Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat! Igaz nem vagyok előrébb de legalább tudom hogy nem lehet vele elindítani! A lényeg az hogy csk meg kellene forgatni egy picit hogy ne rövidzárról induljon a motor mert állandóan leold a B 25A kismegszakító! Nem lehet csillag-deltába indítani mert ez a motor csillag üzemü motor. Egy szalagfűrészt hajt! Itt az adattáblája!
Szia!
Továbbra is azt javaslom, hogy rajzold vissza legalább az egyik fázis rajzát. Lehet, hogy a teljesítmény félvezető cseréjével orvosolható a probléma. A legjobb lenne, amit már írtam, az ellenpárhuzamos tirisztor. Ha az nem illeszthető az áramkörhöz, akkor meg lehetne próbálni alternisztorral, annak egy fokkal jobbak a kommutációs jellemzői, mint a triaknak. Kínából viszonylag olcsón hozzáférhető a TPVD1225 vagy TPVD1240. De előbb kellene a kapcsolási séma, hogyan működik a gyújtójelképző áramkör. Persze csinálhatsz teljesen újat is, ha van benned elég ambíció. És persze lehet venni is lágyindítót, vagy frekvenciaváltót.
Szia!
Igen igy marad a "magyarosch -hekmány." Avagy a józan paraszt részegen? Lábpedállal megemeled a motort (Laza ékszij) s akkor 500W -s izzóból 2db (mint inditó ellenállás) felpörgetni --kapcsolóval rövidre zárva , ékszij vissza feszitve .? ilyeneket már láttam --s a B20 A kismegszakitóról elindul. A hozzászólás módosítva: Jan 13, 2020
Üdv mindenkinek.Lehet , hogy halott ötlet de egy 2300 wattos einhell sarokcsiszoló lágyindítóját lehet alkalmazni 3 fázisú 2.2 kw-os aszinkron motor inditására egy fázisról?
A hozzászólás módosítva: Márc 27, 2020
Hogyan gondolod?
Nem igazán jó, mert az aszinkron motorok nem szeretik a fázishasítást a működési elvükből adódóan.
Sorba kötsz a motorral valami ohmikus terhelést (pl olajkályha vagy valami villamos fűtő) addig, amíg felpörög. Vagy használhatsz frekiváltót, ez a legjobb. Vagy a régi körhinta lágyindítási módszer sem rossz, csak sok helyet foglal. (és lehet, hogy nem olcsóbb, mint a frekiváltó. ) A hozzászólás módosítva: Márc 28, 2020
A régi körhinta motorokat ma már nem nagyon használják, picivel bonyolultabb a forgórész tekercselés, és a csúszógyűrűk miatt mint egy eleve rövidrezárt forgórészű motor.
Valamint több a kopó alkatrésze is (úgymint szénkefe, csúszógyűrű, bele is kell néha vizelni, etc.).
Ehhez képest a kalickás motor "faék", csak a csapágy ne lenne benne. De az meg a másikhoz is kell. Bár abból is van tartós... A hozzászólás módosítva: Márc 28, 2020
Szép és jó körhinta stb.Valós működő dolgot-a frekvenciaváltón kívül- esetleg valaki?Vettem óccó kinai frekiváltót nem sokáig bírta.Van 200 ohm-os fékellenállásom sorbakötve esetleg mint fütőbetét vagy halogén izzó?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |