Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Hangváltók (készítése)

Témaindító: crom3x, idő: Okt 30, 2005
A mértékegységeket a mérőszámtól szóköz választja el. A személynevekből képzett mértékegységek (Volt, Ohm, Amper, stb.) nagybetűvel írandók!
Lapozás: OK   9 / 132
(#) djyuri válasza viktorka0011 hozzászólására (») Jún 17, 2008 /

SZia

pl itt nincs egy bevált?Bővebben: Link
(#) viktorka0011 válasza djyuri hozzászólására (») Jún 18, 2008 /

Ez egy aktiv hangválto nekem nem az kellet volna de lehet hogy megépítem elég jonak tűnik!
kőszi
(#) djyuri válasza viktorka0011 hozzászólására (») Jún 19, 2008 /

HY

jaaa...passzívan szeretnél maradni?
Arra egy progit tudok adni....
Bővebben: Link

Szerintemmaradj az aktívnál...kisebb a veszteség és szerintem könnyebb megcsinálni,mint tekercselni hangváltót.

de arra is adok egy képet:
Bővebben: Link2
(#) lestal hozzászólása Jún 19, 2008 /

Helósztok

Én egy laikus vagyok ilyen téren, és van egy házilag öszerakot mnc hangfalam de viszont a hangváltó ami most van hozzá az csak olyan amit találtam itthon és elég csúnyán szól vele
,de most szeretnék venni hozzá egy tiszteségeset mert az öszerakáshozz nem értek
a hangszóró:http://mnc.hu/index.php?tld=hu&page=product_table&category=car&product=03_08_Sunflower
itt található a 10"-os
hangváltók vagy keresztváltók vagy mik elvileg itt vannak hozzá:http://mnc.hu/index.php?tld=hu&page=product_table&category=accessories&product=01_02_X-Over
ha valaki hozzá értő meg mondaná hogy milyet érdemes hozzá venni vagy tudna ajánlani vallamit konkrétan ami csak a mélyet nyomja azt nagyon meg köszöném

előre is kösz
(#) viktorka0011 válasza cimopata hozzászólására (») Jún 20, 2008 /

Jo,de ferit magos tekercshez van progi amivel lehet számítani vagy hogy tudom számolní
(#) cimopata válasza viktorka0011 hozzászólására (») Jún 20, 2008 /

Amikor megveszed a boltban a ferritet, rá van írva hogy mekkora az Al értéke. Lehet pár száz és több ezer.