Fórum témák
» Több friss téma |
Kipróbáltam az előző két lámpán kívül: 1 ragasztóval együtt vásárolt gombelemmel működő 1db ledből álló UV léeddel.
ill. UV fénycsővel is. A kinyomott ragasztó köszöni szépen jól érzi még mindig magát, 4-ből egyik se működik. Elővadászom azt a videot, ahol a gyerek 1db leddel egy villanás alatt megkötötte az anyagot
tedd ki napsütésre, ha ott se csinál semmit döglött az anyag.
Fejlemények vannak.
Pont azt a videót nem találtam, de valószínűleg meg volt vágva szóval nem elég 1-2 másodperc. Az is világos, hogy az 1db leddel is működik, csak nagyon lassan, ezért a több ledből álló, amúgyis kontakthibás zseblámpámat alakítottam át és 0,5A-ről hajtom. Ezzel már egész jól köt, csak rajta kell hagyni pár percig. Viszont le lehet kaparni. Ennek mennyire kellene rákötnie? Ebbe a videoba Bővebben: Link Úgy látom először a panel felöli részére köt rá, az viszont masszívan, nekem nem ilyen az eredmény, sajnos. Mi a trükk?
Mondtam hosszú idő kell neki. Meg a hatás a távolság négyzetével fordítottan arányos, rá kell rakni közel.
Tiszta nyákról lerobbanthatatlan kő kemény, túl vastagon rakod és nem éri uv az alját vagy koszos a nyák. Linket nem nyitom mobilról, de northridge fix ia pl belegyorsít az unalmas részekbe, azt akarod nézni, hogy 2-4 percet ott a lámpa? A hozzászólás módosítva: Máj 2, 2023
Sziasztok!
Milyen forrasztóállomást ajánlotok, ami 100e Ft környéke maximum? Ugyanez érdekelne forrólevegős állomásra is. Esetleg egyben a kettő. (jelenleg kínai van, 2in1, denormális pákahegyet nem találok hozzá. hőlég meg gyenge levegőmennyiséget tud, és már csapágyas a venti benne) 95%-ban smd alaktrészekhez, sok rétegű nyákokhoz is A hozzászólás módosítva: Máj 12, 2023
Atten 862d. Pákának csak használt JBC ennyiért. De konkrétan milyen nyákok ezek?
Laptop, számítógép alaplap. Ha hűtőpades az IC vagy FET, akkor visszahűti a jelenlegi pákát és nem olvad meg.
Ilyenem van: Bővebben: Link
Nem vált be. Egyszer a kapcsolója is megrázott, átütött vagy nem tudom, de mindent eldobtam.
Akkor az kell neked, amit írtam.
Meg egy 946C preheater. Ezt a hármat együtt milliós szettek sem verik. JBC az t245, gyári vagy akár Skorys állomással. Pákával ilyet amúgy sem tudsz forrasztani, hot airrel is lassú lehet, ha nem akarod a nyák égést kockáztatni. Meg rendes eredeti Amtech flux, anélkül szenvedés. A hozzászólás módosítva: Máj 12, 2023
Van aki rendelt 946C preheater-t? Melyiket szabad megvenni?
Azokat néztem amik EU raktárosak, de találtam 600W-ost és ott a visszajelzés nem jó, mert nem azt küldték. Van 800W-osként hirdetett is, van aminek a felirata teljesen kínai. Szóval várom ha valaki tud linket, hogy melyiket szabad megvenni. Köszönöm!
A régebbi kis kijelzős a jobb, de random küldik úgyis. Az eus most elvben egy harmadik félét küld.
Forrasztópákából is van alin Atten.
Ez ? Bővebben: Link Illetve van olyan ami úgy néz ki mint a JBC. Azok? Bővebben: Link Köszi
Maradj az eredeti JBCnél, túl fontos a páka hozzá. Állomásból elvben lehetne nem eredeti JBC is, de azt tudsz venni használtat vagy a Skory félét meg lehet építeni és még olcsóbb is lesz. A hegy meg mindenhogyan drága, de okkal
![]()
Helo.
Bővebben: Link Ugyanezt a mosfetet szeretném kicserélni egy xboxban. De hiába melegítettem meg alul is a lapot levegővel előtte, nem akarja elengedni a forrasztás. Nem szeretném megsütni a környező alkatrészeket és a panelt sem hólyagosra égetni. ZD-8922 pákám van, 490 fokra állítottam és a légmennyiség poti kb 3/4 állásban van.
Vagy nagyon hulladék a hot air vagy a halott fet 12V lába odahegesztette magát. Melegítsd a lapot 160 fok köré és adj fluxot meg ólmos ónt a lábához. (Vagy 11 kerbe ugorj el és lekapom
![]() 490 fok az amúgy nagyon sok lenne, Atten 400 fölé sosem megy és akkor is csak hibás alkatrészt szedek le vagy donor lapról fetet bontok. Azt ne felejtsd el a fet mellett a gate drivert is mérd ki és cseréld is, mert szereti megölni.
Nem egy nagyon profi állomás az tény. Flux, ólmos ón megvolt de hiába. A videóban említenek 490 fokot, én is sokalltam és eleinte kevesebbel próbálkoztam, aztán állítottam feljebb. A gate drivert jó hallani, az nincsen kéznél, remélem hogy nem nyírja ki az új fetet is. Megpróbálok valami háztáji előmelegítőt bevetni.
Az se mindegy mekkora nozzle van a hotair gun-ra rakva én ezeket kb 8-10mm belső átmérőjű nozzle val szoktam leszedni. Kb 390 fok és 75% levegő. De a többréteg nagyon viszi a hőt
Pont olyan van rajta most.
Melegítsd elő a lapot. De ha ráhegesztette magát akkor semmivel nem jön le, óvatosan melegítve le kell tekergetni és a padról lecsiszolni a fet maradékot. De szerintem csak nem elég a hő, melegítsd át a lapot rendesen.
Alápörköltem egy kenyérpirítóval, lejött szépen
![]()
Mondom mérd ki a gate drivert! Nem viccből írtam. Ezek szeretnek elszállni. Amúgy TMEn is kapható volt, ha nincs. Másik fázissal vesd össze dióda és ellenállásban, leginkább high side gaten.
Ólmost vegyél, de az a 2% nem tudom sokat számít-e. Vennék régit, olcsó és biztosan jó.
Biztos jó valamire, annó vettem egy kis adagot, semmi különbséget nem tapasztaltam, szerintem felesleges normál használathoz a réz tartalmú.
Sn60Pb40 összetételűt vegyél.
Működik. Vagyis ez a része, a kép feketén villog, hol előjön, hol csak a nagy feketeség. Próbáltam gyárira visszaállítani meg két tévén is, valami még nem stimmel sajnos, talán a hdmi chip.
Úgy hallottam a pákahegyet kevésbé "oldja"...
Adatlapján pár fokkal alacsonyabb az olvadási hőmárséklete és még valamivel occsóbb is.
De mindegy, már lerendeltem a hagyományos 60/40-est ![]()
Ez jó lenne nekem, vagy ez kicsi? Melyik a legunivezálisabb hegy?
Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Máj 23, 2023
Én a T245 nyelet javaslom, sokkal praktikusabb ilyen munkára. Csak telefon javításra a 210 jobb, mert kisebb mondjuk. De széles ónszívóhoz való fejhez is pl 245 kell.
Már ugyis elvitték
|
Bejelentkezés
Hirdetés |