Fórum témák
» Több friss téma |
Holnap veszek egy újat (sosem cseréltem még, ráfér a csere), és leszedem. Akkor fog majd látszani, hogy honnan csöpög a benzin.
Sziasztok. Van egy 2007-es Suzuki Swift III 1.3-asom. Olyan problémám lenne hogy gyárilag a középső kijelző csak az időt mutatta. Na most be lett szerezve egy olyan ami mutatja a fogyasztást, időt és a külső levegő hőmérsékletet. Az a probléma hogy a kocsiba nincs benne a hőmérő szenzor gyárilag. A kábele sincs meg a kábelkötegbe. Tudtommal be lehet szerelni külön is. Abban szeretnék segítséget kérni hogy a kocsi BCM-jén van több csatlakozó. Az E46-os jelű csatlakozóba kéne bekötnöm a vezetékeit. De nem tudom hogy a csatlakozóba milyen érintkezők vannak. Tudnátok mutatni olyan oldalt ahol ezek az érintkezők beszerezhezőek? Köszönöm előre is a segítséget.
Nos, úgy tűnik megoldódott.
Elvittem egy suzuki specialistához, mondtam neki, cserélje ki a termosztátot, mert télen igen nehezen fűt a kocsi, meg van ez a hiba. Kicserélte a termosztátot és a gyújtáselosztót, azzal, hogy ha még mindig, akkor mást is cserél. Pöccre indul az autó azóta, bárhol,bármikor. Szerintem a termosztáttal lehetett összefüggésben, hogy félmeleg motornál nem indult, de mivel gyújtáselosztó is cserélve lett, nem 100%. Egyelőre okés az autó.
Sziasztok! 2005-ös Suzuki Swiftben nemrég elvégzett akkucserénél észrevettem hogy lóg egy testkábel. Az autó nemrég esett át egy váltófelújításon. Tehát valahova nem sikerült visszakötni a testkábelt. A kábel maga nem túl hosszú, tehát elméletem szerint valahonnan a váltóról hiányozhat. A kép alapján tudna-e valaki segíteni hogy hova kell visszakötnöm? Előre is köszi a segítséget.
A motort a váltóval összekötő csavarok egyike alatt volt. Nézelődj ott, rá fogsz jönni, hogy melyik alatt.
Szerintem én kivenném az akkutálcát és szétnéznék alatta,hogy honnan hiányzik az az EPH kábel? Vagy a kaszniról,vagy a váltóról? Ha a váltóról hiányzik akkor hajtsd ki azt az összefogó csavart /motor,és váltó/ ameddig elér és kösd be. Ha a kaszniról akkor keresd meg a helyét /látszani kell/. Egyébként ne nagyon járj így vele hacsak esetleg rövid időn belül pl.akkut cserélni!
Oké, köszi holnap kikapom az aksit és megkeresem a helyét.
Köszi! Esetleg lehetet ez az oka annak (esetleg részben)hogy cserélni kellett az aksit? Bár maga az aksi is majd 5 évet kibírt.
Simán. Így nincs rendes töltés sem és az indító motor is kevesebb áramot kap. Inkább az érdekes, hogy mégis működik. Nem hiába, a mi autónk.
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy nem világított egyik féklámpám sem, illetve a bal oldali tolatólámpám. Megnéztem a biztosítékot, ami cserére szorult. A biztosíték csere után a féklámpám folyamatosan világított. A féklámpa kapcsolón állítottam kicsit, mert a régi állásban a pedál nem nyomta be teljesen a kapcsoló gombját. Állítás után a féklámpám rendeltetés szerűen működik, de viszont most már egyik tolató lámpám sem világít. Az izzókat megnéztem, mindegyik jó. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a baj?
Én is gondoltam erre, de viszont most a bal oldali tolatólámpám világít, a jobb viszont nem. Ilyet csinálhat az a kapcsoló?
Hi!
Én egy föld (testelés) szakadásra gondolnék. Üdv. M.
Rendben, köszönöm mind a kettőtöknek a választ! Akkor ma belebújok a motortérbe és megnézem mind a kettőt
A hozzászólás módosítva: Dec 4, 2018
A tolatólámpa testelés esélyesebb hátul a csomagtérben... Lehet még izzó és foglalata, vagy hátsó lámpa és csatlakozója közötti érintkezés probléma is.
Sziasztok! Boldog új esztendőt mindenkinek! A problémám a következő: Adott egy 1998-as gyártású 1.3 8 szelepes Suzuki Swift. Körülbelül 2 hónapja magas (1500-1700) az alapjárat. Csak abban az esetben esik vissza k. 900-ra (mintegy 5-6 mp alatt) amikor állóra fékezem az autót. Pár napja tettem egy-két próbát. Egy meredek dombtetőn megálltam, kitettem üresbe, kézifék be. Megvártam míg az alapjárat stabil900, aztán kézifék ki, és gáz nélkül elkezdtem gurulni. Mintegy 20 méter után az alapjárat 1500-on volt. Több autószerelő is a vákuum csövekre hivatkozott, de ezek többszöri átvizsgálása után is fennállt a hiba. Aztán mondtak nekem MAP szenzort(?), alapjárati motor(?) koszolódást, majd az egyik srác azt mondta cseréljek akksit, mivel az a rossz. Igaz többnyire nagyon rövid távon van használva az autó, az akksi is 4 éves, bár 2 hetente rátöltök 8-10 órát, nem olyan acélos. A tippeket és a segítséget előre is köszönöm!
A gurulós próbával mire következtetsz?
Talán, h jó az órában található érzékelő?
Arra gondoltam, hogyha esetleg normál fordulaton marad az alapjárat, akkor esetleg a gázbowdennel, vagy a pillangószeleppel lehet a probléma.
És ebből kiindulva, hogy emelkedett az alapjárat mire következtetsz?
Arra cseszd meg elsősorban, hogy te csupán kötözködni akarsz. Hogy az alapjárat emelkedett, az nem következtetés, hanem tény . Ezért szerettem volna hozzáértő személyektől segítséget kérni, vagy legalább tippeket a probléma megoldására. Úgy néz ki, a mai napon ez sikerült, főleg a speciális spray segítségével.
Dehogy akarok én kötözködni, csupán én se tudom, hogy hogyan és mennyit meg kell-e egyáltalán emelkednie így, talán igen, hisz van egy jeladó ami a szervó, fékrásegítő stb. miatt jelez,h emeljen.
Amúgy én is szívok jópár éve, mert ejtegeti hidegen váltások közt a fordulatot.... A spray.vel talán fals szívást találtál vákumcsőnél?
Nem akarok belekotyogni, lehet nincs igaza,de az EGR /kipufogógáz visszavezető/ szelepet néztétek már? Takarítottátok már? Lehet,hogy segít,mivel írod azt,hogy sok rövidet mész vele.
Van még egy lehetőség az pedig a régi swift index fórum.hu. Nekem újabb van az már egész más.
Igen fals levegő szívást találtam, és megszüntettük. Ez egy vékony cső amely az ún. MAP szelephez megy, 1 db egyirányú szelep beiktatásával. Itt volt a bibi. Azóta több tucatszor próbáltuk, és eddig mindig visszamegy, olyan 850-900-ra.
Köszönöm a tippet, a probléma megoldódott. A havernak EGR hiba volt, de neki alacsony, és egyenetlen volt az alapjárat. Féktisztító spray-al kitisztították, azóta tökéletes.
Üdv mindenkinek.Egy Suzuki swift 1.0 1999 3 ajtós autóba szeretnék bicskakulcsos Kp. -vezérlöt bekötni.Lenne valakinek kapcsolási rajza(vezeték színezéssel) az autóhoz vagy kötött be már valaki ebbe a tipusba?És megosztaná velem hogyan kell.Köszönöm a segitsége.Az email cimem:szt76@citromail.hu
Sziasztok.
1,2 fokozaton nem működik a fűtőmotor. Nagy valószínűséggel talán előtét ellenállás? Az javítható? Köszönöm.
Igen, igen, de nem éri meg. Bontva egy-két sör ára.
Ha egyáltalán nem forog, akkor kapcsoló, szénkefe hiba. Esetleg biztosíték. Ha csak egy-két fordulatszámon, akkor a szabályzó kapcsoló, vagy az ellenállás. Mikori a milyen Suzuki? A hozzászólás módosítva: Jan 31, 2019
Ugyan ezzel a problémával küzdöttem évekig többször. Inkább hidegbe. Soha nem derült ki mitől, de egyszer csak ahogy jött, elmúlt. Az összes említett dolgot végig próbáltam. Azt is csinálta, hogy kétezer alá beállt az alapjárat és gázadásra inkább lassult. Alapjárati motort kimostam WD40-nekl és attól rendbe jött.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |