Fórum témák
» Több friss téma |
Hello
Nagyon amatőr vagyok!!! Van egy a tèma címében is szereplő 4-5 éves Samsung wf60f4e0w0w/le mosógèp. Na most próbáltam már vele elég sok mindent, de már nagyon ötletem sincs (szénkefe motort szétkaptam darabokra, szivattyút szétkaptam, mágnesszelepet, vezérlőpanelt ránézésre nincs hiba) De viszont van rajta egy tesztelős program tst és spn ( azt hiszem mosást centrifugálás) jobbra pörög a dob majd mikor tekerne balra kis kattanás majd 3E hibakód. Mosásnál meg mintha ennél a balra jobbra pörgés váltásnál kattanás aztán mintha letiltana valami és szünetbe rakja magát, a start/pause gomb kétszeri megnyomása után el-el indul de mikor meddig
az aszony hidegvízben mosott
Nah ez biztos nem fogyasztott
Egy cég mosógépe ez, nem a miénk.
Nevetni fogsz, de lehet hogy így még gyorsabban melegítette a vizet...
A triac hibás, de most zárcsere is lesz, mert megjött az új. A C és az L pont között 180 ohmot mértem. Az egyébként jó? Triacot és az 1 k ellenállást cseréltem. Ha bekerül az új zár, igen kíváncsi leszek, hogy elindul-e.
A 180 Ohm elég kicsi, annak olyan 1-1,5 kOhm körül kellene lenni szobahőmérsékleten. Nagy eséllyel a zár hibás. 180 Ohm-on a 230V 1,27 ampert jelent!
Üdv, Palkó.
Szia., megtettem,minden forrasztás rendben. Biztonság kedvéért triak kicserélve. Ennek ellenére semmi eredmény. Programkapcsoló körbejár és ennyi. Van még valakinek ötlete? Nekem nincs.... Köszi
A hozzászólás módosítva: Jún 22, 2020
Elég régen volt màr ez a sztori. A vízszint kapcsolót ellenőrizted? Motorban nincs véletlenül hőkioldó?
Igen, régi a történet, a vízszint kapcsoló működik, tiszta. Hőkioldó, na azt nem tudom, van-e rajta.
A héten ôsszerakom, és kiderül. A zár simán elküldte a kismegszakítót teszt gyanánt. A múltkor jól működött, de most már nem. Egyébként mi az a kis korong benne? Ellenállás? Újat hoztak, belerakom, aztán hajrá.