Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Sziasztok.
Otávia 2008 dizel DSG TMBHS61Z482130439 tipusú skodám,amivel szivok rendesen. A történet,elindultam vele melóba és Kb 3Km mulva megált.Motor tető fel,körbenéztem folyás,törés szakadást nem találtam bizti tábla akksi mellett mind jó nincs kiégve inditózok jó sókáig és beindul.Gondoltam dugulás lehet az üzemanyaggal.Jól megpörgettem és mentem vagy 3Km megint.Ezt még eljátszottam egyszer utána már nem indult.Trélert hivtam kocsi haza másnap ránéztem.Mivel üzemenyagra gondoltam szivattyú csatlakozót levettem rámértem nincs fesz a szivattyúnál.A szivattyúra aksi,megy a szivattyú.Akkor nem az a gond.Közbe az aksi is lemerült töltögettem.A gond hogy nem tudom honnan kéne feszt kapnia se plusz,se minusz ágon nincs fesz.Műszer fal alatt lebontottam bitik jók,egy rakás relé,de melyik az és mi az isten tilthatja le?Meg nem találom a hejzet jelző világiás biztijét folyamatosan rajta amit beletöltök és méregetnék lekapja az aksit.Ja a trélerezés után egy rakás lámpa kigyulladt,légzsák,guminyomás,esp,stb. Hibakód olvasót igértek,még nem ért ide. Segitség az udvar közepén áll.
Előbb olvasd ki a hibakódokat. Majd töröld őket és próbáld újra indítani. Ha sikerül ha nem olvasd újra. Az ilyenkor beírt hibakódokon kell elindulni, mert az akku lemerülése sok fals hibát generál.
Nem az aksim merűlt le menetközben hanem az üzemanyag szivattyú nem kap kraftot.A sok hibajel most mellékes.Kéne az aksi mellett lévőről meg a műszerfal mellett alatt lévő biztikről,relékről infó,hogy a biztik mit biztositanak.
Az aksi a sok inditózástól merült le. A hozzászólás módosítva: Okt 22, 2018
Mondjuk nem ártott volna inkább motorkódot közölnöd, ebben az évjáratban ami lehet:
1.9 : BJB, BKC, BLS, BXE 2.0 : AZV, BKD, BMM RS : CEGA, BMN Amit így hirtelen találtam hogy a 4B relének biztosan köze van hozzá.
Erről pont nincs részletes infó, szürke az a menüpont ahol utána lehetne nézni. Csak ilyen gagyi képek vannak a biztosítéktábláról, de ebből nem lehet kitalálni hogy mi micsoda, mert egyikhez sincs fuel pump írva még elvétve se.
Az enyémnél (AUM) részletesen meg tudom nézni még azt is hogy mekkora ellenállása van a tekercsnek, mekkora nyomásnak kell lenni stb.
Üdv emberek.
Adott egy 2008as BXE 1.9pdtdi Octavia2 business. A probléma vele hogy a kűlső tükrökön nem megy a fűtés, valamint a belsővel fényre sem sötétedik. Mi lehet a baj? Kétlem hogy a 2 egyszerre adná meg magát.
Köszi,hátha valakinek megvan esetleg.Nagyon jól jönne.
Ugy döntöttem várok még, semmi jele hogy rossz lenne.Mindig törlöm a hibát.
Én egy hete kicseréltem. Azóta nem jön a hiba...
Te cserélted vagy szerelő, könnyen ki jött?
Én cseréltem, de kaptam kiszedő fejet.
Amúgy nagyon könnyen kijött, csodálkoztam is!
Sziasztok!
Egy 2008-as Skoda Ocativa-m van, 1.6 MPI. Este leállítottam, majd reggel indítottam volna. Az önindító hajt, viszont nem indul. A műszerfalon semmi sem világít, eltűnt róla minden. Ha csak a gyújtást kapcsolom rá, akkor sincs digitális kijelzés, illetve a visszajelző lámpák sem világítanak. A műszerfalon kívül az összes bajuszkapcsoló, világítások, rádió stb. működik. Egyedül csak a műszerfalon sötét minden. Ha tudtok, segítsetek hogy mi lehet a baja. Köszönöm! SB
Szia, biztositék, relé, gyújtáskapcsoló stb...
Köszönöm!! Nagyon hasznos volt ez a hozzászolás:
Melyik?
Sziasztok! Skoda octávia 2 elektromos gondom van. Valami oknál fogva 6 volt van az önindító mágnesára menő vezetékében. Van neki egy reléje. Ha kiveszem a 6 volt megszűnik. Rá mértem a relé csatijára Van egy 12 volt. Kulcs ráfordításra 10 az másik lábon. Na most szerintem csak állandónak meg kapcsolóáramnak kellene lennie. De ebben nem vagyok biztos. A 10 volt kulcsráfordításra jelenik meg. De az autó nem indul csak ha indítózok ahogy kell. A 6 volttól az önindító mágnese leégett. Valakinek valami ötlete hogy mi lehet ez a kóbor áram a vezetékében meg a relé csatijában is? Kulcsszekrény betét a hibás? Nem tudom hogyan működik az indítózás. Előre is köszi a válaszokat!
A hozzászólás módosítva: Jan 2, 2019
Szia!
Idézet: Az érdekes volna, hogy a behúzó mágnes fél feszültségtől tönkremenjen. Nem tudom pontosan de az újabb indítási megoldásoknál a kuplung kapcsolója működteti a starter relét és ha az meghúz csak akkor lehet a gyújtáskulccsal indítani. Az pedig, hogy ha a kuplung kapcsoló hibás volna és folyamatosan húzva tartaná a starter relét az okozna e behúzó mágnes leégést, nem valószínű. A behúzó mágnes az valószínű, hogy a benne lévő főérintkező hibájából eredően ment tönkre, mert más nem juttat oda tartósan nagy áramokat ami leégéshez vezetne. „A 6 volttól az önindító mágnese leégett.”
Sokaknak van itt Autodata nevezetű szoftver a gépen, amiben benne van a komplett kapcoslási rajz, Kissé több infó a típusról. Évjárat, motor, teljesítmény, megkönnyítené a segítségnyújtást. Viszont nem teljesen tiszta nekem a dolog. Ha az önindítón fixen rajta a 12V az akkuról, és a behúzóra egy vezetékkel, vagy akár csavarhúzóval összezárod, akkor indul? Vagy indult eddig, de már nem, mert leégett a tekercs? Az is előfordulhat, hogy az a 6V, az az önindítódtól jön visszafele a fix 12V-tól, ha már a behúzótekercs leégett.
Üdv emberek.
Segítségeteket kérném. Van egy 2008as O2 a probléma hogy az ajtóban lévő piros zárást visszajelző led nem villogott. Ma annyit csinált hogy elkezdett villogni majd halványabban aztán még halványabban és az 5.villogásra el is tűnt vagyis nem villog. Led hiba vagy komfort modul lesz?
Heló! Egy olyan kérdésem lenne hogy a zárazerkezet kivételéhez milyen tipusú és méretű torx kulcs kell köszönöm a segítségedet !!
Heló! Írtam vissza .... Ezt a képsort nézted?
Még annyit a zár működésképtelenségéhez, hogy a forrasztás a panelen el szokott repedni és az is okozhat hasonló tüneteket.
Sziasztok!
Megtudná osztani valaki gyakorlati tapasztalatait??? Skoda Oktávia combi Tdi ., Gyári állófütés áramfelvételi értékei érdekelnének. Uj akku kb jó óra használat után alig inditóképes.12V73Ah-s van most benne.Töltés Ok . Lehet hogy állófütéses Oktáviához nagyobb Ah-s kellene? Köszönöm.
Sziasztok!
Megtudná osztani valaki gyakorlati tapasztalatait??? Skoda Oktávia combi .2005 2.0i. Motorkód BLR ., Gyári állófütés áramfelvételi értékei érdekelnének. Uj akku kb jó óra használat után alig inditóképes.12V73Ah-s van most benne.Töltés Ok . Lehet hogy állófütéses Oktáviához nagyobb Ah-s kellene? Köszönöm
Sziasztok nem tudom h pontosan jó helyre irtam-e? Ezt a kerdést!! Olyan problémám lenne,skoda oktaviám van !! 1.6 benzin aee morotkód 55kw 75 ló !! 2001 évjarat!! Az a jelenség jött elő h nem húz az autóm és daral!! Gondol egyett akkor meg elkezd normalisan menni !! Üresben mikor normalisan megy joo az alapjarat is mikor nem húz akkor üresbe ugrál és le is áll !! De ha gázt adok normálisan pörög üresben csak terhelés alatt nem.megy !! Kicsereltem benne gyujtáselosztófedél,rotor,gyujtókabeleket,gyujtótrafót,gyertyakat,üzemanyagszürőt!! Mi lehett a baj nagyon szépen köszönöm a segítseget előre is !!
Szia István0825!
Én lehet körül járnám a lambda szondát, és a pillangószelepet. Ha szerencséd van akkor egy alapos tisztogatás megoldja a gondot. De azért egy hibakód kiolvasás is segít közelebb hozni a megoldást. Nem kell mindjárt cserélgetni, bár ezekkel a cserékkel sem jártál rosszul ennyi idős autónál. De talán VIM fórumtárs többet tud segíteni, mint ahogy azt már számtalan esetben megtette. Üdv: csibai |
Bejelentkezés
Hirdetés |