Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Lézershow építése
 
Témaindító: sportcipo, idő: Júl 21, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   15 / 137
(#) hüblerattila válasza Valteri hozzászólására (») Márc 31, 2008 /
 
Igazad van egy kicsit idegesítő vagyok, én csak egy kapcsolást szeretnék megcsinálni minnél egyszerűbbet mivel eléggé kezdő vagyok ezért is állok ki az mellet a feszültség stabilizáló melett mert azt meg tudnám csinálni de ezt a szupepéset már nem. Tegnap vettem egy 1 mW-os piros lézert tesztelni de ahogy rákötöttem az adapterre (3V 300mA) meg is halt. Így elkezdtem keresgélni egy kapcsrajzot ami jó lenne hozzá de mivel én ijesmit még nem csináltam ezért nem is tudom hogy ez a feszültség szabájzó mitől védené meg a lézert. ÉS ELNÉZÉST KÉREK MINDEKITŐL!
(#) Valteri válasza hüblerattila hozzászólására (») Márc 31, 2008 /
 
Nincsen semmi gond!
Ha megépíted a szupepe féle áramgenerátort, akkor remélhetőleg nem lesz több selejted.
Hqvideo.hu-n a jobb felső sarokban van egy olyan menüpont, hogy Online árlista. Ott megtalálod az összes alkatrészt a hozzá tartozó árakkal együtt amire szükséged lesz.
(#) Beles válasza hüblerattila hozzászólására (») Márc 31, 2008 /
 
Szerintem ne is fogj hozzá a megépítéséhez, mert ugyan úgy fog kjárni a zöld lézered,mint a piros. Nem egy zöld lézert nyírtam már ki én sem, pedig a szupepés féle áramgenerátort alapból összerakom. Gondolok itt arra, hogy nem vagyok ennyire kezdő. Amúgy meg miért nem jó a gyári áramgenerátora? Minek akrsz hozzá másikat csinálni? És nem is a feszültség szabályozó védi meg, hanem az áramgenerátor. Ugyanios amint elkezd nőni a dióda hőmérséklete, meg a lézerdiódájé is, az ellenállása csökkenni kezd, ellentétben az elneállással. Így nagyob áram kezd el rajta folyni, ami még nagyobb hőt termel és így tovább. Ennek eredményeként kijön aza bizonyos működtető füst, és többet már nem világít!
(#) hüblerattila hozzászólása Márc 31, 2008 /