Fórum témák
» Több friss téma |
Akkor szerinted le se vegyem a helyéről a motort.Kicsit aggaszt az a pici csavar a belsejébe kb.5 mm hosszú 3mm átmérőjű lehet. kb abban a pozícióba ahol a menet van. De furcsállom mert nem repülőgép ez hogy egy menetes kötést biztosítani keljen.
Úgy van, ahogy írod. Nem musztály levenni a motort, én nem szoktam.
Ígérte a szerelő, hogy jön, de várjuk már egy ideje. Így, hogy csak egy működő van, nem akaródzik kitörölni a teljes memóriát. Ha nem sikerül visszatanítani, van egy működésképtelen kapunk. Ilyenkor összekutyulódik a memória? Miért van egyenkénti törlés és tanítás, ha csak a teljes törléssel megoldható? Szerencsére ez most egy olyan kapu, ahol az összes távirányító egy városon belül van, de amúgy necces lenne a teljes törlés.
Berakom az angol nyelvűből (a többiben is ilyen rossz) a hibás részt, a szövegben RX-et ír (egyébként máshol receiver), de a távirányítós piktokgram van mellette. Ki tudja mennyi hiba van még benne. Mellékelem a magyarítottat, nézd már meg, hogy jól értettem....
mi az a
Idézet: ?„Nice900CT” A google 1db találatod ad, a tiedet. ![]()
Ha valami gond van egy rf távirányítóval, akkor az egyedileg nem törölhető... Ha meg már benne van a memóriában, akkor azt újra nem taníthatod be a vevőnek. Aztán ez lehet ugrókódos is, meg fixkódos is...neked milyen van? Nem 3 darab távról írtál...?
Szóközzel beirva meg rengeteg a gugli-találat...
De, 3db van.
Idézet: Nem látom az ugrálását a kódnak „Fel volt rá programozva 3 távirányító, ebből kettőt elfelejtett, már csak egy működteti.” ![]() Idézet: távirányítóra azt írja a net, hogy ugrókódos, a fekete lenne a fix kódos.„Sub44WR (fehér)” Az a fura, hogy a háromból kettő nem működteti már. Használva is alig volt, nem is öreg még. Tanítás próbánál meg látja, mert addig villog a vevőn a LED, amíg nyomom a távirányítón a gombot. Csak nem lehet vele dűlőre jutni, ezért gondoltam, hogy rosszul csinálom, mert pl. rosszul értelmeztem, vagy eleve rossz a leírás. Ha nem sikerül a teljes törlés után a visszatanítás, akkor én leszek a hunyó, akkor várjanak csak a szerelőre. A hozzászólás módosítva: Feb 8, 2019
Valamit nem értek, éspedig azt, hogy mit furcsálsz? Szétszeded a kapu dobozát, a panelen van egy gomb ( ez a vevő) azt megnyomod kigyullad a panelen a lámpa. Jön a távirányító. Megnyomod, elengeded. Erre elalszik a lámpa . Majd villog. Utána a kapunál (vevő) megnyomod ismét a gombot. Hol van felcserélve bármi is? Vagy én értelmezem rosszul?
A hozzászólás módosítva: Feb 8, 2019
Az eredeti az általam pirossal lehúzott piktogram, ami mellett a szövegben RX áll, pedig az az adó lenne; TX. Mellé raktam zöld pipával, hogy szerintem minek kellene lennie.
A tanítás szerintem megnyomod a kapunál a gombot ( azt nem tudom értelmezni hányszor) a ledje villog ennek megfelelően, utána 2s ig megnyomod a távon a gombot és kész.
Azt hittem eredeti tartalma az kép bocsánat. Ha azt írja próbáld ki azt is. Furcsamód a tanításnál sem a vevő gombbal fejeződik be a folyamat. Bár a magyar nyelvű meg téged igazol.
A vevőre azt írják fix vagy ugrókódot is tud, de egyszerre tudja mindkettőt, vagy mi alapján választ ? Ilyen szempontból minden táv egyforma? A hozzászólás módosítva: Feb 8, 2019
A magyar biztosan engem igazol, mert én követtem el az angol alapján.
![]() Elsőre a piktogram alapján úgy próbáltam, aztán amúgy is, semmi. Hiába nyomom, villog a LED a vevőn, hogy érkezik a jel, de ha 2s, ha kevesebb, ha több, semmi sem történik, csak villog amíg nyomom. 2db SUB-44WR (fehér) van hozzá és egy kis kék házas noname. Beüzemeléskor mindhárom működött. Aztán eltelt egy év kb. és a kis kék már nem vitte, aztán később lett egyszer újra próbálva a harmadik és az sem. Csak egy darabbal működik most. Elemek jók, gombok jók, a jel ki is megy, mert a vevő villog, csak sehogyan sem történik előrelépés.
Szétszedtem a motort a sorrend a következő volt:A motor állórészét szétszedni a pici csavart ki kell csavarni a motor belsejében mert avval van rögzítve a csőnek a menete majd a csövet ahogy írtad ki lehet tekerni és így már szét lehet szedni az orsót.A látvány viszont nem az volt amire számítottunk.5 éves a szett és teljesen újszerű állapotban van a belseje.Az orsó teljes hosszán grafitos zsír semmi kopás a motor csigakerekes hajtásában pedig fehér teljesen jó állapotú zsír volt. Így még kenegettem rajta és összeraktam.Le reseteltem a vezérlést majd újra programoztam a motor erőt a gyári 40% ról felállítottam 99%ra és így két napig jó volt majd tegnap megint nem tudott elindulni a teljes kinyitás után csak a motor búg meg kell rázni a kaput és csak ezután tud becsukódni gondoltam már olyanra is ,hogy a vezérlés felejthet el dolgokat .De ha van valami ötlet szívesen fogadom.
Közben kiderült, hogy a harmadik távirányító 900TXB-42R típusú, kétcsatornás, ugrókódos. Találtam kapus oldalakon videókat, kicsit másképpen programoznak, bele is kavarodtam...
![]() A hozzászólás módosítva: Feb 12, 2019
Kompatibilis:
KEY 900TXB-42R, TXB 44R, SUB 44R
Köszi, tudom, hogy kompatibilis, mivel üzemelt mind az elején. Ennyire vacakul írom le a problémát? Hiába, 40 év felett agyunk vérkeringése romlik...
A Why Evo 6.3 távirányító kompatibilis az KEY 900TXB-42R, TXB 44R, SUB 44R távirányítókkal!
Hali!
Ez a motor kishazánkba beszerezhető e? Nice spidler sp6000 garázskapu.
Szia
Kefe van elkopva. Vagy mi a probléma?
Hali!
Igen, totálra. Nem másztam még bele nyomatékosabban, csak szétszedtem. Gyanús, hogy a komutátor is halott. Szerintem már a keferugón keresztűl ment, még bírta szegény. Ezért érdeklődnék új után, de a kefe beszerezhetősége is érdekel.
2 féle ablaktörlő motort használtak.
4x4mm-es kefével könnyen szétszedhető, de gyorsabban kopó Nagyobb kefével, ez a tartósabb. Viszont csapágyastól mindenestül jön ki a fogórész, sajna a csapágyat le kell húzni ahhoz, hogy a kefét ki lehessen cserélni, nagyon szoros illesztéssel van föltéve, ménykű nehéz szétszedni. Kommutátor meg szokta úszni, ez nem porszívó motor. Egy képet lőhetnél róla. Üdv
Képek a motorról.
Ez hasonló motor, csak éppen "tükörképe" a keresettnek (bár lehet, hogy elférne a helyére...vagy nem?
![]() Link_2
Üdv mindenki!
Tavaly július óta küzdök egy proteco q36 vezérlésű kapuval.. a belépésérzékelőket már sok éve kiiktatva használtam egész addig, míg egy nap elkezdett ritkábban reagálni a távirányító gombnyomására.. aztán teljesen abbamaradt a működés (hibakódot nem jelzett, gomb nyomást nem jelezte a kijelzőn sem). A relékkel ellátott belépésérzékelőt buzerálva (gondolom a kezem valamit összezárt, és kattogtak a relék) közbe a nyitógombot nyomkodva néha sikerült működésre bírni. Azóta kiméregettem a főbb pontokon mérhető feszkókat, ahol 230nak kell lenni ott annyi van, ahhol 24 ott annyi.. már megvolt a távirányító újratanítási kisérlet is, de mivel nem érez távirányítót, így ezt nehéz kivitelezni.. azóta már töröltem is az összes adót (sajnos így mostmár nem tudok kisérletezgetni azzal sem h nyomkodom a távirányítót, közbe kontakt hibát keresek..) . Semmi szemmel látható, vagy műszerrel mérhető baját nem látom rajta semminek. minden gyanús elemet kimértem, mindent ami beépítve nem mérhető kiforrasztva megmértem.. semmi. Most a manualja alapján kábellel rövidrezárva sikerült rávenni a vezérlésre, de érdekes módon a motor teljes nyomatékra állítva is csak 100 volt körüli feszkót vezérel a motorra.. igy kb annyit tud, hogy 1cm per másodperccel hörögve nyílik.. na ilyet viszont soha korábban nem csinált ![]()
Attól hogy nem érzi a távirányítót,nem biztos hogy a vezérlés rossz. Megnézted a távadóban az elemet,nincs lemerülve? Az hogy csak néha érzi a jelet, az lehet attól is hogy a távadó gombja már szét van nyomva és nem érintkezik.
Ez a másik fajta amibe kisebb Kefe megy. Felfogatas szempontjából egyforma.
Udv |
Bejelentkezés
Hirdetés |