Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Vss hiba suzuki swiftnél
Sziasztok.
Ha valaki ezt ki tudja nekem csomagolni, és el tudja magyarázni a hogyant, az Fejlesztőmérnök lehet a Suzukinál. Fekete Pákó erre mondaná, hogy Hule Kocog! Háromnegyed éve, hogy szenvedek a VSS-el (kilóméter jeladó). 1-2hónapig működik, utána egyik pillanatról a másikra meghal. Az elmúlt időbe 5 jeladót cseréltem, és a műszerfalkijelzőt. A csoportba felraktam a videót, miszerint úgy ment tönkre legutóbb, hogy álló helyzetben is fel le ugrált. Tegnap elkapta a gépszíj az agyamat. Mivel elektrotechnikus a végzetségem, gondoltam ránézek. Volt autóvillamosságisnál, ahol állítólag kábelköteget cseréltek. De tegnap kifejtettem a kábelt teljesen az ECU, a Főrellé, és a földelési pontig. Nem volt egy egyszerű. Majd új kábellel az ECU-ról eláltam az új csatlakozóig, lemértem ohm mérővel nincs-e szakadás (volt már, hogy az új kábel szakadt volt. De itt minden rentben. A testkábel kapott egy szemesssrut, és a testeléshez rögzítettem, másik vége csatlakozóra, itt is ohm-mérővel kimértem, minden rentben. Majd jött a Főrelléről jövő Piros/fekete kábel, amin volt még 6 kábel. Ezeket leblankoltam, majd összekötöttem, leforasztottam, majd a csatira kötöttem a másik végét. Itt is ohm-mérő minfent rentben talált. A kötést műgyantás hüvelybe raktam, ahol egy esetleges pára, eső nem testeli le. Most jön az évszázafd kérdése. Ha ráadom a gyujtást, a csatlakozón miért nincs tápfeszültségem? Biztosítékokat megnéztem, mindeggyik tökéletes! Na ezt magyarázzátok el. Hogy a 6 kábel a főrelétől kap tápot, hisz nem indilna az autó, de hogy lehet, hogy ohmm~rő nem mutatott szakabást, mégis nincs tápfesz a csatin. De hogy jobban megkavarjalak titeket, m~rgemben leszedtem a főrellé kötéséről a kábelt, és egy lengő biztosítékkal ráraktam az akku +ra Kapaszkodjatok meg, tökéletesen működik a jeladó. Ezt magyarázzátok el, hogy kap a 6 kábel akkor tápot, ha a csatin nem mértem
Szia!
Az a főrelé vagy mi a szösz jó? A csatlakozásai nem korrodáltak, egybefüggő minden? Egyébként meg járasd ezt a sebességmérő elektronikát egy másik reléről, ami a gyújtásra kapcsol, így kikerülöd a főrelé bajosságát. A hozzászólás módosítva: Máj 22, 2023
Én is a relécserén gondolkodom, de omronban nem lehet itthon kapni G8HL-1A4T lenne.
Nem kell okvetlenül Omron. Válassz egy paraméterekben hasonló másik "micro" típust mondjuk innen.
DENSO van most benne, de az Omron, az Omron! 95224-20000 a száma, kia, és Hondához-hoz gyártanak
A DENSO meg DENSO. Miből gondolod, hogy rosszabb, mint az OMRON?
A Denso gyárban Omron PLC-k vannak a gépekben. Szerintem is tökmindegy melyik
A hozzászólás módosítva: Máj 22, 2023
Szerintem sem lehet különbséget tenni köztük. Minden japán gépjárműben, és a hozzátartozó egységeiben legtöbbször OMRON van, pl. Suzuki központi zárjának vezérlőben biztos OMRON van. De egy Yamaha 250 ccm motor indító reléje már DENSO. Annyira nem lehet rossz. DENSO volt mehet DENSO. Persze originált használva.
A hozzászólás módosítva: Máj 22, 2023
|
Bejelentkezés
Hirdetés |