Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   3071 / 3607
(#) mnyugger válasza jani1987 hozzászólására (») Szept 19, 2019 /
 
Köszi. Megnézem.
(#) mnyugger válasza mnyugger hozzászólására (») Szept 19, 2019 /
 
Túl drasztikus beavatkozás. Kitöröl a gépből mindent.
(#) Kovidivi válasza mnyugger hozzászólására (») Szept 19, 2019 /
 
Ilyen esetekben én gyári állapotra rakom a telefont. És imádkozok, hogy sikerüljön is, mert ha az a törlő program hozzáfért valamihez, ami visszaállítás során nem lesz visszaállítva, vagy az eredeti fájlt törölte, akkor szívás van.
(#) mnyugger válasza Kovidivi hozzászólására (») Szept 19, 2019 /
 
Az történt. Működik.
(#) Pityu9 hozzászólása Szept 20, 2019 /
 
Sziasztok!

Pár napja felhívta az ismerősömet a UPC, hogy le fogják állítani az analóg kábeltv szolgáltatást és váltania kellene egy digitális csomagra.
A közeljövőben tényleg le fogják állítani a az analóg kábeltv-t vagy csak megy a szokásos telefonos átverés show? Ti tudtok erről valamit?
(#) szikorapéter válasza Pityu9 hozzászólására (») Szept 20, 2019 /
 
Szia, nekünk egy ideje már úgy megy hogy a LAN is hozzá van kötve a TV boxhoz, garantálom neked így sokkal rosszabb a történet.
Amióta ilyen a berendezés elég bekapcsolnom a gépet a TV máris nézhetetlen, akad....
UPC-sek mondták , rossz a kábel, rossz a tv, rossz a jó isten fája is.
A kábelem aranyozott 10Gbit-es szerver kábelek, a TV-m egy átlagos lapos bigyó (nem értem miért laggolna a TV mikor számítógépről küldöm neki a 4K 60Fps-t és akkor furcsa mód nem akadozik....).

Én minden esetre eljutottam oda hogy hűségidő lejár, összeszedem az összes UPC-s vackot a lakásba, berakom a motorba majd az első UPC szolgálatnál behajítom.
Egerben a Tesco áruházban a UPC pontban senki nem ül egész nap pedig állítólag nyitva van.
Sajnálnám is azt a szerencsétlent akinek ott kell egész nap a panaszokat hallgatni.
(#) mnyugger válasza szikorapéter hozzászólására (») Szept 20, 2019 /
 
Ugyanez volt a telekomnál. Azt mondta kétszer is, hogy nálam van a hiba. Persze! 2 TV meg 4-5 PC, Telefon.
Átmentem a Fliphez (ez is telekom).
Ez sem jobb.
Az a baj hogy itt nincs semmi más.
Esetleg műholdas Digi, meg mikrohullámú net.

Ááááá Nem jó ez így. A szerelőknek fogalmuk sincs a hibakeresésről.
(#) szikorapéter válasza mnyugger hozzászólására (») Szept 20, 2019 /
 
A Digivel beszéltem hogy tudnának optikát ide húzni, így jelenleg azon agyalok. A UPC-vel papírom van róla, több mint 60 órát telefonáltam egy évben.
Még szerencse hogy ingyen hívok, bár sajnos azt a tanácsomat,miszerint a várakozó zenét jobb lenne valami Powermetal-ra cserélni eddig nem nagyon sikerült megérteniük.
(#) Sanyesz5 válasza szikorapéter hozzászólására (») Szept 20, 2019 / 2
 
A UPC vel virágzó a viszonyom, összesen 140.000ft kötbért fizettek eddig ......
(#) szikorapéter válasza Sanyesz5 hozzászólására (») Szept 20, 2019 / 1
 
Meg voltak sértődve amikor mondta a hölgy a mobilba hogy felveszi a hívást, és én is mondtam neki hogy fogyasztóvédelni okokra hivatkozva én is felveszem, erre közölte hogy azonnal hagyjam abba a hívás rögzítését....
Teljesen tisztában vannak az érvényes jogszabályokkal.
(#) Frankye válasza mnyugger hozzászólására (») Szept 20, 2019 /
 
Sajnos a UPC-vel nekem is rossz tapasztalataim voltak. Mivel a lakóhelyemen anno csak a Monortel volt (ők építették ki a hálózatot, és kizárólagos területi engedélyük volt), majd pedig őket a UPC vette meg, nem is volt más, kábeles szolgáltató. Nem engedtek a területükre senkit, viszont az ő szolgáltatásuk a nullához konvergált - alulról!
Aztán egy-két éve elkezdett a DIGI hálózatot építeni (fénykábelest). Amint a hűségidőm lejárt, már mentem is át a DIGI-hez. Azóta velük elégedett vagyok, A sávszélesség is tűrhető, és a TV is nagyságrendekkel jobb, mint volt. A UPC-s adás ott állandóan szétesett, lefagyott, az ügyfélszolgálat tudása kimerült abban, hogy indítsam újra a mediaboxot, ami persze az időhúzáson kívül semmire nem volt jó. Itt még ilyen gondnem volt.
(#) szikorapéter válasza Frankye hozzászólására (») Szept 20, 2019 / 1
 
Egy ideje azon gondolkozok (mivel még hűségidősek vagyunk) hogy szerződésszegés címszaván lemondom az egészet a francba. Ha pereskedni akarnak akkor meg tudom bizonyítani hogy nagyon sok ideje egy kalap barna csomóhoz hasonlít az egész szolgáltatás de úgy mindenestől.....
(#) attika válasza szikorapéter hozzászólására (») Szept 20, 2019 / 1
 
Idézet:
„Ha pereskedni akarnak akkor meg tudom bizonyítani hogy nagyon sok ideje egy kalap barna csomóhoz hasonlít az egész szolgáltatás de úgy mindenestől.....
Válasz hozzászólás írása”


Nem fog itt senki pereskedni szerintem, kifizeted a szerződésben foglaltak alapján a kötbért és fájó búcsút vesztek egymástól.

Ha ezt a részét nem teljesíted akkor bírósági úton fogják ezt behajtani tőled, nem feltétlenül pereskedni fognak.
A nagyobb szolgáltatók szerződésben állnak behajtó cégekkel, először ők fognak téged levélben felszólítani, hogy tegyél eleget a szerződésben foglaltaknak, stb...
Ha te ezt figyelmen kívül hagyod akkor jön a behajtás

Sokszor érdemes elolvasni az apró betűs részeket is mert az ördög mindig abban rejlik.
Ha a szolgáltatás meg barna csomó (ahogy te fogalmaztál) akkor ezt jelezni kell feléjük, de ott is van azt hiszem 72 óra türelmi idő és ha az idő alatt nem történik semmi akkor léphetsz tovább.
Le védik magukat minden irányból ez részedről csak széllel szembeni ...... semmi más.
(#) Pityu9 válasza szikorapéter hozzászólására (») Szept 20, 2019 /
 
Jó kilátások . Közben megtudtam, hogy elméletileg az lesz, hogy folyamatosan csökkenteni fogják az analóg csatornák számát.
(#) mnyugger válasza Pityu9 hozzászólására (») Szept 20, 2019 /
 
A telekom már megszüntette az analóg jelet.
(#) jani1987 hozzászólása Szept 21, 2019 /
 
A helyi vas kereskedőtől szereztem némi trafó anyagot. Milyen módszerrel kezelnétek a smirgli papíron kívül?
(#) Peter65 válasza jani1987 hozzászólására (») Szept 21, 2019 /
 
Smirgli semmiképpen, mert ott is megsérti az oxid réteget, ahol még egyben van.
Ha nem nagyon "habos" a rozsda, akkor semmivel, legfeljebb egy száraz ronggyal áttörölgetném. A képen az alsó kupac ilyennek látszik.
Ha a felső kupacban mindegyik olyan rozsdás, mint a legfelső, akkor én nem használnám fel. Ha mégis muszáj lenne, rozsdamaróval passziválnám. De szerintem attól még esélyes a "vaszárlat".
(#) granpa válasza jani1987 hozzászólására (») Szept 21, 2019 /
 
Ferropasszit nevű rozsdaoldób áztatni. Ez a rozsda lemarása után passziválja a felületet. Figyelni kell azért, mert képes "túldolgozni" a vasat. Ha már rozsdamentesnek látszik a felület, kivenni, száradás után leveregetni a maradék pikkelyeket. Drótkefézni, kalapálgatni is lehet, de az nagyon időigényes. Ha marad némi, vékony rozsda a felületen az nem baj (kissé rontja a kitöltést, de azt beleszámoljuk), mert gyárilag is készítenek rozsdaszigetelésű lemezeket (vaszárlat ellen).
A hozzászólás módosítva: Szept 21, 2019
(#) bbb válasza szikorapéter hozzászólására (») Szept 21, 2019 /
 
Idézet:
„mondta a hölgy a mobilba hogy felveszi a hívást, és én is mondtam neki hogy fogyasztóvédelni okokra hivatkozva én is felveszem”
Az ő általuk rögzített felvételt jogod van megkapni és ezt ők ingyen kell odaadják neked. Ha emlékeim nem csalnak, akkor a digi ezt bemondja, mikor tárcsázod őket, de van olyan "szolgáltató", amelyik lefelejti a megkaphatod részt a tájékoztatásból.
Nagy kedvencem viszont amikor azt mondja, hogy hívásazonosító, amit generálnak az a hívószámod meg a hívás indításának MÁSODPERC pontos ideje. Na puff neki. Ha nem kérdezed meg tőlük, hogy mi is, amit generáltak, akkor a büdös életben nem fogod tudni, mert az még rendben van, hogy a perc esetleg stimmel a központtal, de hogy a másodperc is... Mondjuk 1:59 az esélye
(#) jani1987 válasza Peter65 hozzászólására (») Szept 21, 2019 /
 
Első lépésként hígítóba lemostam a porszemcséket. Aztán meglátjuk. Most így néz ki. Semmi extra. de valami szigetelő lakk réteg kerülhetne rá. Flakonos spray verzióba gondolkozok.
(#) Gafly válasza bbb hozzászólására (») Szept 21, 2019 /
 
Amikor vita estében rögzítem a hívást, akkor ezután a szöveg szoktam mondani hogy "Én is rögzítem, ha van kifogása, most szóljon!".
Még soha nem mondták ellent.

Minibuszos Béla barátom (szegény már szerintem régen Zolival kártyázik fent ) sokszor kapott/kaptak panaszt a telefonos kiszolgálással kapcsolatban. Természetesen megkapták az átiratát, és felajánlották hogy meg is hallgathatja. Gyakorlatilag erre soha nem került sor. Nehéz szembesülni azzal, amikor az ember fia/lánya ordítozva küldi a másik mamáját a megfelelő helyre.

Azt csak úgy mondom, hogy a telefonközpont órája elvileg meglehetősen pontos...
(#) granpa válasza jani1987 hozzászólására (») Szept 21, 2019 /
 
Nem kell erre semmi lakk, elég a rozsda. Sőt még dörzsölhetsz le róla (nem kell kifényesíteni ).
(#) Gafly válasza jani1987 hozzászólására (») Szept 21, 2019 /
 
Ki ne fényesítsd!
(#) jani1987 válasza Gafly hozzászólására (») Szept 21, 2019 /
 
Eszembe nem jutott.
(#) bbb válasza Gafly hozzászólására (») Szept 21, 2019 /
 
Idézet:
„a telefonközpont órája elvileg meglehetősen pontos”
Igen, de vajon mennyire van összhangban azzal az órával, amiről te nézed le az időpontot? És vajon te mikor nézed meg az időpontot és honnan kezded számolni? Amikor kicsengett és felvette a központ? Ezt honnan fogod megtudni, ha nem azonnal kezd beszélni? Szóval szerintem eltalálni ezt az adott azonosítót elég nagy szerencse kérdése és inkább meg kell kérdezni (T-mobil dominó központja régen automatikusan küldött SMS-t a beszélgetés azonosítójával, erről valahogy leszoktak mostanában)
(#) pucuka válasza bbb hozzászólására (») Szept 22, 2019 /
 
Idézet:
„de vajon mennyire van összhangban azzal az órával, amiről te nézed le az időpontot?”

Nyilván semennyire. Ha tőled kérik a másodperc pontos időpontot, az csak arra való, hogy elriasszanak a további ugrálástól. Egyébként semmi szükség a másodperc pontos adatra.
Volt egy pár panaszkezelésem annakidején, mert akkor is volt aki reklamálta a magas telefonszámlát. Ezek elég súlyos esetek voltak, alközpontos felhasználóknál. Még az alközpontok órája sem járt szinkronban a mi mobil telefonközpontunk órájával, mert az alközpont, és a mi központunk között analóg kapcsolat volt.
Mégis sikerült lerendezni a problémát, természetesen a reklamáció nem volt jogos, és ezt sikerült az ügyféllel is elismertetni. Egyhetes regisztráció az ügyfél alközpontjában, és én meg vittem a nálunk rögzített tarifa rekordot, és összehasonlítottuk. Egyből kiderült, hogy hol volt a disznóság. Volt olyan ráadásul viszonylag nagyforgalmú mellékállomás, ami valamiért nem tarifálódott az alközpontban.
Persze ehhez elég nagy apparátus kell, és ezt a szolgáltatók nemigen szeretik, de ha muszáj, akkor muszáj.
(#) Peter65 válasza jani1987 hozzászólására (») Szept 22, 2019 /
 
Ahogy a többiek írták, inkább ilyen állapotban használd fel, mint további kezelésekkel. A lakkal az a legnagyobb gond, hogy arányaiban elég vastag, és kevesebb vasad lesz az adott keresztmetszetben.
(#) jani1987 válasza Peter65 hozzászólására (») Szept 22, 2019 /
 
Már ledrótkeféztem mindet.
(#) granpa válasza jani1987 hozzászólására (») Szept 22, 2019 /
 
Szorgalmas vagy! Szerintem maradt elég rozsda (oxid) rajta, nem lesz vaszárlatos. Bár, ha szerzel némi Ferropassit-ot, átkenheted őket.
(#) bbalazs_ hozzászólása Szept 24, 2019 /
 
Elektromos gokartot építek a gyerekeknek a megunt segway felhasználásával. Kellett még két kerék, ezért vettem a Jófogáson egy hibásnak árult, vadonat új kínai darabot 9e-ért. Hibatünet: nem csinál semmit, nem kapcsol be. Szétszedve a nyomógomb vezetékének saruzása bizonyult hibásnak, megforrasztottam, bekapcsolnám - kiderült, így sem megy. Az akkupackban 36-40V helyett van 12.
Szétszedve azt látom, hogy a csomag súlyra és méretre normális, bent viszont a remélt 10S2P elrendezésből következő párhuzamosan kötött két cella helyett 1 van és mellette még egy, más színű, BE NEM KÖTÖTT cella, természetesen 0V fesszel. Itt következett a kínai munkaerő rövid méltatása, kapcsolatra buzdítva őket egyes emlősfajokkal....hasonlót láttam a neten, amikor a hdd-k fénykorában a fémdoboz belsejébe hajócsavar volt melegragasztóval rögzítve, a winchesterre egyébként normálisan jellemző belső részek helyett.
Következő: »»   3071 / 3607
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem