Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Renault elektronika
 
Témaindító: Ifjbockgaben, idő: Dec 12, 2009
Témakörök:
Lapozás: OK   23 / 24
(#) bbalazs_ válasza gyula3925 hozzászólására (») Okt 21, 2022 /
 
A legtöbb ilyen jellegű hiba testelési gondra vezethető vissza. Különösen igaz ez a hátsó lámpák bármelyikét érintő problemára.
(#) gyula3925 válasza gyula3925 hozzászólására (») Okt 23, 2022 / 1
 
Köszönöm a tippet bbalazs_-nak, de nem az volt a baj. A kombi csomagtérajtó atvezető gumiban a vezetékeket egyszer már valaki kicserélte, de a kicserélt vezetékek is megöregedtek. Meg volt törve kb 6 vezeték. Véletlenszerűen összeért ez az. A fék áramkör az ablakfűtéssel és még az ablaktörlő egyik vezetéke is hozzáért néha. 17A folyt a fék áramkörön. Szétégett az új féklámpa kapcsoló, a bizti dobozban az egyik biztiről leolvadt az összes müanyag, a bizti foglalat is deformálódott kicsit. Kicseréltem a megtört vezetékeket. De annak örülök, hogy nem az UCH volt a hibás.
(#) Inhouse válasza gyula3925 hozzászólására (») Okt 23, 2022 /
 
Jó kis hiba. Ha az átvezetőben eltört vezetéket javítunk, akkor nem ott forrasztjuk ahol eltört, mert újra el fog. Többet kell levágni és bele kell pótolni, hogy a 2 új forrasztás ne abba a szakaszba essen, ahol hajlik.
(#) Zsarka hozzászólása Nov 18, 2022 /
 
Szép estét mindenkinek. Egy Renault Scenic Dci 1.9 2002 gyártmányú gépjárművek van. Egy DF017-es hibakódot ad ki. Vajon mi baja lehet. Az izzítást mintha kevesebb ideig tartana.
(#) SAM25-6 hozzászólása Feb 24, 2023 /
 
Sziasztok! 2002-es 1.416V Thalia manuális klímája a reggeli indításnál automatikusan bekapcsol.De csak reggel,amikor hideg a motor. Mi lehet a problémája? Előre is köszönöm a segítséget.
(#) Lezli46 hozzászólása Ápr 6, 2023 /
 
Sziasztok!

Tudna valaki segiteni?

Ren Trafic 2.0Cdi 2008 kormánykapcsoló világitás részenek bekötési rajza kellene.

Minden segitséget előre is köszönök
(#) STEPHANVS hozzászólása Máj 30, 2023 /
 
Sziasztok, Megane 1 ECU-ja cserélve volt. A kálvária után az autó jól viselkedik, de kiderült, hogy a csere ECU nem tud klímát. Lehet tanítani? Mennyire nehéz? Esetleg Debrecen vonzáskörében ismertek szakembert vagy szervizt, aki foglalkozik ezzel? Előre is köszönöm.
(#) Zsarka hozzászólása Jún 2, 2023 /
 
Szép estét kívánok! Van egy 2002 és gyártmányú 1.9 és dci Scenicem. Az izzító gyertyák (70A) biztosítéka kiég. Lenne e valakinek valamilyen rajza ehhez a kocsihoz? Köszönöm.
(#) VIM válasza Zsarka hozzászólására (») Jún 3, 2023 /
 
Szia! Az izzítógyertyáknak van egy reléje és az párban kapcsol kettő-kettő izzítót. Az egyik pár az naracs a másik fehér szálon kapja a relétől a pozitívat. A relé késleltetése az a vezérlőtől függ. A relé az sárga szálon kapja a "+"-t (7.5A F6 biztosíték) a feketén a "-"t. A narancs, fehér, lila a vezérlőbe fut (19, 49, 52-be).
(#) Zsarka válasza VIM hozzászólására (») Jún 4, 2023 /
 
Köszönöm
(#) atyaisten hozzászólása Jún 9, 2023 /
 
Hello! Nem teljesen idevág ,de volt már itt szó common rail problémákról is. Na tehát ,probléma 2.0dci motor. Első indításnál másodpercekig nulla volt a rail nyomás , aztán hirtelen felment jó 400barig,az már sok is ,majd vissza 150-- szép lassan beindult, akkor 300körül mozgott, a nyomás. Gondoltam hagyom bemelegedjen ,akkor mi lesz, ketyegett is, gázt adtam, vette, de amikor visszaesik a fordulat leállt ,reszketett egyet elötte,(majdnem nem állt le).ekkor 57 fokos volt a víz már.. Ami ezután jön :inditózok ,beindul ,kemény csattogós hang ,ingadozik ,rail nyomás 600-900- 1400 barig felment....csak pislogtam ,le is állítottam még több kárt tesz... De ha tegyük fel a szivattyún a mennyiség szab "rossz", a rail csövön is van egy szabályzó ami túlnyomásnál nyit ,vagy nem?? Akkor most az miért nem engedte el az ü. anyagot?--Hidegen is már mindig nehezen indul, A hiba megjelenését követő napon még egész jó volt ,semmi baja nem volt, azt hittem jó lett ,mert közben szűrőt kicseréltük. De nem.....
(#) antikzsolt válasza atyaisten hozzászólására (») Jún 10, 2023 /
 
Ezt már csak a szervizes fogja neked megállapítani mi baja. Imádkozz hogy elsőre megtalálja a hibát mert csak cserélgetnek.
(#) atyaisten válasza antikzsolt hozzászólására (») Jún 10, 2023 /
 
Hát azért nem ,mert vannak a forumokon okos emberkék ,akik segítenek is ,csak ritka,, de valószínű a mennyiség szabályzó szelep ,már kivettem , ide oda mozog a dugattyú benne
(#) szs válasza atyaisten hozzászólására (») Jún 10, 2023 /
 
Volt ilyen bajom a Duvato-val, tipikus szűrőhibának tűnik ez, de én nem hallgattam először a nejemre (pedig megmondta), hanem mindenféle elektromos hibákra gondoltam (itt, a fórumon is kérdezősködtem utána). Nekem a szűrőcsere segített, de ha továbbmész (mert neked nem segített a szűrőcsere), akkor olvasd el ezt:

gondoldó szűrés

Bár Fiat-ról van szó, de a lényeg akár ez is lehet. Talán...
A hozzászólás módosítva: Jún 10, 2023
(#) papus51 hozzászólása Júl 6, 2023 /
 
Sziasztok. Renault scénic problémám a következő: időnként nem ismeri fel a kártyát, időnként automatikusan kinyitja a napfénytetőt, néha nem húz be az automata rögzítőfék, néha behúz a rögzítőfék de nem enged indítani. v
Valószínűleg valami kontakt hiba lehet. Van-e valakinek ötlete?
(#) bbalazs_ válasza papus51 hozzászólására (») Júl 6, 2023 /
 
Laguna2-nél hasonló hibát a kártyaolvasó mechanikai pöckének kontakthibája/mechanikai hibája okozott.
(#) mman1982 hozzászólása Okt 9, 2023 /
 
Sziasztok!

Van egy 1.4 2001 Thalia,aminek mostanában időnként nem mennek az indexei egyik irányba sem. Vészvillogót megnyomva ilyenkor 90%ban az sem.Azaz egyet villan néha és utána semmi. Bizti cserélve. Kormánykapcsoló kizárva a vészvillogó miatt. Ha vészvillogó elindul ilyenkor akkor _néha_ az index is. Még van egy olyan érdekesség hogy nagy melegben ha sokáig áll a napon gyorsan villog az immo. Ablaktörlő,központi zár,stb megy rendben. Ez tényleg UCH lehet szerintetek? Immo hiba a nagy meleg eltüntével megszünt ..
(#) Inhouse válasza mman1982 hozzászólására (») Okt 9, 2023 /
 
A vészvillogó kapcsolót nyomkodd meg párszor. Nekem is csinált ilyet, hogy nem ment, lekoszolódnak (oxidálódnak?) az érintkezői...bár nekem a kormánykapcsolón attól még ment.
Elképzelhető, hogy a műszerfal..gyújtáskapcsoló vonalon van valami kontakt hibád.
(#) bbb válasza mman1982 hozzászólására (») Okt 9, 2023 /
 
A vészvillogó kapcsolója szeret gallyra menni benne. Ha nem csak simán eloxidálódik, akkor teljesen elrohad, azaz csere. Egyébként meg csak szét kell szedni és jó alaposan megtisztogatni, majd mehet vissza.
(#) Lezli46 hozzászólása Okt 17, 2023 /
 
Sziasztok

R.Espace.!!! 1999. 2,2Di JE G8TW740. 83Kw.112Ps

Diagnosztikával Nincs kommunikáció a Légzsákvezérlővel...,hibaüzenet lemegy a displayen.

Plusz-minuszt stb szeretnénk leellenőrizni a vezérlőn...

Óriási segitség volna ha valaki megmondaná konkrétan hol található a légzsákmodul!!!

Lehet hogy a hibáslégzsákvezérlő miatt nincs kommunikásció? Bontott cseremodul vásárlásnál mire kellene ügyelnünk??

Egy légzsákvezérlő kapcsolási rajzról már álmodni is alig merek...

köszi minden segitséget

Üdv C-
(#) Baxi válasza Lezli46 hozzászólására (») Okt 18, 2023 /
 
Szia!
Helye a váltó élőt/mögött lesz.
(#) Lezli46 válasza Baxi hozzászólására (») Okt 18, 2023 /
 
Köszi

Sajnos az emlitett vidéken biztos nincs SRS modull!! TOovábbramis aktuális a kérdés.

Ùdv .C
(#) fera69 hozzászólása Dec 29, 2023 /
 
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni,renault scenic 2000 1.6 benzin .Az önindítóm betegeskedett többször kellett ráindítanom(csak az önin.forgott nem hajtotta meg a motort)míg elkapta.Az immobiliser ledje nem világit.Az autó villm.szerelő azt mondta valószínű beléptem a programozásba.Igaz lehet? Köszi a segítséget
(#) antikzsolt válasza fera69 hozzászólására (») Dec 29, 2023 / 1
 
Ez inkább bendix hiba. Ki kell cserélni vagy csak pucolni. Első körben az önindítót nézném át. Valószínű-s szerelőt meg kerülni.
A hozzászólás módosítva: Dec 29, 2023
(#) Inhouse válasza fera69 hozzászólására (») Dec 30, 2023 /
 
Az a kérdés, hogy úgy forgatta az önindító, ahogy kell, tehát össze volt kapcsolva a motorral, csak nem indult (a szokásos kikiki-kikiki), vagy nem volt összekapcsolva, csak magában pörgött fel, ilyenkor magasabb hangot ad a magasabb fordulatszám miatt, illetve a végén hallani, ahogy csökken a fordulat, és leáll, mert nem fogja semmi. Első esetben nem az önindító környékén van a baj.
(#) szs válasza fera69 hozzászólására (») Dec 30, 2023 /
 
Bármit mondott az a szerelő, ez két dolog lehet
-az egyik a tipikusybb, a bendix-nek hívott kis fogaskerek nem lendül ki, nem kapcsolódik a fogaskoszorúhoz. Van, amalyik kimegy ugyan, csak a "szbadonfutója" ment tönkre, ezert mindkét iranyba "szabadonfut". Ezert csak pörög szegeny ónindító. És igen, néha azert elkapjy. Egyre ritkábban.
-a masik (ritkabb, de volt hozza szerencsem) maga a fogaskoszorú van oda, amiben az a gáz, hogy általaban (ha nem lefullasztottad a kocsit) a fogaskoszorúnak mindig ugyanaz a része áll meg ugyanott. Tehat a kopása fokozódik egy ponton.

Szerintem az első lesz.
A hozzászólás módosítva: Dec 30, 2023
(#) Lezli46 hozzászólása Jan 10, 2024 /
 
Kedves Adminok!
Maradhatna itt ez a kérdés.., R.THalia topikban sajnos semmi válasz., Köszönöm!!.




Sziasztok!

Thalia 1.4i 2002.

Ez volna a probléma : Müszerfal vizhőmérő semmit sem mutat, Hütőventillátor bekapcsol, Mi lehet a probléma? Esetleg egy kapcsolási rajz erről az áramkörről nagyon jól jönne., egy 3 tüs szenzor van a hengerfejen..., ez milyen célra való???

köszi mindem segitséget
(#) antikzsolt válasza Lezli46 hozzászólására (») Jan 10, 2024 /
 
Az a hőmérő ha nincs bent vagy elromlott akkor ezt a tünetet produkálja
(#) Lezli46 válasza antikzsolt hozzászólására (») Jan 10, 2024 /
 
A müszetfalban lévő vizhömérő müszerre gondolsz???

3 tús vizhömérő szenzor van benne.., gyakorlatilag 2db egymástól elektromosan kúlónálló vizhőszenzor van egy közös házban..,két szembelévő Pin a motor ECU- é. A másik NTC egyik vége a hàzhoz van testelve-- a másik vége menne a vizhömüszerhez, de legalábbis vezérelné a vizhömüszert.

Ha ezt a kúlönálló szóló Pin- t gyujtásráadás mellett testelgetem , akkor ha jó a vezetékelés és a müszer, akkor a vizmüszernek kikellene mozdulnia????
A hozzászólás módosítva: Jan 10, 2024
(#) hzsiga hozzászólása Jan 30, 2024 /
 
Üdv Mindenkinek. Renault Scenic kártyás indítású már másodjára meríti le az akkumulátort szinte teljesen. Nap közben még semmi gond vele. Az akkumulátor 7 hónapos, feltöltés után kb 1hét és reggel megint nem indul. Hol kezdjem a hiba keresést. Volt-e már ilyen probléma másnál is? Köszönöm szépen előre is a segítséget.
Következő: »»   23 / 24
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem