Fórum témák
» Több friss téma |
Tisztelt felhasználók!
Kéretik a politikai és egyéb felekezeti ill, obszcén viccek bemásolását mellőzni szíveskedjetek.
Komoly lehet a helyzet, ha a bejelentkezési oldalon is figyelmeztetnek.
Idézet: „Kedves Felhasználónk! Információink szerint többen is kaphattatok rosszindulatú támadók által küldött adathalász levelet. A levél a fiók frissítéséhez adatokat kér be (teljes név, email cím, jelszó, ....). Felhívjuk figyelmedet, hogy a levélben szereplő állítás hamis. A freemail csapata mindig a hivatalos ügyfélszolgálaton keresztül tartja felhasználóival a kapcsolatot az info@freemail.hu címen keresztül, valamint kizárólag a freemail.hu címen keresztül! Kezeld fenntartásokkal az email- ben kapott gyanús linkeket! A centrum.cz, atlas.cz, brawie.de NEM a freemail-hez tartozik. Amennyiben kaptál ehhez hasonló üzenetet, jelöld spam-nek, vagy töröld postafiókodból! Abban az esetben, ha kitöltötted a rosszindulatú támadók által küldött adatbekérőt, az ott megadott jelszavaidat haladéktalanul változtasd meg! Ezen kívül minden olyan platformon, ahol a megadottal megegyező jelszót használsz, cseréd azt le egy új, biztonságos jelszóra! Üdvözlettel: a freemail csapata”
A freemail már tíz éve is spam forrás volt! Vannak oldalak ahonnan a freemail konkrétan ki is van tiltva (emlékeim szerint)! Miért nem használsz normális levelezőt? Van egy csomó!
Idézet: „Nekem ugyanez jó magyarsággal jött, a levél tárgyba csúszott a baki: FRISSÍTSE FIÓKÁT” Én ezt simán ignoráltam volna... Etetem a madarakat a kertemben, de a fiókák frissítésével foglalkozzanak ők!
Van Gmail is, de esetemben mikor anno csináltuk az emailemet, akkor még éppen nem értem el a Gmail regisztráció alsó korhatárát, így akkor Freemail lett létrehozva - ezt nézegetem naponta, a Gmail-t csak időnként ellenőrzöm. Van pár hely, ahova még Freemail címmel vagyok regisztrálva (lehet, hogy ide is), de regisztrációkhoz már Gmail-t használok, nehogy gond legyen belőle, hogy esetkeg nem fogadják el - Freemail-ről senki se tudna lebeszélni, eddig még nem volt vele gondom.
Néha-néha agyalgatok rajta, milyen átváltási gubanc lehet ilyenkor. De a saját pénzemen nincs kedvem kipróbálni
Bár ez egy ócska satu, nincs rendes párhuzamos vezetése.
Speciális. Bronz anyaga van. Robbanás veszélyes helyekre csak ez használható. Régebben utána néztem már.
Pár hete összeszedtem valami szöget vagy mit ( kiderült egy 3 x16 mm-s facsavart) és a kerék két naponként leengedett ( jelzett a kocsi) . Ma éppen a lányomhoz menve egy gumiszerviz elött gyulladt ki a lámpa, mondom megnézetem mi a franc van. ( otthon nem találtam semmit).
A szervizben megemelték a kocsit egyböl láttuk, hogy mi a baj. Azt hittem a szakember egyböl nyul a szerszámért es nekifog javitani. Nem a kezével elkezdte vakarni a fejét mitévö legyen. Elment a mühely másik sarkába, talán remélve, hogy eszébe jut valami. Visszajött. Mondom: nem kéne levenni a kereket. Ja igen. Elökeresi a szerszámot leveszi. Megint elmegy ( nem kis mühely egyszerr 9 autot lehet javitani, ember is volt elég a mühelyben). Visszajön, elguritja az egyik munkapadhoz a kereket s látom már jo szerszám van a kezében, kicsavarja a csavart, felfurja a lyukat, gondolom most elöveszi a gombát és kész. Ah dehogy megint elmegy valahova. Visszajön a kollégával megnézik az abroncsot - s találnak valamilyen 105-s számot, hogy ezt csak belülröl lehet javitani. OK le kell szedni az abroncsot. Egy ujabb cirkuszi mutatvány végül 3 embernek sikerül ( még egyszer nézem, hogy tévedésböl nem egy uriszabohoz álltam be a kocsival, de nem ez egy profi kerékszerviz). Csak mellettünk měg 3 célgép volt az abroncs levetelére, meg a kiegyensulyozására. Nagy keserven sikerült összeszedni a célgép összes kellékét és lejött gyenge 20 perc alatt az abroncs. Ekkor megint szünet, mert a ragasztáshoz valoszinüleg erre kiképzett szakember kell. Annak éppen ideje volt és alig 5 perc alatt meg is ragasztotta. Most jött az ujabb mutatvány vissza az abroncsot a felnire. Ehhez már csak 2 ember kellett. Mehet a kerék a centrifugára. Nem tudom, hogy gyárilag idiota konstrukcio, vagy csak a cégnél nem tudják hogyan kell használni, mert a modern alufelnit ugy szerelte a gépre mint az auton, azaz a kerék koszos fele megy a gép oldalához ami ugye egy függöleges fal, viszont amiota alufelnik vannak ( vagy 50 éve ) az olomdarabokat a felni belsejére kell ragasztani, csak éppenséggel a gépen nem férni hozzá, mert kb 5 cm a hézag a kerék meg a gép fala között. Ráadásul a felni koszos is, igy azt ragasztás elött le is kell tisztitani - de hogyan. Ugy látszik már nem elöször fordult elö, mert voltak nekik mindenfele rudakra szerelt rongydarabok és a kerék küllö között meg az 5 cm -s résen hátulrol megtisztitották a helyeket ahova az olom került. Söt volt nekik egy bowdenes fogászati furógépük is amivel be tudtak jutni a felni belsejébe. Ujabb 15 perc mire elkészültek a kiegyensulyozással. Utánna a számla kiadás már csak nevetséges 10 percbe tellett, mert a pénztáros nem tudta, hogyan kell elkönyvelni. Az egész mutatvány 1 ora 23 percig tartott. Hát nem tudom ilyen munkahelyre egészen biztosan jol jönne az AI, mert igy nem biztos, hogy meg tudják termelni betevö falatot. Mindez a minta Ausztriában történt és nem migránsok meg magyarok dolgoztak itt, hanem vérbeli osztrákok).
Nekem magyarországi gumiszervizben csak egyszer volt hasonló szerencsétlenkedéshez "szerencsém".
Azt mondták, hogy ők játszva meg tudják szerelni a motorkerékpár gumit is. Viszont csak autógumi szereléshez való gépeik voltak. A 18 colos enduro kerék rendesen feladta nekik a leckét. Ezek után a Honda VTX 1300-as kerekéhez már kimondott motorgumist kerestem. A hozzászólás módosítva: Aug 5, 2024
Dettó ugyan ez környékbeli gumisok, belsőt kellett húzatni az LS650 hátsó kerekébe, vittem mindent, elmegyek (persze előtte telefonon leegyeztetve hogy biztos tudják-e fogadni) 4-en nézték a gumit.
A felnihez alig mertek hozzáérni, bár azért rólam is folyt a hideg veríték a bagázson végignézve de végül nagy nehezen 3-an abszorválták a történetet, és mivel senki nem merte biztosra mondani hogy sikerült-e nekik anélkül beszerelni hogy ne legyen lyukas a belső (végignéztem a műveletet elvileg sikerült nekik) így nem kértek egy forintot sem. Jófejségből otthagytam egy kis összeget majd távoztam, szerencsére nincs bajom az általuk beszerelt belsővel de a VT1100-at már hozzájuk nem viszem (esedékes a köpenycsere ).
Hol van az a kor amikor otthon 3-4 szerszámmal javitottuk a motokerekpárok kerekeit. Söt a házi kiskocsin ( magyarul kárén) is motorbicajok elsö kerekei voltak. Azok elég gyakran kaptak defektet.
Tegnapi történés:
Ilyen egy félreértés A facebookon az egyik Suzukis csoprtban feltettek egy kérdést, hogy 2005-ös GC verzióba, amiben nem volt fordulatszámmérő, kicserélték a műszeregységet fordulatszám mérősre. Minden jó, csak a kézifék és az ABS lámpa világít. 3 nappal ezelőtt tették fel. Nekem nem volt kedvem kapcsolási rajzot bogarászni, meg egyébként is, hogyhogy 2005-ös GC Wagonban nincs fordulatszám mérő, amikor már a 2004-es GC-ben is volt? Aztán most délután az admin rám ír, hogy nekem mi a véleményem? Beleástam magam a kapcsolási rajzba, aztán kiderült, hogy a műszeregység 24 és 25-ös lábán lévő funkció bizony nem mindegyiknél ugyanaz. Van ahol a 24-es az automata váltó vezérlőjének visszajelző lámpája, míg a 25-ös a kézifék és fékfolyadék szint visszajelzőjé. De van széria, ahol ez a kettő meg van fordítva. Írom a srácnak, hogy szerintem cserélje meg a kettőt osztjónapot! Írja kis idő múlva, hogy a 24-es az EPS visszajelző lámpáé, a 25-ösre meg nincs is kötve semmi. Na, hát akkor derült ki, hogy ő Swiftről beszél, én meg Wagonról. Ráadásul egy nem típusspecifikus csoportban tette fel a kérdést. Én meg alapból Wagonra gondoltam, merthát nekem az van és az admin is kikérte a véleményemet, aki tisztában van azzal, hogy nekem Wagonom van. Na, ekkor derült ki, hogy Swiftről van szó. Hát ezért nem volt 2005-ös GC-ben fordulatszám mérő. Írom a srácnak, hogy én Wagonra gondoltam, mert ez Wagonos csoport. Írja, hogy őt az meglepi, hogy Wagonos csoport, mert ő hogy került oda? Na, akkor látom, hogy nem is típusspecifikus topic, hanem csak simán az egyesülti csoport.
Ha már Olimpia akkor èn is hozok egy mókásat. (Nem saját szerzemény)
A hozzászólás módosítva: Aug 8, 2024
Én a török kezébe inkább egy Fluket raktam volna.
Még hogy nem lehet otthon fényszámítógépet építeni?!? LEDekből...Fogd meg a söröm. Pár hónapja találtam forrasztópáka reklámban. (ha már volt, bocs)
Csak itt nem a LED-ek égnek, hanem az alkatrészek, a bumszli pákától. El.
A hozzászólás módosítva: Aug 31, 2024
Itt van néhány stock fotó ami nyomot hagyott bennem.
Igen, mindig hihetően életszerű képek születnek amikor a marketingesek irányítják a fotózást.
Nahát.
Az illető kis barátnője is arrafelé dolgozik.
Pontosan erre emlékeztem, ha be is lenne kapcsolva a páka, akkor komoly égési sérüléseket szenvedne a hölgy! Ezeknek halvány gőzük sincs arról, amit csinálnak, csak nézzen ki jól a stock fotó!
Az ilyen jó termékbemutatók nem újkeletűek, alig hat éve osztottam meg hasonlót: bontókalapács
~40 éve több hegesztőtrafót tekercseltem Unokaöcsém (~8 éves) lejött kíváncsiskodni. Nem tudtam igazán odafigyelni, egyszercsak elment. Nem szólt egy mukkot se. Felmegyek a lakásba, azzal fogadtak.: "-Mama! Mi volt, amit megfogtam?"
Na mi? 100 W-os páka. |
Bejelentkezés
Hirdetés |