Fórum témák
» Több friss téma |
Ez vicc, akkor az inverter tetején miért van a DC+- mellett U1, V1, W1 a 3 fázis bemenet?
SKD 62/16 os 3 fázisú egyenirányító minek ekkora a 470 Ohm/ 100W elé? Nekem kell megoldanom az egyenirányítást?? Még mennyi egyenirányítást adjak neki, meg hová?? A hozzászólás módosítva: Ápr 11, 2019
A felirata szerint pedig az Eingang az DC 510...620V és nem 3f AC. Nézd meg, hogy hová van kötve az a háromfázisú bemenet.
Rendben. Megpróbálom szétbányászni valahogy az oldalát, hogy belelássak.
Amúgy meg igazad van a 3f bemenet a NYÁKon nem megy semerre, tartja a 6 os csokit beforrasztva.
Akkor kell egy SKD diódahíd + ????? A 2-2 ábrán van 2 db csillaggal jelőlve biztosíték. Gondolom valami spéci, hogy a 600V DC ne húzzon át oldáskor. + van ott valami kondi jelölés is. Valami DC link felirat. A hozzászólás módosítva: Ápr 11, 2019
Na akkor fussunk neki még 1x. A működéséhez DC5-600V kell. Ennek az előállításáról volt szó. A kadarist által feltett képet felejtsd el, abba kell az ellenállás áramkorlátozónak.
Ha van 3 f. akkor 3f. eir pl. SKDxx/1200, v. 1400. Az egyenrángató elé a bemenetre tegyél 3f kismegszakítót.
Van 3 fázisom. Ez az SKD 62/16 nem olcsó 15000 ért láttam. De még a DC oldalra is kéne valami bizti a +- oldalba. Elég veszélyesnek tűnik ez a 5-600V DC az inverterben.
![]() Az inverteren belül meg van valami egység , ami megcsinálja a 24V DC-t is? Gondolom. A bal felső sarokban van a bemeneti csati. A hozzászólás módosítva: Ápr 11, 2019
Nem kell 62A-es. Ha szar a 62A-t is hazavághatja. De tehetsz akár 100-300W izzókat sorba áramkorlátnak első bekapcsolásra. A 600V ból minden segédfeszt előállít magának és még 24V, 10V is. digit és analóg bemenetekhez.
Elég a 25A/1200V. Eredetileg a tápjában van még bőven cucc, itt még kellene 2 db 400V/ 300-500 mikros elkó, ha motorral terhelten használod. Kondik természetesen sorbakötve szimmetrizáló párhuzamos kondikkal, amik ki is sütik. 5-10 kOhm. Teljesítményt számold ki.
A hozzászólás módosítva: Ápr 11, 2019
A híd elé gondoltad ugye az izzókat? Én odatenném.
Az elkókat 2 db, azt hová? Kiszámolni nem tudom. De egy rajz sokat segítene. ![]() A hozzászólás módosítva: Ápr 11, 2019
persze, kondik DC kör.
A hozzászólás módosítva: Ápr 11, 2019
Köszi, köszi, addig meg veszek hídacskát. Azt jól láttam, hogy összesen 3x 6 A rel tudom beterhelni a kimenő oldalt?
Jó éjt!! A hozzászólás módosítva: Ápr 11, 2019
Tehetsz be izzókat a próbához, de elvileg van benne lágyindító kör (egy ellenállással tölti be konditelepet, azután egy relével rövidre zárja), de ez le kellene ellenőrizni, amit így lebontott háttal könnyen meg lehet tenni (kimérni az IGBT híd dc pontjai és a betáp pontok közötti ellenállást). Az is látszik, hogy van benne 2db dc köri biztosító, azok állapotát is így leellenőrzöd.
Van benne kondi, fölösleges kívülről rátenni. Nem is lenne jó, mert a kondinak az IGBT "nyakán" kell lennie, minél kisebb induktivitású csatlakozással.
Sajnos nincs benne a 2 db nagy bizti a NYÁKon.
A biztiket egy hajszál vékony szállal áthidaltam, nafta ráenged, kijelző működik. A083 figyelmeztetés néha 15 mp ként előjön. A kis 3 fázisú motort még mindig nem sikerült elindítanom.
Lehet, hogy kéne az egészet resetelnem valahogy.
Sajnos a motornem indul el. kis karika 009 a kijelzőn. Semmit nem tudok vele csinálni.
A °009 a futásra készen áll jelzése. Nyilván úgy van programozva, hogy a sorkapcsokon keresztül várja a vezérlést.
Na ezt kéne valami alapra állítani, hogy ne várjon semmit, se encodert semmit.
Youtube os videót nézve , ott 008 volt az alap, de ott minden külső beavatkozás nélkül a nyilakkal indíja a motort.
Hát ez még hetekig nem fog motort hajtani. Elég bonyolult a beállítása.
Még a z A017 figyelmeztetéssel is találkozom, ha megnyomom valamelyik gombot.
A 9 csatin az 5-6 lábat rövidre zártam, elindult a motorom, 15.xx feltudtam gyorsítani, de melegszik a motor és le is áll F021 hibára.
Hogy lehetne O008 ra beállítani, hogy hagyományos frekiváltóként üzemeljen? A hozzászólás módosítva: Ápr 12, 2019
|
Bejelentkezés
Hirdetés |