Fórum témák
» Több friss téma |
A rádiók kód ügyében, nem tehetünk semmit, forduljatok a gyártóhoz!
Szia hat én nem fogom tudni kimérni de van egy müszerészem akkor elküldöm neki nézze át az összes gombot.
Idézet: „hat én nem fogom tudni kimérni de van egy müszerészem akkor elküldöm neki”
Szia,
Egyenlőre ne mérjünk,csak ellenőrizzük fizikailag hogyan viselkednek ezen gombok,ezek vannak egy létrán az AS-el. Kedvenc rádió műsorból idézve: "Tapintással meghatározni,hány mikron a gyapjú"
Szerintem ha nincs SAFE egyszerű bekapcsolásra, és nem is sistereg, akkor annak a rádiónak még kegyelmet adnék.
Egyszerű bekapcsolásra SAFE-nek kell kiíródnia minden gombnyomás nélkül, vagy ha nem, akkor nincs táp, nem jó csatlakozás, a kijelző elfelejtette a rádiót, valamelyik gomb ( bármelyik) benyomva maradt. (tapintható jelenség: nem pattog szépen, mint javasolták is ) Bekapcsológombon nem érződik semmi? Az is rossz lehet. A code led pislog tovább bekapcsolás után? Még mindig kiszedném, és megmérném a két tápot. Azt gondolnám a leggyorsabb útnak. Ha megvan, lehet vinni a rádiót a szervizbe, ha nincs lehet keresni a kocsiba....
Bekapcsolom a rádiót akor rögtön világit rajta a gomvilágítás,vagy minek mondják. Bekapcsolom akkor a Code lámpa már nem villog.
Ehhez képest egy hete még ezt írtad:
Idézet: „rádió bekapcsol de nem jelenik meg semmilyen felirat CODE lámpa villog a”
Hát felírat az nem jelenik meg nekem legalább is a hátérvilágítás nem számít felíratnak.csatoltam pár képet amin vilgágít a kijelző és a dátum is látszik akkor van rajta gyújtás illetve a radió is mint látható be van kapcsolva és világit is.
Nem egy nyelven beszélünk.
Múlt héten még azt írtad: ha bekapcsolod a rádiót, villog a kód lámpája. Tegnap meg azt, hogy: ha bekapcsolod a rádiót, nem villog a kód lámpája.
Üdv,
Ez esetben én az antenna vezérlő kimenetet ellenőrizném. (Bekapcsolt állapotban ad +12v-ot.) Ez ad információt a kijelzőnek is hogy be kell kapcsolnia(ha gyújtáson van és egyébként is aktív a kijelző akkor pedig hogy a rádió információit mutassa) Egyben megy az antennához is hogy táplálja a talpban levő antennaerősítőt. Olyan esettel már találkoztam hogy a korral az antenna talp szigetelő gumi elfárad,beengedi a vizet az antenna erősítő részbe,zárlatot okozva. Bár tudomasom szerint védelem is van benne,egy mérést megér. ISO csatlakozó rajzot találsz itt is,de báthol a neten. Ant.remote,rem néven keresd a szükséges pin-t.
Ha nem akarod a rádiót kivenni,az antenna alatt mintha lenne egy kis műanyag ablak a tetőkárpitban.
Kipattintva hozzáférhető az antenna csatlakozó. A vékony vezetéken elvileg van csatlakozó. Csak műszerrel max.ledes próbalámpával mérd. Izzóssal ne.
Bocs,kissé már zavaros és a vaku miatt nem látszik a kijelző.
Tehát. Gyújtás nélkül ha bekapcsolod,a kijelző háttérvilágítása bekapcsol csak nincs rajta információ,(mert akkor ne vedd figyelembe a feni írásom) Avagy sötét marad?
Felesleges bontás. Ha a rádió nem ad oda villanyt, akkor a rádiót ellenőrizni kell ( bontás) . Ha az AS gomb rossz, bontás, Ha a kijelző elfelejtette a rádiót, autóstul szerviz... Nem tudok olyan javítási kombinációt kitalálni, ami helyben, rádió kivétel nélkül elvégezhető. ( a gépkocsi összes biztosítékának ellenőrzésén kívül) Akkor meg a legegyszerűbb azzal kezdeni.
Első kép rádió világít, kijelzőn dátum van. A hozzászólás módosítva: Márc 13, 2021
Szia,
Most annyiban nem értek egyet,hogy ha az antenna erősítő zárlatban van,akkor le lehet tiltva a remote kimenet,ami a kijelzőnek is ad infot,hogy a rádió be van kapcsolva. Ha az antennára menő remote csatlakozót széthúzzuk,kizárhatjuk a zárlatot,és lehet hogy a zárlat megszűnésével a protect megszűnik a remote kimeneten és eletre kel a kijelző=antenna csere(rádió kiszerelés nélkül)
Nem a kijelző hátérvílágítása nem kapcsol. csak a rádió hátérvílágítása.
Akkor gyanús a remote kimenet hiánya.
Ha gondolod próbáld ki az antenna erősitő lehúzásos kísérletet. Üdv!
Tényleg testett kap és megapja a 12V állandóan is illetve ha a a gyújtás rá van adva akkor is ott ahol kell.
Mai meglepetés. a rádiót ha bekapcsolom leveszem a gyújtást akkor kikapcsolja a rádiót, és ha így adom vissza a gyújtást akkor bekapcsol a rádió de a képernyőn akkor se jelenik meg semmi.
Ezért jó, amikor fals információkat adsz, és a kérdésre juszt sem válaszolsz.
Nem véletlen kérdeztem, hogy most akkor villog-é a kód gomb bekapcsolás után, vagy mégsem (mert mindkettőt állítottad). Egész egyszerűen: a kijelző és a rádió közt nincs meg a kapcsolat, ezért nem kapcsol át a (világító, mert a fényképed azt mutatja) kijelző. A hozzászólás módosítva: Márc 14, 2021
Rajzon "A" csatlakozó 5pin.
Remote kimenet. Rádió bekapcsolva +12v,kikapcsolva közel 0. Megvan?
Szerintem a felső sor nem csatlakozik, azért nem kapcsol át a kijelző a rádió kijelzésére.
SDA, SCL, MRQ: Head unit communication A hozzászólás módosítva: Márc 14, 2021
Szia,
Emlekeim szerint egybe van öntve a három sor. Viszont ugyanaz a kimenet vezérli a kijelzót mint az antenna erősítőt. A csatiban van egy pinbe saruzva,az egyik talán fehér-fekete,a másik talán barna-piros... Rég volt...
Igen, csakhát:
-tartok egyrészt attól, hohy házilag van beheftelve, az ISO csatlakozó felülbírálata. - de ha meg is van a csatlakozó, az összekötések ki tudja, milyen házilagosak... Kaptam én a nejemtől egy Fiat-ot, hát hónapokig hibakeresés volt. Csatlakozók rendben, csak az odavezető szálakon kellett megtalálni az utólagos összecsavarás/levegőben forrasztás/szigetelőszalagozást...
Igen,teljesen jogos hogy nem feltétlen várunk már 100% gyári állapotot egy G Astra korú autónál aminek nem ismerjük az előéletét.
Bevett szokás peldául az ISOcsatlakozó C sorát levágni egy fűrésszel hogy az utólagos fejeket lehessen csatlakoztatni... Aztán amikor eladáskor visszarakják a gyárit akkor vagy megfogja a műanyag köröm a keretbe vagy nem...
Akkor ott a baj.
Próbáld meg az antennához menő vékony vezetéket széthúzni ahogy írtam. Tipus betegség az antenna beázása. Ha az antenna erősítő zárlatos,lefogja a kimenetet es a kijelző sem tudja hogy a rádiót bekapcsoltad. Esetleg készíts egy képet az antenna talp gumiról. |
Bejelentkezés
Hirdetés |