Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Vss hiba suzuki swiftnél
 
Témaindító: bubuszoft, idő: Máj 21, 2023
Lapozás: OK   1 / 1
(#) bubuszoft hozzászólása Máj 21, 2023 /
 
Sziasztok.
Ha valaki ezt ki tudja nekem csomagolni, és el tudja magyarázni a hogyant, az Fejlesztőmérnök lehet a Suzukinál. Fekete Pákó erre mondaná, hogy Hule Kocog! Háromnegyed éve, hogy szenvedek a VSS-el (kilóméter jeladó). 1-2hónapig működik, utána egyik pillanatról a másikra meghal. Az elmúlt időbe 5 jeladót cseréltem, és a műszerfalkijelzőt. A csoportba felraktam a videót, miszerint úgy ment tönkre legutóbb, hogy álló helyzetben is fel le ugrált. Tegnap elkapta a gépszíj az agyamat. Mivel elektrotechnikus a végzetségem, gondoltam ránézek. Volt autóvillamosságisnál, ahol állítólag kábelköteget cseréltek. De tegnap kifejtettem a kábelt teljesen az ECU, a Főrellé, és a földelési pontig. Nem volt egy egyszerű. Majd új kábellel az ECU-ról eláltam az új csatlakozóig, lemértem ohm mérővel nincs-e szakadás (volt már, hogy az új kábel szakadt volt. De itt minden rentben. A testkábel kapott egy szemesssrut, és a testeléshez rögzítettem, másik vége csatlakozóra, itt is ohm-mérővel kimértem, minden rentben. Majd jött a Főrelléről jövő Piros/fekete kábel, amin volt még 6 kábel. Ezeket leblankoltam, majd összekötöttem, leforasztottam, majd a csatira kötöttem a másik végét. Itt is ohm-mérő minfent rentben talált. A kötést műgyantás hüvelybe raktam, ahol egy esetleges pára, eső nem testeli le. Most jön az évszázafd kérdése. Ha ráadom a gyujtást, a csatlakozón miért nincs tápfeszültségem? Biztosítékokat megnéztem, mindeggyik tökéletes! Na ezt magyarázzátok el. Hogy a 6 kábel a főrelétől kap tápot, hisz nem indilna az autó, de hogy lehet, hogy ohmm~rő nem mutatott szakabást, mégis nincs tápfesz a csatin. De hogy jobban megkavarjalak titeket, m~rgemben leszedtem a főrellé kötéséről a kábelt, és egy lengő biztosítékkal ráraktam az akku +ra Kapaszkodjatok meg, tökéletesen működik a jeladó. Ezt magyarázzátok el, hogy kap a 6 kábel akkor tápot, ha a csatin nem mértem
(#) kadarist válasza bubuszoft hozzászólására (») Máj 22, 2023 /
 
Szia!
Az a főrelé vagy mi a szösz jó? A csatlakozásai nem korrodáltak, egybefüggő minden? Egyébként meg járasd ezt a sebességmérő elektronikát egy másik reléről, ami a gyújtásra kapcsol, így kikerülöd a főrelé bajosságát.
A hozzászólás módosítva: Máj 22, 2023
(#) bubuszoft válasza kadarist hozzászólására (») Máj 22, 2023 /
 
Én is a relécserén gondolkodom, de omronban nem lehet itthon kapni G8HL-1A4T lenne.
(#) kadarist válasza bubuszoft hozzászólására (») Máj 22, 2023 /
 
Nem kell okvetlenül Omron. Válassz egy paraméterekben hasonló másik "micro" típust mondjuk innen.
(#) bubuszoft válasza kadarist hozzászólására (») Máj 22, 2023 /
 
DENSO van most benne, de az Omron, az Omron! 95224-20000 a száma, kia, és Hondához-hoz gyártanak
(#) sany válasza bubuszoft hozzászólására (») Máj 22, 2023 /
 
A DENSO meg DENSO. Miből gondolod, hogy rosszabb, mint az OMRON?
(#) dB_Thunder válasza sany hozzászólására (») Máj 22, 2023 /
 
A Denso gyárban Omron PLC-k vannak a gépekben. Szerintem is tökmindegy melyik
A hozzászólás módosítva: Máj 22, 2023
(#) sany válasza dB_Thunder hozzászólására (») Máj 22, 2023 /
 
Szerintem sem lehet különbséget tenni köztük. Minden japán gépjárműben, és a hozzátartozó egységeiben legtöbbször OMRON van, pl. Suzuki központi zárjának vezérlőben biztos OMRON van. De egy Yamaha 250 ccm motor indító reléje már DENSO. Annyira nem lehet rossz. DENSO volt mehet DENSO. Persze originált használva.
A hozzászólás módosítva: Máj 22, 2023
(#) birs hozzászólása Jún 28, 2023 /
 
Szia! Mérd ki a főrelét hogy átvezet-e rendesen,mert ha be van égve az érintkezője tud ám csodákat csinálni.Hol vezet meg hol nem és még ívet is húz,amit ugye nem szeretnek a fínom digitális alkatrészek.
Következő: »»   1 / 1
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem