Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Renault elektronika
Témaindító: Ifjbockgaben, idő: Dec 12, 2009
Témakörök:
A legtöbb ilyen jellegű hiba testelési gondra vezethető vissza. Különösen igaz ez a hátsó lámpák bármelyikét érintő problemára.
Köszönöm a tippet bbalazs_-nak, de nem az volt a baj. A kombi csomagtérajtó atvezető gumiban a vezetékeket egyszer már valaki kicserélte, de a kicserélt vezetékek is megöregedtek. Meg volt törve kb 6 vezeték. Véletlenszerűen összeért ez az. A fék áramkör az ablakfűtéssel és még az ablaktörlő egyik vezetéke is hozzáért néha. 17A folyt a fék áramkörön. Szétégett az új féklámpa kapcsoló, a bizti dobozban az egyik biztiről leolvadt az összes müanyag, a bizti foglalat is deformálódott kicsit. Kicseréltem a megtört vezetékeket. De annak örülök, hogy nem az UCH volt a hibás.
Jó kis hiba. Ha az átvezetőben eltört vezetéket javítunk, akkor nem ott forrasztjuk ahol eltört, mert újra el fog. Többet kell levágni és bele kell pótolni, hogy a 2 új forrasztás ne abba a szakaszba essen, ahol hajlik.
Szép estét mindenkinek. Egy Renault Scenic Dci 1.9 2002 gyártmányú gépjárművek van. Egy DF017-es hibakódot ad ki. Vajon mi baja lehet. Az izzítást mintha kevesebb ideig tartana.
Sziasztok! 2002-es 1.416V Thalia manuális klímája a reggeli indításnál automatikusan bekapcsol.De csak reggel,amikor hideg a motor. Mi lehet a problémája? Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok!
Tudna valaki segiteni? Ren Trafic 2.0Cdi 2008 kormánykapcsoló világitás részenek bekötési rajza kellene. Minden segitséget előre is köszönök
Sziasztok, Megane 1 ECU-ja cserélve volt. A kálvária után az autó jól viselkedik, de kiderült, hogy a csere ECU nem tud klímát. Lehet tanítani? Mennyire nehéz? Esetleg Debrecen vonzáskörében ismertek szakembert vagy szervizt, aki foglalkozik ezzel? Előre is köszönöm.
Szép estét kívánok! Van egy 2002 és gyártmányú 1.9 és dci Scenicem. Az izzító gyertyák (70A) biztosítéka kiég. Lenne e valakinek valamilyen rajza ehhez a kocsihoz? Köszönöm.
Szia! Az izzítógyertyáknak van egy reléje és az párban kapcsol kettő-kettő izzítót. Az egyik pár az naracs a másik fehér szálon kapja a relétől a pozitívat. A relé késleltetése az a vezérlőtől függ. A relé az sárga szálon kapja a "+"-t (7.5A F6 biztosíték) a feketén a "-"t. A narancs, fehér, lila a vezérlőbe fut (19, 49, 52-be).
Hello! Nem teljesen idevág ,de volt már itt szó common rail problémákról is. Na tehát ,probléma 2.0dci motor. Első indításnál másodpercekig nulla volt a rail nyomás , aztán hirtelen felment jó 400barig,az már sok is ,majd vissza 150-- szép lassan beindult, akkor 300körül mozgott, a nyomás. Gondoltam hagyom bemelegedjen ,akkor mi lesz, ketyegett is, gázt adtam, vette, de amikor visszaesik a fordulat leállt ,reszketett egyet elötte,(majdnem nem állt le).ekkor 57 fokos volt a víz már.. Ami ezután jön :inditózok ,beindul ,kemény csattogós hang ,ingadozik ,rail nyomás 600-900- 1400 barig felment....csak pislogtam ,le is állítottam még több kárt tesz... De ha tegyük fel a szivattyún a mennyiség szab "rossz", a rail csövön is van egy szabályzó ami túlnyomásnál nyit ,vagy nem?? Akkor most az miért nem engedte el az ü. anyagot?--Hidegen is már mindig nehezen indul, A hiba megjelenését követő napon még egész jó volt ,semmi baja nem volt, azt hittem jó lett ,mert közben szűrőt kicseréltük. De nem.....
Ezt már csak a szervizes fogja neked megállapítani mi baja. Imádkozz hogy elsőre megtalálja a hibát mert csak cserélgetnek.
Hát azért nem ,mert vannak a forumokon okos emberkék ,akik segítenek is ,csak ritka,, de valószínű a mennyiség szabályzó szelep ,már kivettem , ide oda mozog a dugattyú benne
Volt ilyen bajom a Duvato-val, tipikus szűrőhibának tűnik ez, de én nem hallgattam először a nejemre (pedig megmondta), hanem mindenféle elektromos hibákra gondoltam (itt, a fórumon is kérdezősködtem utána). Nekem a szűrőcsere segített, de ha továbbmész (mert neked nem segített a szűrőcsere), akkor olvasd el ezt:
gondoldó szűrés Bár Fiat-ról van szó, de a lényeg akár ez is lehet. Talán... A hozzászólás módosítva: Jún 10, 2023
Sziasztok. Renault scénic problémám a következő: időnként nem ismeri fel a kártyát, időnként automatikusan kinyitja a napfénytetőt, néha nem húz be az automata rögzítőfék, néha behúz a rögzítőfék de nem enged indítani. v
Valószínűleg valami kontakt hiba lehet. Van-e valakinek ötlete?
Laguna2-nél hasonló hibát a kártyaolvasó mechanikai pöckének kontakthibája/mechanikai hibája okozott.
Sziasztok!
