Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   275 / 340
(#) atyaisten válasza Lelkes-hülyegyerek hozzászólására (») Jan 17, 2019 /
 
Ezek a melegítők amúgy semmit nem érnek,én egyszer vettem.....pfff,kispolszkit még talán befűtött volna 1óra alatt.nulla mind!
(#) Lelkes-hülyegyerek hozzászólása Jan 17, 2019 /
 
Köszönöm a válaszokat!

Így már minden tiszta.
Egy külön aksi lesz beállítva a melegítési célra. Így nem kell aggódni azon a kocsi elindul-e.
(#) pompidu válasza Lelkes-hülyegyerek hozzászólására (») Jan 18, 2019 / 1
 
Egy állófűtés célszerűbb lenne, az legalább be is fűti a kocsit.
Az a baj ezekkel az elektromos fűtésekkel, hogy igen kicsi a teljesítménye a kocsinak meg igen rossz a hőszigetelése
(#) kmcservice1 hozzászólása Jan 31, 2019 /
 
Újabb csapás a hamis autodiagnosztika felhasználóira. Már itthon sem érdemes ilyet vásárolni:
SZEGED. Hamis autódiagnosztikai szoftvereket foglaltak le a pénzügyőrök az ország szinte minden megyéjében tartott akció során – tudatta a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) szerdán.

Barnáné Horváth Melinda, a NAV Dél-alföldi Bűnügyi Igazgatóságának sajtóreferense közölte, egy dél-alföldi férfi bárki által hozzáférhető, internetes hirdetésekben árulta eszközeit, szoftvereit.

A nála tartott házkutatáson a pénzügyi nyomozók laptopon, külső winchestereken, pendrive-okon, DVD-ken is találtak hamis autódiagnosztikai szoftvereket. A helyszínen interface-eket, kilométeróra-kalibrálót és AdBlue Emulátorokat, valamint hatmillió forint készpénzt is lefoglaltak – tudatta az őrnagy.

A férfit szerzői vagy szerzői joghoz kapcsolódó jogok megsértése bűntett gyanúja miatt őrizetbe vették.

Az országos akcióban nemcsak a hirdetőnél, hanem a vevőknél – autószerelőknél, telephelyeken, magánlakásokon – is kutattak a nyomozók.

A hamis autódiagnosztikai szoftverek a gyártó engedélye nélkül készültek, illegálisan kerültek forgalomba, így a segítségükkel elvégzett módosítások vagy javítások szakszerűsége, pontossága egyáltalán nem garantált, károkat okozhat az autó működésében.

A nyomozók AdBlue Emulátorok értékesítésére és használatára utaló nyomokat is találtak. Ezek a berendezések a közepes és nagy teljesítményű dízeljárművek káros­anyag-kibocsátást csökkentő rendszerének megkerülését teszik lehetővé. A szakemberek az ország több pontján ellenőriztek kamionokat, az emulátorok használatának gyanúja miatt. Felmerült a környezetkárosítás bűntettének gyanúja, és elrendelték az érintett járművek műszaki vizsgálatát – közölte a sajtóreferens. MTI
(#) atyaisten válasza atyaisten hozzászólására (») Feb 1, 2019 / 1
 
Válaszolok magamnak,hátha valakinek lesz ilyen gondja: csapágycsere és jó lett az ABS érzékelése, de h így megtervezni valamit,cserélj csapágyat mikor semmi baja,csak mert a mágneses marhaság benne tönkrement ,és nem érzékeli a kerék sebességét... Good work Franciák!
(#) zolika60 válasza atyaisten hozzászólására (») Feb 1, 2019 /
 
Sajnos nem csak a franciák.
(#) zolika60 válasza kmcservice1 hozzászólására (») Feb 1, 2019 /
 
Komoly bűnöző volt, aki a számítógépet beszerelte az autókba. Sajnos őt nem büntették.
(#) Lezli46 hozzászólása Feb 3, 2019 /
 
Sziasztok Vitó Spécik!



Megkönyörűlne valaki egy infóval???? Köszi előre is!



Vito 112Cdi 2000. Manuális klima+ hőmérséklet szabályzós kezelő panel+többfokozatú fütőmotor szabályzó kerékkel.



Fütőmotor nem müködik---Biztik és motor jó!



Kérdésem: Hol lelhető fel helyileg-pontosan a ford.szabályzó ellenállás????
(#) zolika60 válasza Lezli46 hozzászólására (») Feb 3, 2019 /
 
Hogy mire ez a sok Enter azt nem tudom, de biztos vagy benne, hogy van ilyen alkatrész? Nem lehet hogy elektronikus a fordulatszám szabályozás?
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Feb 3, 2019 / 1
 
Nem ITT van véletlenül? Ha minden jó de mégsem megy a motor, akkor a szénkefe megolvasztotta a vezetőjét és fennakadt, nem érintkezik.
(#) Lezli46 válasza VIM hozzászólására (») Feb 3, 2019 /
 
Kedves Imre !

Nem ragoznåm túl a segitøkėszséged---- köszi!

Ídöközben még megtudtam, hogy jó az itiner ami a szélvöüveg alatt, középen jelõli meg az ellenállást helyét.., azzal a kiegészitéssel hogy kb 2004-től érvényes mivel attól már ott van a fütømotor is stb.., ezen a régin Viton baloldalt van a motor ..., igy jó a you- tube!

Zolika 60: szintén köszi---, hagyományos ellenállás szabályzó van benne a szokásos hőbiztositékkal.
(#) Szabi1 hozzászólása Feb 5, 2019 /
 
Sziasztok! Adott egy ilyen kocsi: Bővebben: Link szerintetek ki lehet olvasni a motorvezérlő ECU-tól a pillanatnyi üzemanyagfogasztást? Igazából egy pillanatnyi üzemanyagfogyasztás mérőt szeretnénk összedobni arduinoval.
(#) Uviktor válasza Szabi1 hozzászólására (») Feb 6, 2019 /
 
Szép autó,de még nem OBD-s.
A gyári 2X2 pólusú diag.csatin nem tudom,ad-e ilyen adatokat.
(#) rucus hozzászólása Feb 6, 2019 /
 
Sziasztok!

Ebben a fórumban is feltenném a kérdést, tudtok ajánlani valakit Budapesten, aki meg tudna tekercselni egy önindító behúzómágnesét?
A behúzótekercs jó, a tartótekercs szakadt.

Minden segítség jól jönne, előre is köszi!

behuzo.jpg
    
(#) Szabi1 válasza Uviktor hozzászólására (») Feb 6, 2019 /
 
Van e rajta MAF szenzor és vajon ki lehet olvasni az aktuális sebességet? E szerint a cikk szerint Bővebben: Link K-lineon lehet vele kommunikálni.
(#) Uviktor válasza Szabi1 hozzászólására (») Feb 6, 2019 /
 
Bocsánat,én ehhez kevés vagyok.
Átalakító kábelem van hozzá,de még sosem használtam,nincs tapasztalatom,milyen adatok nyerhetők ki.
(#) VIM válasza rucus hozzászólására (») Feb 6, 2019 /
 
Szia! Ha nincs leégve ami nagyon valószínű, akkor csak a közös pontnál lehet eltörve a kivezetése. Talán csak újra kell forrasztani az 50-es pontot ahol közösítve volna a behúzó és tartó tekercs egyik vége a másik vége testen van (fém házon). A testelt tekercsvéget nem lehet látni, hogy hol lehet? Volna még egy kis olvasmány is ezzel kapcsolatban.
(#) rucus válasza VIM hozzászólására (») Feb 7, 2019 /
 
Köszi az olvasmányt, nagyon jó.
A tekercs testelésre menő része rendben, nem szakadt.
Az érdekesség, hogy az 50-es pontnál, ahol két drótnak kéne kibújni a magból, gyárilag csak egy jön ki, egy is volt beforrasztva......
Még nem csináltam ilyet, lehet, nekiállok max. sikerül megcsinálni
(#) Uviktor válasza VIM hozzászólására (») Feb 8, 2019 /
 
Szia,
Ez tényleg jó kis olvasmány.
Hozzáférhető még?
Ráharaptam mint Neo a Mátrixra...
Üdv!
(#) VIM válasza rucus hozzászólására (») Feb 8, 2019 /
 
Azt még nem mondtad, hogy ez milyen kocsi, milyen önindítója. Nem is biztos, hogy egy régebbi típusnak van tartó tekercse. Azt sem mondtad, hogy egyáltalán mi a probléma ezzel a behúzó mágnessel. Titok?
(#) VIM válasza Uviktor hozzászólására (») Feb 8, 2019 /
 
Szia! ERRE gondoltál?
(#) Uviktor válasza VIM hozzászólására (») Feb 8, 2019 /
 
Köszönöm!
Csorgatom a nyálam egy kicsit...
Tankönyvekről(autóvillamosság) nincs tipped ilyen színvonalon?
Mert szívesen fordítanék rá anyagi javakat is.
Üdv!
(#) Lezli46 hozzászólása Feb 9, 2019 1 /
 
Peuge 806.2.0 Hdi . RHZ. 2000. Nem indul--P0340 Vezérmüjeladó állandó hibakóddal.



Igy vizsgáltam : Kiszerelt Hall.jeladó+csatlakozó rajta+gyujtás bekapcsolva.

Csati Pin 1 : mindig +5V----
Csati Pin 2 : +12V
Csati Pin 3: állandó test

Ha voltmérő egyik végét testre teszem., a másik végét a PIN 3 -ban lévő +12V-ra , és pl egy villáskulcsot "rángatok" a jeladó elött akkor attól függöen hogy elvan-e a kulcs véve ., vagy hozzávan-e tartva.., a jelszint ezen a vezetéken +12V és 0 közt változik .
Kérdés ez egy müködöképességre elegendő proba??? Egyáltalán ez igy jó?

A PIN 1-en a +5V sohasem változik.,ha V mérő egyik vége szintén testen van, amásik végét erre a +5V-s vezetékre teszem , és a villáskulcsal ugyanugy müködök mint a fenti esetben.





A Hall Vezérmü szenzor csatiban: Ha szétvan huzva, ha összevan dugva --mindig meg van a +5V és +12V is.

köszönök minden segitséget!
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Feb 10, 2019 / 1
 
Ezeket találtam volna a hibakódhoz kapcsolódva. Ezt az érzékelőt nem is említi a program ellenőrzés szempontjából, mert négyszög impulzusok sorozata adja a megfelelő "1" hengernek a gyújtás jelet. Ha nincs jel az talán kontakt hiba vagy szakadás a motorvezérlő és a jeladó között.
(#) Uviktor hozzászólása Feb 10, 2019 /
 
Legutóbb,mikor vezérmű jeladó hibát olvastam,jelentős anyagfolytonossági hiány volt a vezérműszíjon.
Reccs.
(#) Lezli46 válasza VIM hozzászólására (») Feb 11, 2019 /
 
Köszi:
Erre a p0340-re kétfajta "magyarázatot " találtam:
1. Hallos vezérmüjeladó szenzor hibás.

2. Másik--talán gyakoribb magyarázat : Vezérmü és főtengelyjeladó szinkronizációs hiba---erre olvastam egy gyakorlati példát egy angol forumban ,amikor motorösszerelés után nem indult el a motor , mert mint kiderült késöbb., a vezérmükerék nem lett korrekten beállitva és ennek folyamányaként ezt "vezérmüszenzor P0340" hibakodót dobta a diag mindig, amig valamit a vezérmükerék körül nem állitottak be helyesen...,

Ezen az autón nagy valószinüséggel jó mindkét jeladó---mégha nem oszcilloszkoppal lettek is vizsgálva---A Vez.szenzor például gyári ujra lett cserélve probának!
Az autón ugyanazokat az értékeket mértem mint amik a küldött rajzodon vannak!!!

Valami ott a vezérmü-szij-kerék-távolság vidékén nem lehet Oké???
(#) jozsefka hozzászólása Feb 11, 2019 /
 
Sziasztok!
Van itt olyan aki jártas km ora cserében?van egy vw polo classic-om....97-es amiben cserélném az orát ujabbra....na most gyárilag a km ora csatija 28 lábas...az új óra ugyan csak 97-es polo-bol van még a can-bus nélküli...de az 32lábas...na most ennek az átkötésében kéne segitség...lábkiosztásokrol már van leirásom...de pár kiosztás nem egyértelmü nekem...
(#) rucus válasza VIM hozzászólására (») Feb 12, 2019 /
 
Szia!
Szamara önindító, ISKRA AZF 3555

Ennek van tartótekercse, illetve csak volt.
Itt egy skicc:

Az A-B szakadt, az A-D jó.
Csak úgy javítható ezek szerint, ha letekercsel mindent az ember....
(#) VIM válasza rucus hozzászólására (») Feb 12, 2019 /
 
A fényképen mintha látszódna valami ónozott felület ott alulról. Az nem lehet a tartó tekercs test pontjának a forrasztási helye? Oda oldalról nem látszik, hogy ki lenne hozva plusz egy szál, mert ha igen akkor azt a forrpontot fel kellene újra melegíteni, kivenni a tekercs véget és úgy rámérni, hogy a belső elkötésben van-e a hiba (ami nem valószínű, de nem is kizárt). Ha mégis test probléma volna ott azon a ponton és újraforrasztással javítható, nem kellene tekercselni.
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Feb 12, 2019 /
 
Talán még ezeket a dolgokat lehet megnézni, hogy rendben vannak-e.
Következő: »»   275 / 340
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem