Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Renault elektronika
 
Témaindító: Ifjbockgaben, idő: Dec 12, 2009
Témakörök:
Lapozás: OK   24 / 24
(#) antikzsolt válasza hzsiga hozzászólására (») Jan 30, 2024 /
 
Első körben ki kell deríteni mi is eszi meg az autót. Aksi és a kocsi közé bekötni a multimétert és egyesével lehúzgálni a biztosítékokat. Ahol nagyot zuhan a fogyasztás máris megvan merre kell keresni.
(#) hzsiga válasza antikzsolt hozzászólására (») Jan 30, 2024 /
 
Szia. Köszönöm a gyors választ. Az akkumulátort be tettem a helyére és a következő értékeket mértem.
A hozzászólás módosítva: Jan 30, 2024
(#) szs válasza hzsiga hozzászólására (») Jan 30, 2024 / 1
 
Az a 8mA (közvetlenül az akku betétele után) nem sok, később (miután átellenőrizgette magát) még kevesebb is lesz.
Inkább arra gyanítanék: mostanában pár kilométernyit autózol, tehát többet merít az indítgatás, meg a bekapcsolt fogyasztók (télen többet kapcsolunk be), mint amit képes utántölteni.
Ha nem így van, azt is írd le, akkor tovább gondolkodunk (fórumtátsilag)
(#) Gafly válasza szs hozzászólására (») Jan 30, 2024 /
 
Többször nekifutottunk már témának még nálam is.
Sok vége lehet a történetnek, mindenki megtalálja a neki legjobban megfelelőt.
(#) biji válasza hzsiga hozzászólására (») Jan 30, 2024 / 1
 
Szia!
Rossz helyre van a mérőzsinór dugva.
(#) szs válasza Gafly hozzászólására (») Jan 30, 2024 /
 
Nem baj, ha többször nekifutunk.
Mindig kiderül valami -ami pont nálunk nem fordult (még) elő. És akkor érdemes gondolkodni is, meg eltenni a másik tapasztalatát.

(Mellékesen, a téli használatról: nejem kénytelen volt másik autót venni lóhalálában, míg nem voltak hidegek, első rúgásra indult. Most, hogy itt az ibitubán -8, --9 -ek voltak -hallhatóan kb másodperc forgatás kellett. Mert ő is csak 15-20 km-t autózik általában, azt is két részletben. Dolgozni menés, 8 óra állás, hazajövés, esetleg boltba menéssel. Miközben minden be van kapcsolva, fűtőmotor is százzal. Téli használat.)
A hozzászólás módosítva: Jan 30, 2024
(#) Inhouse válasza szs hozzászólására (») Jan 30, 2024 /
 
0,008mA lenne az, ha nem lenne rossz helyre dugva a mérőzsinór.
(#) szs válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 30, 2024 /
 
Az meg kitűnő lenne. Csak annál lehet, hogy többet kér a rádió készenlétben. Nem tudom, én nem mértem, valaki itt a fórumon mintha valami 2-3mA-nyit mér volna a rádióján készenlétiben. Vagy rosszul emlékszem.
Azt én nem is néztem, hova vannak a multin dugva a kábelek, most nézem csak, hogy mondtátok. De ha újra ráteszi (jól bedugott kábellel) akkor kiderül, hogy jó volt-e a mérés.
A hozzászólás módosítva: Jan 30, 2024
(#) szs válasza szs hozzászólására (») Jan 30, 2024 /
 
Rosszul emlékeztem, 0,15mA-t írt a fórumtársunk az autórádió készenléti áramáról. (Csak régen már, én meg felkerekítettem . Mondjuk, ő meg először rosszul írta le, de helyesbített).

Persze, nem szentírás. Elképzelhető, van amelyik ennél is kevesebbet, az is, hogy némelyik kicsivel többet. Én azért a 0,000 008 Amper-t nem tudom még elhinni, de meg lehet győzni.
A hozzászólás módosítva: Jan 30, 2024
(#) hzsiga válasza biji hozzászólására (») Jan 30, 2024 /
 
Szia. Bocsi ezt tényleg benéztem nem kicsit nagyon. De előző mérésnél ami nem volt fotózva jól volt csatlakoztatva, csak közbe meg mértem a feszültséget. Az újabb mérésnél meg nem jó csatit dugtam át. Remélem a multiméter kibírta. DAB márkájú az akkumulátor. Már másodjára merültle 2V környékére de 14,2v 3A nál sem pezsgett a cella. 15v 0,5A-nél kezdet el minimálisan pezsegni. És igen sajnos kis távon van az autó használva. Az autó napi szinten van használva. Köszönöm szépen mindenkinek a hozzászólást.
A hozzászólás módosítva: Jan 30, 2024
(#) Inhouse válasza hzsiga hozzászólására (») Jan 30, 2024 /
 
A 2V nagyon durván mélykisütött, azt valami lemerítette. Ha pár nap alatt, akkor az komoly kisütő árammal történt, ha hosszú idő (hetek, hónapok), akkor elég párszáz mA...
(#) erbe válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 30, 2024 /
 
Idézet:
„(hetek, hónapok), akkor elég párszáz mA...”

45 Ah akkunak 100 mA 18 nap.
(#) hzsiga válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 30, 2024 /
 
Szia. Reggel elmentek az autóval a munka helyre délután 3-kor hazajöttek vele reggel már nem indult. Sajnos ez napi szinten 3-4 Km. De ha nincs valami zárlat akkor lemerülne 8-9-10V-ra és nem indulna be de, hogy 2v-ra, ez arra enged következtetni, hogy valami folyamatosan meríti. Nagyobb zárlat nem lehet mert annak már látható nyomának kellene lennie és teljesen le kellene merülnie. És ez már a második eset.
(#) erbe válasza hzsiga hozzászólására (») Jan 30, 2024 /
 
Állítsd le az akku eladójánál és másnap reggel menj érte.
(#) szs válasza hzsiga hozzászólására (») Jan 30, 2024 /
 
Először azt hittem (mikor írtad) hogy a 2V csak elírás, és 12V-ot akartál írni. Akkor is előfordulhat, hogy nem indul, diesel motornál főleg, de otto is járhat így.
De ha valós a 2V, akkor ott nagy baj van. És szerintem akkor nem is biztos, hogy állásában merül. Generátort ellenőriztetted? Mert most hirtelen az lett nekem gyanús. Jártunk már úgy vele: időnként jó volt, időnként be sem indult. És generátorcsere oldotta meg.
Ez a 2V-ra merítgetés új akkut fog kívánni (nem viselik jól, ha sokszor előfordul(, pedig (valószínűleg) nem ő okozta a bajt.
A hozzászólás módosítva: Jan 30, 2024
(#) Inhouse válasza erbe hozzászólására (») Jan 30, 2024 /
 
Idézet:
„45 Ah akkunak 100 mA 18 nap.”

10,5V-ig, vagy 2V-ig? Ha egy akku 2V üresjárati kapocsfeszülétségű és úgy marad, akkor az egy kicsit többet kapott...
(#) antikzsolt válasza hzsiga hozzászólására (») Jan 31, 2024 / 1
 
Van benne riasztó?
Ami még tud vicces lenni ha valahol ég benne egy lámpa. Csomagtér.
(#) hzsiga válasza antikzsolt hozzászólására (») Jan 31, 2024 /
 
Szia. Nincs benne riasztó.
(#) proba válasza szs hozzászólására (») Jan 31, 2024 /
 
Volt már kezemben pár, a jobbak 1-2mA az átlag 30-40mA körül van.
(#) erbe válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 31, 2024 /
 
+1nap?
(#) Inhouse válasza erbe hozzászólására (») Jan 31, 2024 /
 
Barkóbázhatunk, az is lehet, de az is lehet, hogy nem.
(#) Zsarka hozzászólása Szept 11, 2024 /
 
Szép napot mindenkinek. RENAULT1 19DCI előfűtő körében van egy 70 Amperes biztosíték. Nos ezt ha beteszem a második gyujtásnál kiég. Cseréltem előfűtő elektronikát. Esetleg van e ötlete valakinek? Vagy van e valamilyen rajza netán. Ugyebár 3 gyertya a hűtőfolyadékot melegíti. Hogyan kapcsolódik a témához. Sorba vagy párhuzamba vannak kötve kettesével. A 70 A az nem kis áram mintha zárlatos lenne. Köszönök minden hozzászólást.
(#) zolika60 válasza Zsarka hozzászólására (») Szept 11, 2024 /
 
Ez most pontosan milyen típusú és évjáratú autó? A rajz kereséshez ez nagyon fontos. Általában az előfűtés gyertyákat párhuzamosan kötik.
(#) Zsarka válasza zolika60 hozzászólására (») Szept 11, 2024 /
 
2002 1.9dci F9Q 732 .. köszönöm szépen
(#) hzsiga válasza zolika60 hozzászólására (») Szept 29, 2024 /
 
Üdv Mindenkinek. A fenti renault senic II hozzászólásokhoz újabb adalékot hoztam. Még mindig meríti az akkumulátort. Szinte teljesen ki van bontva a vezeték köteg. Meg éget csatlakozót találtunk a motor téri biztosíték házban házban. Minek a csatlakozója ez?Képek mellékelve lentebb. A segítséget előre is köszönöm.
A hozzászólás módosítva: Szept 29, 2024
(#) antikzsolt válasza hzsiga hozzászólására (») Sze, 10:51 / 1
 
Első körben ezt szépen csere mert már tűzveszélyes. De ameddig megjön a c sere alkatrész a biztosítékokat húzgálni szorgalmasan és figyelni a fogyasztást. Ahol bezuhan ott lesz a hiba. Addig tárolás leszedett aksi saruval mert akár tűz is lehet belőle.
Következő: »»   24 / 24
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem