Fórum témák
» Több friss téma |
Tévedsz! A "reset" = "gyári beállítások visszaállítása" ezen is van!
Az egyetlen nyomógombbal 19 menüpontban lehet beállításokat végezni. TWIST 230 Ver. 16.0 Meg a NYÁK-ra integrált "BLOCK" áramköröket is "hatástalanítanám"...(a BLOCK trimmer +ra állításával...)
Ez csak a távirányító beállításait állítja alaphelyzetbe, magát a vezérlést nem érinti
220-as szárnyaskapu vezérléseknél az áramérzékeléssel csak a szívás van, a legelső dolog, amit ki szoktam iktatni.
Sziasztok !
Fél délelőtt ott ültem és próbálgattam a leírás szerint. Jelentem semmi változás. Valószínűleg valami meghibásodás van, mert ugyanúgy összevissza működik, ugyanis az LRN/DEL gombbal semmit nem lehet állítani, de resetelni sem. Addig ok, hogy megvárom a megfelelő számú villanást, majd elengedem a gombot....aztán semmi nem történik. Próbáltam először a lekérdezést (13. menü), aztán 15 - gyári beállítások visszaállítása, de a 19 - teljes törlést is. Egyik esetben sem történt semmi. De az is valami hibára utal, hogy a WORKTIME' - 2 trimmereket szinte maximumra kellett tekerni és így - talán - kinyitja teljesen a kapukat. A leírás szerint a max. WORKTIME ekkor 50 másodperc lenne, de a tényleges működési idő max 20 mp. Nos ennyi a fejlemény.
Hali!
Irtam hogy a LRN csak a távirányító beállításait állítgatja, így nem is láthtsz semmi változást, mivel helyből alaphelyzetben volt... Ha rövid az idő, akkor valószinűleg a kontroller megnyúvadt... Esetleg keresd meg a Gardengate-t, segítenek a javításban
Esetleg mérd meg a poti középső lábát tekergetés közben, valóban 0-5V között változik-e
Sziasztok!
Vásároltam egy proteco leader 5 egyszárnyú kapunyitó kitet, amit szerernek hamarosan felszerelni. Egyelőre csak bent a szobában összeraktam. Egy távirányítót társítottam hozzá, hogy megnézzem működik-e a motor. Fizikailag működik a teljes és a részleges nyitás is. A hangján nem hallok semmi furcsát. Az egyetlen dolog ami aggasztó számomra, hogy így üresjáratban kapu nélkül is a vártnál jobban melegszik a motor. Csinaltam vele kb 6-7 nyitás-zárás ciklust. Ez összességében talán pár perc működés. Ennyi "munka" után már egészen meleg a motor burkolata. Nem mondom, hogy már nem tudom kézzel megfogni, de igen kellemetlen tapintásra. Szerintem 60° C környékén lehet. Van egy konnektoros power meterem ami szerint a vezérlés készenlétbe 2wh-t fogyaszt a motor pedig működés közben 140-wh-t Azt gyanítom, ha a motor szorulna nem 140wh-t mérnék, hanem inkább többet. Esetleg van valakinek tapasztalata ezekkel a Proteco leader motorokkal? Normális jelenség lenne, hogy ennyire gyorsan felmelegszik? Amennyiben nem, még felszerelés előtt tisztáznám ezt a problémát a webáruházzal ahonnan rendeltem. Előre is köszi a válaszokat! u.i: a hozzá kapott/bekötött kondi 8uf A hozzászólás módosítva: Ápr 17, 2022
Szia
Teljesen normális 6-7 nyitás/záráas után, hogy meleg, mitől lenne hideg? zárt térbe van az egész, csak amit az alu öntvény el tud vezetni. Sokszor előfordul, folyamatos nyitogatásnál, hogy túlmelegszik, de nem gond, mert az állórészbe lévő hőbiztosíték átmenetileg leold, aztán amikor visszahűl megint működik. Ha nagyon zavar a melegedés, csökkentsd le 7µF-ra
Olvastad a leírásában!?: "Munkahányad: 40%" Betartottad (tudod mit jelent) ? 150 °C-nál kapcsol le a motorvédelem (bimetál klixon)..
Sziasztok.
Köszönöm a válaszokat! Ha igy normális ez a melegedés akkor nem töröm magam miatta. Laikusan és ezek szerint tévesen, azt gondoltam, hogy egy ilyen kis motor valós terhelés nélkül nem is fog melegedni. A későbbiek során ha használatba lesz talan napi 4 nyitás zárás ha lesz, azok is sok orás kimaradásokkal. nem lesz ideje felmelegedni
Megpróbáltam a korábban részletezett problémát egy Slave box-szal áthidalni, és már látszott a fény az alagút végén, amikor a vezérlésben elfüstölt egy ellenállás, és a cseréje után se tért magához, úgyhogy teljes vezérléscsere lett a vége. Elsősorban az ára miatt vettem Roll 230-at (pedig olvastam róla mindenfélét), meg tudásban is teljesen elég nekem, eddig legalábbis örülök neki (aztán 20-30 év múlva meglátjuk ). Kicsit olyan érzésem volt közben, mint amikor a régi limuzinból átülök az új fapadosba - a technika sokat fejlődött, és közben az egyszerűsítés+olcsósítás is nyomot hagyott...
Sokat segítettetek eddig is, szóval ha valakinek szüksége van egy többszörösen tákolt és jelenleg se működő Nice vezérlésre, viheti, hátha még használható valamije.
Szia!
Ha posta megoldható,akkor elfogadnám. Persze a postát fizetem.
Sziasztok! Van nekem egy hörmann rotamatic vezérlésem azt szeretném tudni hogy rá lehet kötni bármilyen kapunyitó motort. https://www.kapuaruhaz.hu/hormann-rotamatic-vezerles-1255
Úgy tudom, ezek encoderesek, 90% hogy nem!
Tehát ha rá rakok egy sommer motort lehet nem fog működni és csak a hörmann motort működteti? Hátha valaki még megerősíti vagy cáfolja.
Van Hörmann-os topik!:Bővebben: Link
...meg tisztázni kéne milyen is az a RotaMatic motor.:
Nekem hörmann vezérlőm van ,nincs rotamatic motrom és azt akarom tisztázni hogy működtet más márkájú motrokat is.
Más márka nem nagyon gyárt a képemen látható "motrot"...de ki kell próbálni (ha van mivel). Meg megnézni a vezérlőd leírását...(ha megtalálod).
Jobban mondva van egy egyszárnyú kapura való hörmann motorom de azt el akarom cserélni vagy adni egy kétszárnyúra és arra gondoltam hogy akár lehet más fajta motor is mint hörmann. Amit linkeltél topikot az igen kihalt nem tudom mikor kapnék választ.
Választ akkor kapsz, ha írsz kérdést. A fórum úgy működik, hogy amelyik témába írnak az kerül előre, és akinél figyelésre be van állítav, értesítést kap róla, hogy új hozzászólás került a témába.
Idézet: „Amit linkeltél topikot az igen kihalt nem tudom mikor kapnék választ. A fórum úgy működik, hogy amelyik témába írnak az kerül előre.” Pedig tényleg nem egy agysebészet. Ugyanezt szokták mantrázni a mániákus topiknyitók is. A hozzászólás módosítva: Ápr 22, 2022
Lehet rosszul fogalmaztam nem a motrot akarom cserélni a karban hanem más típusú kart vezérelhet a hörmann vezérlőegység.
Nekem tiszta...de amit mutattam, abban van egy nyák tele mindenféle cuccal. Azaz előbb ki kéne deríteni milyen az eredeti motor, amivel működik...aztán lehet helyettesítők után kutatni.
Még nem tiszta, hogy DC24V vagy AC230V-os motor való a vezérlődhöz...
Utána néztem a leírásában úgy látom tápfeszültség 230v és a vezérlő feszültség 24v de majd ki is mérem ha otthon leszek.
Amit linkelt az elején vezérlést 24V-os, elég egyértelmű, ott az Akku bemenet is erről tanúskodik + ha 220-as lenne a motor, akkor a motor kimenetek sokkal jobban el lennének különítve a gyenge áramú részektől.
Én ezt a vezérlést csakis a saját motorjával használnám, mert amennyire ismerem a hörmant az aztán finnyás minden eltérő dologra. Ha jól tudom ebbe az encoderen kívül végálláskapcsoló is van, ami a betanításkor elkerülhetetlen.
NAgyon hasonló kinézetű a két motor. Belbecsre nem. A sommeren két végálláskapcsoló van a hörmannon egy. 100% nem kompatibilisek egymással.
Sziasztok !
Kérdés: mekkora kalapácsot vegyek a kezembe és mit verjek széjjel ?... No, komolyra fordítva: új vezérlőpanelt raktam be, de a helyzet semmit se változott. Beüzemeltem, beállítottam a működési időket, csináltam 5-6 próbanyitást és zárást - minden ok. Másnap már csak kb. 3/4-ed részg nyílt ki... Aztán meg még annyira sem. És nem is csukódott be teljesen. Szóval teljesen rapszódikusan változik az időzítés - így a motorok működési ideje is... Mondjátok meg mit csinálok rosszul ? Hol a hiba, bennem, vagy a készülékben ??
Nem lehet, hogy a hőmérséklet-változás miatt szorul a kapu, vagy a motor? Ezeket ki kellene zárni, és többet lehet utána tudni. Mondom én ez laikusként.
Viszont lenne nekem is egy kérdésem. Milyen tipusú komplett kapunyitó szettet ajánlanátok olyan helyre ahol nem lehet végálláshoz semmilyen ütközőt beépíteni. Tudom, hogy vannak olyan motorok amelyikben van végálláskapcsolóó, de ezeket nem ismerem. Milyen tipus amit ajánlanátok elfogadható, ár/érték arányban?
Inkább a telefont vedd a kezedbe és kérj telefonos segítséget !
Meg persze írd le mit és hol vásároltál... |
Bejelentkezés
Hirdetés |