?
Megkell tudni vane benne komfort modul. Az én 2000 évjáratúmba van, gondolom a tiedben is.
Ha jól értelmezem, a sárga és sárga feketét a testtel, a kütyü fehér vezetékét vagy az autóban meglévő barna-pirossal vagy a barna-fehérrel, illetve a kütyü fehér-fekete vezetékét az autó barna-piros vagy barna fehér vezetékével? (Nyitási iránytól függően hogy mikor nyit zár) ?
Komfortmodul az van benne. Csak kérdés, működne-e vele a bicskakulcs.
Pontosan sajnos nem volt eszemben megnézni a kocsiban...
Utánanéztem közben, a barna-piros vezeték a nyitó, a zárás pedig a barna-fehér. Tehát a fehér a barna-fehérrel, a fehér/fekete a barna-pirossal kötendő össze.
Köszönöm szépen, a hétvégén nekifogok!
Még egy kérdés: Ha szeretném bekötni, hogy az index relé is felvillanjon nyitáskor záráskor (ha már ott matatok) akkor a rajz szerinti K10 (villogó jeladó) melyik lábára kell rákötnöm a központizár-távvezérlő indexvillogás kapcsolójelét? 2, 4, 6 vagy 8 lábra? Esetleg máshová? Mit javasolsz/javasoltok?
Szép reggelt A kábelkötegben, ami megy hátrafelé, megkeresed a fekete-fehér, és a fekete-zöld vezetékeket, és a vezérlőd két barna szinüjét rájuk kötöd. Igy fog villogni, mert a K10 relé után még itt az irányjelző, vészvillogó kapcsoló. A két barnán kijön 12 volt, amikor villogtat.
Köszönöm szépen a hozzászólást. Igen, ez jónak tűnik. Azonban ha azt szeretném, hogy a gyári relét működtesse a kütyü, hogyan lehetne megoldani? Plusz relé beszerelésével? Az az igazság, hogy nem nagyon bízok ebben a vacakban, hogy az irányjelző lámpák teljes terhelését el fogja bírni hosszabb távon.
Megbízhatsz benne, elfogja bírni. Az irányjelző relét nem fogod tudni igy vezérelni, mert az akkor villogtat, ha sorba kötöd egy izzóval ezért kell a zárvezérlő barna vezetékeit a fentebb irt vezetékekhez kötni. A zárműködtetést viszont forditva irtam, , a barna-piros a zárás, a barna-fehér a nyitás.
Köszönöm szépen, sikerült minden, működik.
Nagyon szivesen
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ! Adott egy Giordon riasztó és bekötésnél nem vagyok biztos a dologban ! A képen látható ACC vezetéket nem jelöli semmi ,hogy hova kössem ! Szerintem a gyújtáskapcsolóra illene kötni! De hozzá értők véleményét szeretném hallani ! Előre is köszönöm!
Természetesen gyújtásra kell kötni.
Köszönöm hogy megerősítettél, mert bizonytalan voltam, a leírásban meg nem utaltak rá !
További szép napot kívánok !
Üdv.! Szeretnék távirányítós központi zárat bekötni a Mazdámba( Xedos 6). A bekötendő egység egy SMP-V09.
Elektromos központi zár már van az autóba (kulcsos). A kérdésem hogyan kellene bekötnöm? A motor (nem pneumatikus) vezetékei: Kék:állandó 12v Zöld-Fekete (ajtó lezárva 12v, nyitott állapotba semmi) Fekete (GND) Zöld (zárás pillanatába 12V kb. 3 sec.) Piros (nyitás pillanatába 12v kb. 3 sec.) Kérdésem hogy ez most negatív vagy pozitív triggeres ? És hogy mit mire kössek ? Linkelem az egység bekötési rajzát.SMP-V09 Ajtóba akarom rakni..nem szeretnék a biztosíték tábla körül matatni Az jobb oldali ajtónál csak Zöld és Piros vezeték megy a motorhoz.. de kulccsal onnan is lehet nyitni zárni.. Remélem nem hagytam ki semmi fontosabb tudni valót Válaszotokat előre is köszönöm A hozzászólás módosítva: Szept 26, 2018
A 3s érdekes, de ha a 12V +12V-ot jelent, akkor pozitív trigger. Fogsz egy autós, izzós próbalámpát, felcsípteted +12V-ra és a szurkájával hozzáérsz a piros, majd a zöld vezetékhez. Az ajtók legyenek becsukva, sok autó nyitva nem szeret záródni. Ha így jól működik, mehet a bekötés.
A hozzászólás módosítva: Szept 27, 2018
Igen +12v-ot jelent Már eleve próba lámpával néztem meg. Köszönöm a választ meg is nézem Még annyi hogy +12v-ot lophatok a kék állandó vezetékről ? Vagy keresek máshol?
Na meg néztem és semmi nem történik :/ Csipesz a +12v kábelre és ha próbalámpával hozzá érek a zöld vagy piros vezetékhez egy folytában világít...ha pedig belülről lezárom vagy kinyitom az autót akkor arra pillanatra elalszik a lámpa... Tegnap a csipeszt egy test pontra raktam majd így néztem végig.. akkor ugye fordítva működött nem világított csak mikor zártam vagy nyitottam...
Lehet, hogy ezek a motorok szálai? Akkor viszont marad a zöld/fekete szál...csak a nyitott állapotban semmit kéne pontosítani. Vannak a megszokottól eltérő vezérlések, ahol pl. egyik irányban egy ellenállás is szükséges. Sőt elvileg olyan is van (még nem találkoztam ilyennel), ahol csak a motorok vannak és a mozgatásukkor keletkező feszültséget figyeli az elektronika.
A hozzászólás módosítva: Szept 27, 2018
Hát nem tudom.. az ajtóba csak az elektromos ablak,hangszóró,és az ajtózárhoz megy vezeték semmi több... ez utóbbi 5 szálas.. míg a túl oldalai ajtóban(jobb) a motorhoz csak zöld és piros vezeték megy... ami érdekes onnan is lehet kulccsal nyitni/zárni az egész autót ... a baj az hogy az autóvillamossággal foglalkozó ismerősöm nyaral gondoltam majd én neki esem Inkább lehet meg várom őt Pedig jó lett volna ha én csinálom Egy kis öröm
Szerintem is jobb lesz, ha megvárod. Majd írd meg, hogy mi lett a megoldás...
|
Bejelentkezés
Hirdetés |