Van egy 1.4 2001 Thalia,aminek mostanában időnként nem mennek az indexei egyik irányba sem. Vészvillogót megnyomva ilyenkor 90%ban az sem.Azaz egyet villan néha és utána semmi. Bizti cserélve. Kormánykapcsoló kizárva a vészvillogó miatt. Ha vészvillogó elindul ilyenkor akkor _néha_ az index is. Még van egy olyan érdekesség hogy nagy melegben ha sokáig áll a napon gyorsan villog az immo. Ablaktörlő,központi zár,stb megy rendben. Ez tényleg UCH lehet szerintetek? Immo hiba a nagy meleg eltüntével megszünt ..
A vészvillogó kapcsolót nyomkodd meg párszor. Nekem is csinált ilyet, hogy nem ment, lekoszolódnak (oxidálódnak?) az érintkezői...bár nekem a kormánykapcsolón attól még ment.
Elképzelhető, hogy a műszerfal..gyújtáskapcsoló vonalon van valami kontakt hibád.
A vészvillogó kapcsolója szeret gallyra menni benne. Ha nem csak simán eloxidálódik, akkor teljesen elrohad, azaz csere. Egyébként meg csak szét kell szedni és jó alaposan megtisztogatni, majd mehet vissza.
Sziasztok
R.Espace.!!! 1999. 2,2Di JE G8TW740. 83Kw.112Ps Diagnosztikával Nincs kommunikáció a Légzsákvezérlővel...,hibaüzenet lemegy a displayen. Plusz-minuszt stb szeretnénk leellenőrizni a vezérlőn... Óriási segitség volna ha valaki megmondaná konkrétan hol található a légzsákmodul!!! Lehet hogy a hibáslégzsákvezérlő miatt nincs kommunikásció? Bontott cseremodul vásárlásnál mire kellene ügyelnünk?? Egy légzsákvezérlő kapcsolási rajzról már álmodni is alig merek... köszi minden segitséget Üdv C-
Köszi
Sajnos az emlitett vidéken biztos nincs SRS modull!! TOovábbramis aktuális a kérdés. Ùdv .C
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni,renault scenic 2000 1.6 benzin .Az önindítóm betegeskedett többször kellett ráindítanom(csak az önin.forgott nem hajtotta meg a motort)míg elkapta.Az immobiliser ledje nem világit.Az autó villm.szerelő azt mondta valószínű beléptem a programozásba.Igaz lehet? Köszi a segítséget
Ez inkább bendix hiba. Ki kell cserélni vagy csak pucolni. Első körben az önindítót nézném át. Valószínű-s szerelőt meg kerülni.
A hozzászólás módosítva: Dec 29, 2023
Az a kérdés, hogy úgy forgatta az önindító, ahogy kell, tehát össze volt kapcsolva a motorral, csak nem indult (a szokásos kikiki-kikiki), vagy nem volt összekapcsolva, csak magában pörgött fel, ilyenkor magasabb hangot ad a magasabb fordulatszám miatt, illetve a végén hallani, ahogy csökken a fordulat, és leáll, mert nem fogja semmi. Első esetben nem az önindító környékén van a baj.
Bármit mondott az a szerelő, ez két dolog lehet
-az egyik a tipikusybb, a bendix-nek hívott kis fogaskerek nem lendül ki, nem kapcsolódik a fogaskoszorúhoz. Van, amalyik kimegy ugyan, csak a "szbadonfutója" ment tönkre, ezert mindkét iranyba "szabadonfut". Ezert csak pörög szegeny ónindító. És igen, néha azert elkapjy. Egyre ritkábban. -a masik (ritkabb, de volt hozza szerencsem) maga a fogaskoszorú van oda, amiben az a gáz, hogy általaban (ha nem lefullasztottad a kocsit) a fogaskoszorúnak mindig ugyanaz a része áll meg ugyanott. Tehat a kopása fokozódik egy ponton. Szerintem az első lesz. A hozzászólás módosítva: Dec 30, 2023
Kedves Adminok!
Maradhatna itt ez a kérdés.., R.THalia topikban sajnos semmi válasz., Köszönöm!!. Sziasztok! Thalia 1.4i 2002. Ez volna a probléma : Müszerfal vizhőmérő semmit sem mutat, Hütőventillátor bekapcsol, Mi lehet a probléma? Esetleg egy kapcsolási rajz erről az áramkörről nagyon jól jönne., egy 3 tüs szenzor van a hengerfejen..., ez milyen célra való??? köszi mindem segitséget
Az a hőmérő ha nincs bent vagy elromlott akkor ezt a tünetet produkálja
A müszetfalban lévő vizhömérő müszerre gondolsz???
3 tús vizhömérő szenzor van benne.., gyakorlatilag 2db egymástól elektromosan kúlónálló vizhőszenzor van egy közös házban..,két szembelévő Pin a motor ECU- é. A másik NTC egyik vége a hàzhoz van testelve-- a másik vége menne a vizhömüszerhez, de legalábbis vezérelné a vizhömüszert. Ha ezt a kúlönálló szóló Pin- t gyujtásráadás mellett testelgetem , akkor ha jó a vezetékelés és a müszer, akkor a vizmüszernek kikellene mozdulnia???? A hozzászólás módosítva: Jan 10, 2024
Üdv Mindenkinek. Renault Scenic kártyás indítású már másodjára meríti le az akkumulátort szinte teljesen. Nap közben még semmi gond vele. Az akkumulátor 7 hónapos, feltöltés után kb 1hét és reggel megint nem indul. Hol kezdjem a hiba keresést. Volt-e már ilyen probléma másnál is? Köszönöm szépen előre is a segítséget.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |