Fórum témák
» Több friss téma |
Ezt tudom hogy menetes, de a kérdés a kapuszárnyra csatlakozó fejre vonatkozott, ami a belső cső végén van.
Ja. te most arra a menetes csőre gondolsz? Azt eddig is tudtuk, hogy menetes, inkább a kapuszárny rögzítő- fényes szár (nem tom a nevét) azt, hogy lehet szétszedni? Ill. a danamit anya otthoni körülmények közötti cseréjéről esetleg 1 -2 tipp...?
Hali!
Én cseréltem már ez a műanyag anyát. Ez több bekezdésű anya, amit egy esztergályossal készítettem, jó is lett. A fényes csővégen lévő fejen, van 3-4 furat, és ebbe a furatba van a fényes cső úgymond beroppantva. Ezt valahogy ki kell feszegetni, vagy megfúrni, és összerakásnál új helyen bepréselni a furatba. Szerintem, a bajuszvas alkatrész ajánlatai alapján, ilyen műanyag anyát is lehet kapni.?
Melyik alkatrész kellene? 31-35-ig egybe van de bontható/szerelhető.
A hozzászólás módosítva: Aug 17, 2020
Félre értesz, nem nekem kell, zsoltee0001 kérdezte.
Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Aug 17, 2020
Bocsi!
zsoltee0001 a képről milyen alkatrész szükséges?
Kaptam egy Came BX708AGS kapunyitót, aminek - úgy néz ki - testzárlatos a motorja.
Esetleg nincs valakinek ötlete, honnan lehet egyet szerezni, vagy valaki szokott ilyen motort tekercselni? A kapunyitó adattábláján az van, hogy 300W, a katalógusban 530W, a motoron nem találtam semmit. A hozzászólás módosítva: Szept 1, 2020
Kispesten van egy motortekercselő, szerintem meg tudja csinálni, kérdés megéri-e, vagy olcsóbb egy új
Köszi.
Esetleg elérhetőség a motortekercselőhöz? Újat kitől lehet venni?
Kapus boltban? Gugli segit jó lehet oda mas tipusú komplett motor is. Tekercselőt majd maganban küldöm
Ilyen új motort 160-200€-ért kínálnak a neten.
Mivel lakóhelyed nem ismert, a Dévaványai Villamosgép Tekercselő Üzeménél is próbálkozhatsz. Náluk ingyen megoldható a szállítás és az áraik is korrektek. Kapus cégek min. húszezerért oldanák meg az újratekercseltetését... A hozzászólás módosítva: Szept 2, 2020
Ezek nem nagyon szoktak zárlatosak lenni, ha csak nem beázott. Biztos, hogy rossz?
ment a pü.
Hali!
Egy eco-2 vezérléssel a következő problémám van. Mindig ugyan abba az irányba mennek a szárnyak. Áram alá helyezés után, a szárnyaknak nyitni kell. Ez most, valami oknál fogva, mindig zár. A bekötések megfordítása után, mindig csak nyit. Minden egyes parancs adásra, ugyan abba az irányba indul el. A pozíció jelző led, ami nyitott kapunál kellene hogy világítson, folyamatosan világít. A RESET gombot használta már valaki? Mi a menete? A hiba első jelensége: kapu kinyit, majd csukási parancsra, ki nyomja a rádió vevő mellett lévő 360 mA es biztit. Háromszori bizti csere után jött ez az egy irányba mozdulós jelenség. Most a biztit nem nyomja ki.
Hali!
Ha van motor irány relé, szerintem beégett.
Ha a csukási parancsnál jött a zárlat, akkor ez olyan, mintha az irányváltó relé tekercsének az áramkörébe van zárlat, pl. a tekercs védődiódája, azóta meg lehet, azért nem vágja, mert valami más is elintéződött.
A zárlat nem fog megoldódni egy biztosítékcserével Üdv
Volt már hasonló esetem...szerencsére átlátszó búrája volt az összeragadt pogácsájú relének.
Erőteljes villámlást követően állt be a probléma. A tulaj azt mondta, ne szórakozzak vele, rendeljem az újat, a biztosító fizet. Megtettem. A továbbiakban majd megpróbálom feltárni a hibát.
Köszönöm!
A biztosító bekérheti a döglött panelt...
Köszönöm mindenkinek.
15 OHM-ot mérek a burkolat és bármelyik motor kivezetés között... Rázós Küllemre nem láttam problémát.
Szinte biztos, hogy beázott, mert egyébként thermovédelem leold túlmelegedésnél, még nem láttam leégett állórészt came, de még gagyibb gyártóktól se.
Hali!
Felszereltem egy kétszárnyú kapunyitó berendezést. A kapuoszlopra, ilyen fotocellát szereltem. Az udvar felől, ami a nyitott kapunál funkcionál, ilyet. Sorba kötöttem őket. 24V AC feszültséggel vannak táplálva. A kapuszárnyak mozgása közben, az elemes pár nem funkcionál. Nem alszik ki a megszakítást jelző led, és nem állnak meg a szárnyak. Amikor a kapuszárnyak megállnak, leáll az automatika, rendesen működik. Kialszik az érzékelő led. Többet szereltem már ilyet. Soha nem volt ilyen gond Mit rontottam vajon? A hozzászólás módosítva: Szept 10, 2020
Milyen vezérlés? "Sorba" mit...a fotocellák kimeneteit? De miért? Normális vezérlésnek van külön-külön bemenete a 2 pár fotocellához!
Bocs. Ez a rendszer van beépítve. Igen, a fotocellák kimenetei vannak sorba kötve. Túlzás nélkül mondom, hogy nagyon sokat beüzemeltem ebből a típusból, ezzel a módszerrel. Semmi gond nem volt. Ezt az elemes típust mostanában használom, de ebből is volt már 5-6.
A heady nem képes a 2. fotocellát kezelni. Sőt a fotocella bemenet csak záráskor aktív.
A Beam-nek van jumperelése, NO és NC választható vele. Ellenőrizd a jumpert. https://www.overgate.hu/public_storage/files/filemanager/PDF%20term...la.pdf Én úgy kötném be, hogy a zárási a fotocellába, a nyitásit NC a Stopba. Így úgy működik majd, mint egy rendes két fotocellás rendszer. A zárási csak záráskor állítja meg, a nyitási minden érzékeléskor. Zárási (motornál), nyitási (nem a motornál lévő).
Szóval Heady... Mivel a fotocella bemenet csak záráskor aktív...a zárt kapu mögött álló autóra simán rányit a kapu. A belső fotocellák csak a nyitott kapuszárnyak között áldogáló kocsit érzékelik.
Nem értek egyet az érvelésetekkel. Csináltam ezzel a vezérléssel olyan ipari kaput, ahová 4 pár fotocellát szereltem fel. Egy oszlopon 60cm, és 150cm magasságba. Ilyen oszlop van 4. Teher gk. forgalom végett. Az alsók, azok ellátnak a pótkocsik alatt, ezért kellett magysabbra is elhelyezni. Az összes sorba van fűzve. Semmi gond vele, több éve. A vezérlésen van beállítási lehetőség.: Csak nyitáskor, ill. nyitáskor és záráskor is funkcionáljon. PHTC : ON ! OFF Vároma további véleményeteket!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |