Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   177 / 196
(#) mtomihun válasza busz10 hozzászólására (») Okt 2, 2018 /
 
Helló. Nem túl nagy a mérete?
(#) s110l válasza csocsiba hozzászólására (») Okt 14, 2018 /
 
Történt már vmi nálad?
(#) dara hozzászólása Okt 21, 2018 /
 
Sziasztok.
Otávia 2008 dizel DSG TMBHS61Z482130439 tipusú skodám,amivel szivok rendesen.
A történet,elindultam vele melóba és Kb 3Km mulva megált.Motor tető fel,körbenéztem folyás,törés szakadást nem találtam bizti tábla akksi mellett mind jó nincs kiégve inditózok jó sókáig és beindul.Gondoltam dugulás lehet az üzemanyaggal.Jól megpörgettem és mentem vagy 3Km megint.Ezt még eljátszottam egyszer utána már nem indult.Trélert hivtam kocsi haza másnap ránéztem.Mivel üzemenyagra gondoltam szivattyú csatlakozót levettem rámértem nincs fesz a szivattyúnál.A szivattyúra aksi,megy a szivattyú.Akkor nem az a gond.Közbe az aksi is lemerült töltögettem.A gond hogy nem tudom honnan kéne feszt kapnia se plusz,se minusz ágon nincs fesz.Műszer fal alatt lebontottam bitik jók,egy rakás relé,de melyik az és mi az isten tilthatja le?Meg nem találom a hejzet jelző világiás biztijét folyamatosan rajta amit beletöltök és méregetnék lekapja az aksit.Ja a trélerezés után egy rakás lámpa kigyulladt,légzsák,guminyomás,esp,stb.
Hibakód olvasót igértek,még nem ért ide.
Segitség az udvar közepén áll.
(#) zolika60 válasza dara hozzászólására (») Okt 21, 2018 /
 
Előbb olvasd ki a hibakódokat. Majd töröld őket és próbáld újra indítani. Ha sikerül ha nem olvasd újra. Az ilyenkor beírt hibakódokon kell elindulni, mert az akku lemerülése sok fals hibát generál.
(#) dara válasza zolika60 hozzászólására (») Okt 22, 2018 /
 
Nem az aksim merűlt le menetközben hanem az üzemanyag szivattyú nem kap kraftot.A sok hibajel most mellékes.Kéne az aksi mellett lévőről meg a műszerfal mellett alatt lévő biztikről,relékről infó,hogy a biztik mit biztositanak.
Az aksi a sok inditózástól merült le.
A hozzászólás módosítva: Okt 22, 2018
(#) Ge Lee válasza dara hozzászólására (») Okt 23, 2018 /
 
Mondjuk nem ártott volna inkább motorkódot közölnöd, ebben az évjáratban ami lehet:
1.9 : BJB, BKC, BLS, BXE
2.0 : AZV, BKD, BMM
RS : CEGA, BMN

Amit így hirtelen találtam hogy a 4B relének biztosan köze van hozzá.
(#) dara válasza Ge Lee hozzászólására (») Okt 23, 2018 /
 
Na meglett BXE motorkódos.
(#) Ge Lee válasza dara hozzászólására (») Okt 23, 2018 /
 
Erről pont nincs részletes infó, szürke az a menüpont ahol utána lehetne nézni. Csak ilyen gagyi képek vannak a biztosítéktábláról, de ebből nem lehet kitalálni hogy mi micsoda, mert egyikhez sincs fuel pump írva még elvétve se.
Az enyémnél (AUM) részletesen meg tudom nézni még azt is hogy mekkora ellenállása van a tekercsnek, mekkora nyomásnak kell lenni stb.
(#) pizzas84 hozzászólása Okt 23, 2018 /
 
Üdv emberek.

Adott egy 2008as BXE 1.9pdtdi Octavia2 business. A probléma vele hogy a kűlső tükrökön nem megy a fűtés, valamint a belsővel fényre sem sötétedik. Mi lehet a baj? Kétlem hogy a 2 egyszerre adná meg magát.
(#) dara válasza Ge Lee hozzászólására (») Okt 23, 2018 /
 
Köszi,hátha valakinek megvan esetleg.Nagyon jól jönne.
(#) csocsiba válasza s110l hozzászólására (») Okt 25, 2018 /
 
Ugy döntöttem várok még, semmi jele hogy rossz lenne.Mindig törlöm a hibát.
(#) zolika60 válasza pizzas84 hozzászólására (») Okt 25, 2018 /
 
Biztosítékok rendben?
(#) s110l válasza csocsiba hozzászólására (») Okt 26, 2018 /
 
Én egy hete kicseréltem. Azóta nem jön a hiba...
(#) pizzas84 válasza zolika60 hozzászólására (») Okt 26, 2018 /
 
Igen.
(#) csocsiba válasza s110l hozzászólására (») Okt 26, 2018 /
 
Te cserélted vagy szerelő, könnyen ki jött?
(#) s110l válasza csocsiba hozzászólására (») Okt 27, 2018 /
 
Én cseréltem, de kaptam kiszedő fejet.
Amúgy nagyon könnyen kijött, csodálkoztam is!
(#) Anonimka hozzászólása Nov 1, 2018 /
 
Sziasztok!

Egy 2008-as Skoda Ocativa-m van, 1.6 MPI. Este leállítottam, majd reggel indítottam volna. Az önindító hajt, viszont nem indul. A műszerfalon semmi sem világít, eltűnt róla minden. Ha csak a gyújtást kapcsolom rá, akkor sincs digitális kijelzés, illetve a visszajelző lámpák sem világítanak. A műszerfalon kívül az összes bajuszkapcsoló, világítások, rádió stb. működik. Egyedül csak a műszerfalon sötét minden. Ha tudtok, segítsetek hogy mi lehet a baja.

Köszönöm!
SB
(#) teodor válasza Anonimka hozzászólására (») Nov 1, 2018 /
 
Szia, biztositék, relé, gyújtáskapcsoló stb...
(#) rezsukanal hozzászólása Nov 18, 2018 /
 
Köszönöm!! Nagyon hasznos volt ez a hozzászolás:
(#) zolika60 válasza rezsukanal hozzászólására (») Nov 18, 2018 /
 
Melyik?
(#) Attila74 hozzászólása Jan 2, 2019 /
 
Sziasztok! Skoda octávia 2 elektromos gondom van. Valami oknál fogva 6 volt van az önindító mágnesára menő vezetékében. Van neki egy reléje. Ha kiveszem a 6 volt megszűnik. Rá mértem a relé csatijára Van egy 12 volt. Kulcs ráfordításra 10 az másik lábon. Na most szerintem csak állandónak meg kapcsolóáramnak kellene lennie. De ebben nem vagyok biztos. A 10 volt kulcsráfordításra jelenik meg. De az autó nem indul csak ha indítózok ahogy kell. A 6 volttól az önindító mágnese leégett. Valakinek valami ötlete hogy mi lehet ez a kóbor áram a vezetékében meg a relé csatijában is? Kulcsszekrény betét a hibás? Nem tudom hogyan működik az indítózás. Előre is köszi a válaszokat!
A hozzászólás módosítva: Jan 2, 2019
(#) VIM válasza Attila74 hozzászólására (») Jan 3, 2019 /
 
Szia!
Idézet:
„A 6 volttól az önindító mágnese leégett.”
Az érdekes volna, hogy a behúzó mágnes fél feszültségtől tönkremenjen. Nem tudom pontosan de az újabb indítási megoldásoknál a kuplung kapcsolója működteti a starter relét és ha az meghúz csak akkor lehet a gyújtáskulccsal indítani. Az pedig, hogy ha a kuplung kapcsoló hibás volna és folyamatosan húzva tartaná a starter relét az okozna e behúzó mágnes leégést, nem valószínű. A behúzó mágnes az valószínű, hogy a benne lévő főérintkező hibájából eredően ment tönkre, mert más nem juttat oda tartósan nagy áramokat ami leégéshez vezetne.
(#) mhatalyak válasza Attila74 hozzászólására (») Jan 3, 2019 /
 
Sokaknak van itt Autodata nevezetű szoftver a gépen, amiben benne van a komplett kapcoslási rajz, Kissé több infó a típusról. Évjárat, motor, teljesítmény, megkönnyítené a segítségnyújtást. Viszont nem teljesen tiszta nekem a dolog. Ha az önindítón fixen rajta a 12V az akkuról, és a behúzóra egy vezetékkel, vagy akár csavarhúzóval összezárod, akkor indul? Vagy indult eddig, de már nem, mert leégett a tekercs? Az is előfordulhat, hogy az a 6V, az az önindítódtól jön visszafele a fix 12V-tól, ha már a behúzótekercs leégett.
(#) pizzas84 hozzászólása Jan 4, 2019 /
 
Üdv emberek.

Segítségeteket kérném. Van egy 2008as O2 a probléma hogy az ajtóban lévő piros zárást visszajelző led nem villogott. Ma annyit csinált hogy elkezdett villogni majd halványabban aztán még halványabban és az 5.villogásra el is tűnt vagyis nem villog. Led hiba vagy komfort modul lesz?
(#) dana19970522 válasza VIM hozzászólására (») Jan 5, 2019 /
 
Heló! Egy olyan kérdésem lenne hogy a zárazerkezet kivételéhez milyen tipusú és méretű torx kulcs kell köszönöm a segítségedet !!
(#) VIM válasza dana19970522 hozzászólására (») Jan 5, 2019 /
 
Heló! Írtam vissza .... Ezt a képsort nézted?
Még annyit a zár működésképtelenségéhez, hogy a forrasztás a panelen el szokott repedni és az is okozhat hasonló tüneteket.
(#) Lezli46 hozzászólása Jan 8, 2019 /
 
Sziasztok!

Megtudná osztani valaki gyakorlati tapasztalatait???

Skoda Oktávia combi Tdi ., Gyári állófütés áramfelvételi értékei érdekelnének. Uj akku kb jó óra használat után alig inditóképes.12V73Ah-s van most benne.Töltés Ok
. Lehet hogy állófütéses Oktáviához nagyobb Ah-s kellene?

Köszönöm.
(#) Lezli46 válasza Lezli46 hozzászólására (») Jan 8, 2019 /
 
Sziasztok!

Megtudná osztani valaki gyakorlati tapasztalatait???

Skoda Oktávia combi .2005 2.0i. Motorkód BLR ., Gyári állófütés áramfelvételi értékei érdekelnének. Uj akku kb jó óra használat után alig inditóképes.12V73Ah-s van most benne.Töltés Ok
. Lehet hogy állófütéses Oktáviához nagyobb Ah-s kellene?

Köszönöm
(#) Istvan0825 hozzászólása Jan 15, 2019 /
 
Sziasztok nem tudom h pontosan jó helyre irtam-e? Ezt a kerdést!! Olyan problémám lenne,skoda oktaviám van !! 1.6 benzin aee morotkód 55kw 75 ló !! 2001 évjarat!! Az a jelenség jött elő h nem húz az autóm és daral!! Gondol egyett akkor meg elkezd normalisan menni !! Üresben mikor normalisan megy joo az alapjarat is mikor nem húz akkor üresbe ugrál és le is áll !! De ha gázt adok normálisan pörög üresben csak terhelés alatt nem.megy !! Kicsereltem benne gyujtáselosztófedél,rotor,gyujtókabeleket,gyujtótrafót,gyertyakat,üzemanyagszürőt!! Mi lehett a baj nagyon szépen köszönöm a segítseget előre is !!
(#) csibai válasza Istvan0825 hozzászólására (») Jan 15, 2019 /
 
Szia István0825!

Én lehet körül járnám a lambda szondát, és a pillangószelepet. Ha szerencséd van akkor egy alapos tisztogatás megoldja a gondot.
De azért egy hibakód kiolvasás is segít közelebb hozni a megoldást.
Nem kell mindjárt cserélgetni, bár ezekkel a cserékkel sem jártál rosszul ennyi idős autónál.
De talán VIM fórumtárs többet tud segíteni, mint ahogy azt már számtalan esetben megtette.

Üdv: csibai
Következő: »»   177 / 196
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem