Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » DC feszültség 40V-60V közötti szabályozása/átkapcsolása
Lapozás: OK   1 / 1
(#) kovacs03 hozzászólása Szept 25, 2023 /
 
Van Napelemes saját .Szigetüzemű 48v akku. Hogyan tudnám megoldani hogy kapcsoljon át hálózatra ha az akku feszültsége 48v alatt van és ha eléri az 51 v a kapcsolja le a hálózatról. Az Inverter BMS csak 40v kapcsol le. Nem szeretném eddig leengedni a feszültéget csak 48v -ig. Mivel tudnám a szabályozást megoldani. Milyen relével relékkel. A kimenő Inverter áram 220v és 20A kellene kezelnie, kapcsolgatnia. A hálózatról való fel le kapcsolás működik.
Kérem a segítségeteket.
(#) dB_Thunder válasza kovacs03 hozzászólására (») Szept 25, 2023 /
 
Hibrid invertert kellett volna venni, normálisat, ami az egész témát, folyamatot egyben felügyeli, és lekezeli!!!
Most majd drágább lesz a leves...
(#) Ge Lee válasza kovacs03 hozzászólására (») Szept 25, 2023 /
 
Az inverter beállításai közt kell legyen olyan, hogy: "Setting voltage point back to utility source when selecting “SBU priority” or “Solar first” in program 01", meg olyannak is, hogy: "Setting voltage point back to battery mode when selecting “SBU priority” or “Solar first” in program 01."
Nem ismerem a konkrét invertert (mert nem írtad) de ezeket az átkapcsolási küszöbértékeket be lehet a menüben állítani 0,1V-os lépésközökkel adott tartományon belül. Hozzáteszem, ezek a beállítási lehetőségek lehet hogy csak akkor működnek, ha az akkutípusnál USE van kiválasztva, és nem savas vagy AGM. Aztán vagy egy másik menü is, ahol ugyanígy azt a feszültség küszöbszintet lehet beállítani ami a lemerült akkuhoz tartozik (alacsony akkufesz), ekkor mindenképpen átkapcsol a hálózatra (bypass). Meg van túlterhelési beállítás is, hogy amikor pl. akkuról túl van terhelve a kimenet, akkor váltson-e át hálózatra vagy se. Meg még van több minden, el kell olvasni az off grid inverter leírását, azért van.
(#) kovacs03 válasza dB_Thunder hozzászólására (») Szept 25, 2023 1 /
 
Köszi a tippet az van Growatt 5000 SP E ez hibrid inverter. Van BMS ami kezeli de vannak beállított
Értékek amit nem enged meg változtatni. Na ez is ilyen.
Minden rendben csak nem az én ízlésem szerint működik. Tippet és segítséget kértem nem kioktatást. De köszi a segítségedet.
A megoldás 2db Controller DC 6 ~ 80V : A30-U3
1 db léptető relé
1db 20 A relé Z-SCH230/25-22
Csak azt gondoltam van jobb ötlet.
Köszönöm a válaszod
(#) kovacs03 válasza Ge Lee hozzászólására (») Szept 25, 2023 /
 
Köszönöm a válaszodat .Az inverter Growatt SPF 5000 ES típusu.
Minden lehetséges beállítást próbáltam ismerem. De a Li /lítium / csak BMS-el működtethető.
Vannak hozzá beállított gyári értékek amit nem enged változtatni.
Na ez is ilyen.
Van megoldásom 2 db Controller DC 6 ~ 80V A30-U3
1 db Impulzus/léptető relé
1 db Z-SCH230/25-22 INSTALLÁCIÓS KONTAKTOR
Szerinted jó megoldás ?

Köszönöm a válaszod
(#) Gafly válasza kovacs03 hozzászólására (») Szept 25, 2023 /
 
A transzformátor kivezetések között kapcsolgató léptető relé nagyon megbízható, V43 mozdonyban évtizedekig elketyegett.
(#) tufatofu válasza Gafly hozzászólására (») Szept 26, 2023 / 1
 
Fokozatkapcsoló a neve(máltai kerék meg miegymás), és légmotor hajtja. Háklis a szögeltérésre, ami rendszeres vizsgálatot, törődést, és javítást igényel. Egy bizonyos szögeltérés után felrobban. Ha nem szedik miszlikre és nem "babusgatják" nem olyan megbízható az, de 1959-ben ez volt......
(#) Atis57 válasza kovacs03 hozzászólására (») Szept 27, 2023 /
 
Szia!
Sajnos jobb ötlet? ---Csak még drágábban. Esetleg PLC vel?

Ezt igy utólag mellérakod -A DC re inkább mágneskapcsolót raknék, az ivoltás miatt a 3 főérintkezőt sorba kötve!(24V felett már célszerű )
Következő: »»   1 / 1
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem