Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Ki mit épített?
Ez a téma ha úgy tetszik a mi "kiállítótermünk", nem pedig a ki mit csinált volna másképpen, mások helyett, és legfőképpen nem javítós téma.
Minden készüléknek van saját témája, ott kell kitárgyalni a részleteket!
FONTOS! A kapcsolási rajzok keresésére is van saját téma, ott keressetek rajzokat!
Még annyit, hogy ez motorkerékpárnál különösen veszélyes, motortörés, besülés azonnal megállást okozhat a motornál, így a hajtott hátsó keréken is, és hatalmas bukás lesz.
Ezt ismerem. Kétszer is megtörtént már, hogy beállt a főtengely. Szerencsére előszőr úgy, hogy felvisított és lassulni kezdett, így már pont a kuplungért nyúltam, mikor megállt a hátsó kerék, így nem lett bukta a dologból. Másodjára ép gyorsítás közben, figyelmeztetés nélkül ált meg a kerék, de mivel ezt már megéltem egyszer, jó reflexmozdulattal rögtön a kuplungért nyúltam, így másodszor is megúsztam.
Engem érdekel a dolog kétoldalas nyákkal. Ha lesz, szólj! Én is akartam már ilyet csinálni.
Nagyon király, a cica is tetszik, de ez mi?
Mi? Mi? - Hát laposelem merítő, kifújás teszter.
Ha nem mondod meg mi, én sem mondom meg mi ez.
Mondom neked a tutit.
4 db 350-es Californiai Jawa-m volt (mellesleg most is van egy csak darabokban) + mellé 3db 250-559-es. A 350-esnek vastag gyenge pontja a középső csapágy folytonos túlterhelése, pláne mivel te ikerlöketűvé tetted így ne várd tőle hogy megköszöni a közbülső csapágy..... Felül tűgörgős vagy perselyes még? Keverék amivel hajtod? Ide már legalább az ISO-API 5-ös olaj dukál..... Ne haragudj de szerény véleményem szerint egy amúgy is konstrukció hibás motornál pont azt erősíteni hogy könnyebben tönkre menjen nagy hiba. Én mindet "sima" CDI-s gyújtással használom, negatív testelés 12V 140W de elérhető 200W-osban is a kit. Nekem ezzel a gyújtással sose volt gondom, (inkább a 250-559-eseket hajtom mert üzembiztosabb, és ha nyomatékot akarsz na ezekben van). Hozzáteszem ezek két ütemű motorok. Ha nem nagy köbcentis (pl mint a 350-esnél a 2 175-ös dugó) ne várj "nagy" nyomatékot. Én ezért vettem az LS650-est. Az 1x650 de annak a nyomatéka talán a saját tömegemhez mérten már igencsak túllőtt a célon..... Minden esetre a gyújtás egy piros pont az igen jó lett ahogy néztem. Bármi tanácsért nyugodtan keress fel privátban is akár. És bocs a savazásért, ezt sose szerettem csak hát mivel ez a ki mit épített topic ide a rossz véleményeket is azért szokták beírni hogy az ember tanuljon belőle.
I-Szokol. A réginek is a hátára volt kötözve a 2 db laposelem. Ehhez már csak egy kell és elölre, a hangszórórács mellé kell.
(Amúgy szerintem valami házi telefonközpont, helyi elemes vagy központi elemes készülékekhez.)
Köszönöm a hozzászólást, de a többit inkább privátban, mert a motortuning nem ide illő téma.
Aki ismer, az tudja hogy természetesen telefon (és macska is).
Nem hiszed el, telefonra gondoltam az aljatokból következtetve. Csak valamiért mégse, a régiségük miatt.
Üdv. Ez mi lészen ezekkel a múzeális telegrácsokkal?
Talán ezzel nem sérült volna a korhűség.
Tudtam hogy láttam hasonlót, ezt Pripyat-ban fényképezték
Szuper elektromechanikus órát lehet vele csinálni. Nixie csöves kijelzővel.
A hozzászólás módosítva: Szept 18, 2019
Ez már nem ide való egy ideje, inkább a pihiző pákások témakörének tartom.
Így ott folytatnám.....
Kész állapotban, de az előlap szita most készül.
Kijelző karakterek 57*33 mm, közös anód (köszönet madzagos fórumtársnak). DCF 77 rádióvétel. Wifi DCF vétel (köszönet Unfi fórumtársnak). Mule-2 szoftver (köszönet Hp41C fórumtársnak). RTC (8583) Infra távvezérlés. KI/BE kapcsolható hang. Választható idő szinkron (DCF77 / Wifi). Szinkronizálás : Amikorra a hang be van állítva. Szinkron idő kérés bármikor (nyomógomb). Fényviszony függő kijelző fényerő (LDR). A doboz 3D nyomtatott 339*131*41 mm. Bővebben: Link Publikus. A hozzászólás módosítva: Szept 18, 2019
Hogy én is összerakjam az órámat.
A hozzászólás módosítva: Szept 18, 2019
Ezekkel a kijelzőkkel?
Ha érdekel a kész rajz küldöm e-mailban. |
Bejelentkezés
Hirdetés |