Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Ezek a melegítők amúgy semmit nem érnek,én egyszer vettem.....pfff,kispolszkit még talán befűtött volna 1óra alatt.nulla mind!
Köszönöm a válaszokat!
Így már minden tiszta. Egy külön aksi lesz beállítva a melegítési célra. Így nem kell aggódni azon a kocsi elindul-e.
Egy állófűtés célszerűbb lenne, az legalább be is fűti a kocsit.
Az a baj ezekkel az elektromos fűtésekkel, hogy igen kicsi a teljesítménye a kocsinak meg igen rossz a hőszigetelése
Újabb csapás a hamis autodiagnosztika felhasználóira. Már itthon sem érdemes ilyet vásárolni:
SZEGED. Hamis autódiagnosztikai szoftvereket foglaltak le a pénzügyőrök az ország szinte minden megyéjében tartott akció során – tudatta a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) szerdán. Barnáné Horváth Melinda, a NAV Dél-alföldi Bűnügyi Igazgatóságának sajtóreferense közölte, egy dél-alföldi férfi bárki által hozzáférhető, internetes hirdetésekben árulta eszközeit, szoftvereit. A nála tartott házkutatáson a pénzügyi nyomozók laptopon, külső winchestereken, pendrive-okon, DVD-ken is találtak hamis autódiagnosztikai szoftvereket. A helyszínen interface-eket, kilométeróra-kalibrálót és AdBlue Emulátorokat, valamint hatmillió forint készpénzt is lefoglaltak – tudatta az őrnagy. A férfit szerzői vagy szerzői joghoz kapcsolódó jogok megsértése bűntett gyanúja miatt őrizetbe vették. Az országos akcióban nemcsak a hirdetőnél, hanem a vevőknél – autószerelőknél, telephelyeken, magánlakásokon – is kutattak a nyomozók. A hamis autódiagnosztikai szoftverek a gyártó engedélye nélkül készültek, illegálisan kerültek forgalomba, így a segítségükkel elvégzett módosítások vagy javítások szakszerűsége, pontossága egyáltalán nem garantált, károkat okozhat az autó működésében. A nyomozók AdBlue Emulátorok értékesítésére és használatára utaló nyomokat is találtak. Ezek a berendezések a közepes és nagy teljesítményű dízeljárművek károsanyag-kibocsátást csökkentő rendszerének megkerülését teszik lehetővé. A szakemberek az ország több pontján ellenőriztek kamionokat, az emulátorok használatának gyanúja miatt. Felmerült a környezetkárosítás bűntettének gyanúja, és elrendelték az érintett járművek műszaki vizsgálatát – közölte a sajtóreferens. MTI
Válaszolok magamnak,hátha valakinek lesz ilyen gondja: csapágycsere és jó lett az ABS érzékelése, de h így megtervezni valamit,cserélj csapágyat mikor semmi baja,csak mert a mágneses marhaság benne tönkrement ,és nem érzékeli a kerék sebességét... Good work Franciák!
Komoly bűnöző volt, aki a számítógépet beszerelte az autókba. Sajnos őt nem büntették.
Sziasztok Vitó Spécik!
Megkönyörűlne valaki egy infóval???? Köszi előre is! Vito 112Cdi 2000. Manuális klima+ hőmérséklet szabályzós kezelő panel+többfokozatú fütőmotor szabályzó kerékkel. Fütőmotor nem müködik---Biztik és motor jó! Kérdésem: Hol lelhető fel helyileg-pontosan a ford.szabályzó ellenállás????
Hogy mire ez a sok Enter azt nem tudom, de biztos vagy benne, hogy van ilyen alkatrész? Nem lehet hogy elektronikus a fordulatszám szabályozás?
Nem ITT van véletlenül? Ha minden jó de mégsem megy a motor, akkor a szénkefe megolvasztotta a vezetőjét és fennakadt, nem érintkezik.
Kedves Imre !
Nem ragoznåm túl a segitøkėszséged---- köszi! Ídöközben még megtudtam, hogy jó az itiner ami a szélvöüveg alatt, középen jelõli meg az ellenállást helyét.., azzal a kiegészitéssel hogy kb 2004-től érvényes mivel attól már ott van a fütømotor is stb.., ezen a régin Viton baloldalt van a motor ..., igy jó a you- tube! Zolika 60: szintén köszi---, hagyományos ellenállás szabályzó van benne a szokásos hőbiztositékkal.
Sziasztok! Adott egy ilyen kocsi: Bővebben: Link szerintetek ki lehet olvasni a motorvezérlő ECU-tól a pillanatnyi üzemanyagfogasztást? Igazából egy pillanatnyi üzemanyagfogyasztás mérőt szeretnénk összedobni arduinoval.
Szép autó,de még nem OBD-s.
A gyári 2X2 pólusú diag.csatin nem tudom,ad-e ilyen adatokat.
Sziasztok!
Ebben a fórumban is feltenném a kérdést, tudtok ajánlani valakit Budapesten, aki meg tudna tekercselni egy önindító behúzómágnesét? A behúzótekercs jó, a tartótekercs szakadt. Minden segítség jól jönne, előre is köszi!
Van e rajta MAF szenzor és vajon ki lehet olvasni az aktuális sebességet? E szerint a cikk szerint Bővebben: Link K-lineon lehet vele kommunikálni.
Bocsánat,én ehhez kevés vagyok.
Átalakító kábelem van hozzá,de még sosem használtam,nincs tapasztalatom,milyen adatok nyerhetők ki.
Szia! Ha nincs leégve ami nagyon valószínű, akkor csak a közös pontnál lehet eltörve a kivezetése. Talán csak újra kell forrasztani az 50-es pontot ahol közösítve volna a behúzó és tartó tekercs egyik vége a másik vége testen van (fém házon). A testelt tekercsvéget nem lehet látni, hogy hol lehet? Volna még egy kis olvasmány is ezzel kapcsolatban.
Köszi az olvasmányt, nagyon jó.
A tekercs testelésre menő része rendben, nem szakadt. Az érdekesség, hogy az 50-es pontnál, ahol két drótnak kéne kibújni a magból, gyárilag csak egy jön ki, egy is volt beforrasztva...... Még nem csináltam ilyet, lehet, nekiállok max. sikerül megcsinálni
Szia,
Ez tényleg jó kis olvasmány. Hozzáférhető még? Ráharaptam mint Neo a Mátrixra... Üdv!
Azt még nem mondtad, hogy ez milyen kocsi, milyen önindítója. Nem is biztos, hogy egy régebbi típusnak van tartó tekercse. Azt sem mondtad, hogy egyáltalán mi a probléma ezzel a behúzó mágnessel. Titok?
Köszönöm!
Csorgatom a nyálam egy kicsit... Tankönyvekről(autóvillamosság) nincs tipped ilyen színvonalon? Mert szívesen fordítanék rá anyagi javakat is. Üdv!
Peuge 806.2.0 Hdi . RHZ. 2000. Nem indul--P0340 Vezérmüjeladó állandó hibakóddal.
Igy vizsgáltam : Kiszerelt Hall.jeladó+csatlakozó rajta+gyujtás bekapcsolva. Csati Pin 1 : mindig +5V---- Csati Pin 2 : +12V Csati Pin 3: állandó test Ha voltmérő egyik végét testre teszem., a másik végét a PIN 3 -ban lévő +12V-ra , és pl egy villáskulcsot "rángatok" a jeladó elött akkor attól függöen hogy elvan-e a kulcs véve ., vagy hozzávan-e tartva.., a jelszint ezen a vezetéken +12V és 0 közt változik . Kérdés ez egy müködöképességre elegendő proba??? Egyáltalán ez igy jó? A PIN 1-en a +5V sohasem változik.,ha V mérő egyik vége szintén testen van, amásik végét erre a +5V-s vezetékre teszem , és a villáskulcsal ugyanugy müködök mint a fenti esetben. A Hall Vezérmü szenzor csatiban: Ha szétvan huzva, ha összevan dugva --mindig meg van a +5V és +12V is. köszönök minden segitséget!
Ezeket találtam volna a hibakódhoz kapcsolódva. Ezt az érzékelőt nem is említi a program ellenőrzés szempontjából, mert négyszög impulzusok sorozata adja a megfelelő "1" hengernek a gyújtás jelet. Ha nincs jel az talán kontakt hiba vagy szakadás a motorvezérlő és a jeladó között.
Legutóbb,mikor vezérmű jeladó hibát olvastam,jelentős anyagfolytonossági hiány volt a vezérműszíjon.
Reccs.
Köszi:
Erre a p0340-re kétfajta "magyarázatot " találtam: 1. Hallos vezérmüjeladó szenzor hibás. 2. Másik--talán gyakoribb magyarázat : Vezérmü és főtengelyjeladó szinkronizációs hiba---erre olvastam egy gyakorlati példát egy angol forumban ,amikor motorösszerelés után nem indult el a motor , mert mint kiderült késöbb., a vezérmükerék nem lett korrekten beállitva és ennek folyamányaként ezt "vezérmüszenzor P0340" hibakodót dobta a diag mindig, amig valamit a vezérmükerék körül nem állitottak be helyesen..., Ezen az autón nagy valószinüséggel jó mindkét jeladó---mégha nem oszcilloszkoppal lettek is vizsgálva---A Vez.szenzor például gyári ujra lett cserélve probának! Az autón ugyanazokat az értékeket mértem mint amik a küldött rajzodon vannak!!! Valami ott a vezérmü-szij-kerék-távolság vidékén nem lehet Oké???
Sziasztok!
Van itt olyan aki jártas km ora cserében?van egy vw polo classic-om....97-es amiben cserélném az orát ujabbra....na most gyárilag a km ora csatija 28 lábas...az új óra ugyan csak 97-es polo-bol van még a can-bus nélküli...de az 32lábas...na most ennek az átkötésében kéne segitség...lábkiosztásokrol már van leirásom...de pár kiosztás nem egyértelmü nekem...
Szia!
Szamara önindító, ISKRA AZF 3555 Ennek van tartótekercse, illetve csak volt. Itt egy skicc: Az A-B szakadt, az A-D jó. Csak úgy javítható ezek szerint, ha letekercsel mindent az ember....
A fényképen mintha látszódna valami ónozott felület ott alulról. Az nem lehet a tartó tekercs test pontjának a forrasztási helye? Oda oldalról nem látszik, hogy ki lenne hozva plusz egy szál, mert ha igen akkor azt a forrpontot fel kellene újra melegíteni, kivenni a tekercs véget és úgy rámérni, hogy a belső elkötésben van-e a hiba (ami nem valószínű, de nem is kizárt). Ha mégis test probléma volna ott azon a ponton és újraforrasztással javítható, nem kellene tekercselni.
Talán még ezeket a dolgokat lehet megnézni, hogy rendben vannak-e.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |