Fórum témák
» Több friss téma |
Szia,
A bizti valószínűleg azért csattan,mert az ablakemelő kapcsoló negatívot tart(NC) a motor mindkét pólusán. Ahhoz,hogy pozitívot tudj kapcsolni a felhúzáshoz a motor egyik pólusára,meg kell szakítani a kört,és csak a motor felé szabad engedni a pozitívot-a kapcsoló felé nem-hisz akkor zárlatba viszed. Nos,amit el szoktak rontani,az hogy nem mindegy hogy az ablakhúzó modulod melyik vezetéke megy a kapcsoló illetve a motor felé. Nem biztos hogy Te vagy a hibás,a kici kínai simán el tudja rontani a rajzot,vagy a csatlakozó pin kiosztást. Ha gyári az ablakemelőd,és a vezérlő elektronikádon van kb.20 s időzített komfort kimenet,inkább alkalmazd azt amit rajzoltam. Kipróbált, bevált, egyszerű,olcsó. Szia! PS Uhh,tipikus kínai rajz,félreérthető. Mit vág el az az olló? Azt a vezetéket el kell vágni,amin felfelé irányban pozitívot mérsz. Sorba kell kötni úgy,hogy a motor felé menjen pozitív ha húz a modul. A vezető oldalad azért működhet,mert azon nincs test NC.
Ja,és azért is érdemes hanyagolni az ablakhúzó modult,mert eggyel több hibalehetőség.
A silány,nem 30A-re tervezett csatlakozó beég,aztán szegény járműelektronikai műszerész kollegák meg keresik a hibát,kicserélik a kapcsolót,motort köteget és még mindig nem jó... Aztán megtalálják a zöldre ázott ablakhúzó modult az ajtóban,kiöntik az ebihalakat belőle és elmondanak egy huszármiatyánkot... De ez csak vicc volt... Ha megakadsz,írj.
Hello! A modul teli sárga vezetékét forrasztottam a kapcsoló zöld/fehér pontjára. Így működik a baloldali ablakfelhúzás. De ha mondjuk a teli szürkét az utasoldali kapcsoló zöld/fehér pontjára forrasztom kivágja azonnal a biztit. Lehet hogy elkéne vinnem a bal ajtóbol a teli szürkét az utasoldali fogantyú ablak kapcsolóhoz a zöld/fehér pontjára vagy az ugyanaz mint ami felőlem is van?
Zöld-fehér?
Úgy néz ki a kapcsoló amilyet a képen látsz? Ma néztem meg a sajátomon,szürke-zöld a felfelé irány. Próbáld úgy,hogy forraszd le/vágd el az utas oldal szürke-zöld vezetékét,a modulod szürkéjét kösd a kapcsolótól elmenő szálra,a kapcsoló felé pedig a szürke párját. Sorba kell kötnöd a modult.
Nekem nincs elektrotechnikai végzettségem. Csak hobbiszinten vagyok benne meg érdekel. Bocs hogy értetlenkedek. De csak vill.gép szer. Végzettségem van az meg más.
Semmi baj.
Próbáljuk meg a jó öreg sajtpapír rajzot. Ha vezeték színt említesz,akkor először az alapszínt (ami a vezeték k .3/4-e),masodik szóként pedig a jelölő színt (ami kb.az 1/4-e ) írjuk/mondjuk. Tehát egy szürke alapszínen egy vékonyabb zöld csíkot úgy hívjuk hogy szürke-zöld. Nem mindegy,melyik szín kerül előre. Szóval próbáld meg így. Ha nem megy írj.
Na megoldódott működik a másik is. Hála neked és a segítségednek!!! Köszönöm szépen!!!
U viktor! Még ez a nyűgöm van. Van egy gyári car300 magnó és a kijelzőn néha eltűnik a rádióállomás neve de van hogy nem. A másik ahogy a videón is van amikor villog. Ezzel csak az a baj hogy ilyenkor az idő is megáll egy pillanatra egy idő után már az óra is sokat késik! Esetleg valami tipp mit nézzek meg ???
Szívesen, örülök ha segíthettem.
A kijelző panel tápfeszültségét/testjét ellenőrizném,ha a rádió közben szól és csak a kijelzés tűnik el,akkor a kijelző panel csatlakozó forrasztásai olvadhattak ki,mivel tudomásom szerint egy táp körön van a rádióval.
Azt még elfelejtettem megemlíteni hogy volt egy másik kijelzőm azzal is ugyanilyen volt.
Szia,
A sajátom is produkálja ezeket,szóval akár egy típus hiba is lehet. Ha időm engedi, kiveszem a sajátomból a kijelző panelt,átnézem és beszámolok a fejleményekről. De az nem a napokban lesz... |
Bejelentkezés
Hirdetés |