Fórum témák
» Több friss téma |
Tisztelt felhasználók!
Kéretik a politikai és egyéb felekezeti ill, obszcén viccek bemásolását mellőzni szíveskedjetek.
Komoly lehet a helyzet, ha a bejelentkezési oldalon is figyelmeztetnek.
![]() Idézet: „Kedves Felhasználónk! Információink szerint többen is kaphattatok rosszindulatú támadók által küldött adathalász levelet. A levél a fiók frissítéséhez adatokat kér be (teljes név, email cím, jelszó, ....). Felhívjuk figyelmedet, hogy a levélben szereplő állítás hamis. A freemail csapata mindig a hivatalos ügyfélszolgálaton keresztül tartja felhasználóival a kapcsolatot az info@freemail.hu címen keresztül, valamint kizárólag a freemail.hu címen keresztül! Kezeld fenntartásokkal az email- ben kapott gyanús linkeket! A centrum.cz, atlas.cz, brawie.de NEM a freemail-hez tartozik. Amennyiben kaptál ehhez hasonló üzenetet, jelöld spam-nek, vagy töröld postafiókodból! Abban az esetben, ha kitöltötted a rosszindulatú támadók által küldött adatbekérőt, az ott megadott jelszavaidat haladéktalanul változtasd meg! Ezen kívül minden olyan platformon, ahol a megadottal megegyező jelszót használsz, cseréd azt le egy új, biztonságos jelszóra! Üdvözlettel: a freemail csapata”
A freemail már tíz éve is spam forrás volt! Vannak oldalak ahonnan a freemail konkrétan ki is van tiltva (emlékeim szerint)! Miért nem használsz normális levelezőt? Van egy csomó!
Idézet: „Nekem ugyanez jó magyarsággal jött, a levél tárgyba csúszott a baki: FRISSÍTSE FIÓKÁT” Én ezt simán ignoráltam volna... Etetem a madarakat a kertemben, de a fiókák frissítésével foglalkozzanak ők! ![]()
Van Gmail is, de esetemben mikor anno csináltuk az emailemet, akkor még éppen nem értem el a Gmail regisztráció alsó korhatárát, így akkor Freemail lett létrehozva - ezt nézegetem naponta, a Gmail-t csak időnként ellenőrzöm. Van pár hely, ahova még Freemail címmel vagyok regisztrálva (lehet, hogy ide is), de regisztrációkhoz már Gmail-t használok, nehogy gond legyen belőle, hogy esetkeg nem fogadják el - Freemail-ről senki se tudna lebeszélni, eddig még nem volt vele gondom.
![]()
Néha-néha agyalgatok rajta, milyen átváltási gubanc lehet ilyenkor. De a saját pénzemen nincs kedvem kipróbálni
![]()
Bár ez egy ócska satu, nincs rendes párhuzamos vezetése.
![]()
Speciális. Bronz anyaga van. Robbanás veszélyes helyekre csak ez használható. Régebben utána néztem már.
Pár hete összeszedtem valami szöget vagy mit ( kiderült egy 3 x16 mm-s facsavart) és a kerék két naponként leengedett ( jelzett a kocsi) . Ma éppen a lányomhoz menve egy gumiszerviz elött gyulladt ki a lámpa, mondom megnézetem mi a franc van. ( otthon nem találtam semmit).
A szervizben megemelték a kocsit egyböl láttuk, hogy mi a baj. Azt hittem a szakember egyböl nyul a szerszámért es nekifog javitani. Nem a kezével elkezdte vakarni a fejét mitévö legyen. Elment a mühely másik sarkába, talán remélve, hogy eszébe jut valami. Visszajött. Mondom: nem kéne levenni a kereket. Ja igen. Elökeresi a szerszámot leveszi. Megint elmegy ( nem kis mühely egyszerr 9 autot lehet javitani, ember is volt elég a mühelyben). Visszajön, elguritja az egyik munkapadhoz a kereket s látom már jo szerszám van a kezében, kicsavarja a csavart, felfurja a lyukat, gondolom most elöveszi a gombát és kész. Ah dehogy megint elmegy valahova. Visszajön a kollégával megnézik az abroncsot - s találnak valamilyen 105-s számot, hogy ezt csak belülröl lehet javitani. OK le kell szedni az abroncsot. Egy ujabb cirkuszi mutatvány végül 3 embernek sikerül ( még egyszer nézem, hogy tévedésböl nem egy uriszabohoz álltam be a kocsival, de nem ez egy profi kerékszerviz). Csak mellettünk měg 3 célgép volt az abroncs levetelére, meg a kiegyensulyozására. Nagy keserven sikerült összeszedni a célgép összes kellékét és lejött gyenge 20 perc alatt az abroncs. Ekkor megint szünet, mert a ragasztáshoz valoszinüleg erre kiképzett szakember kell. Annak éppen ideje volt és alig 5 perc alatt meg is ragasztotta. Most jött az ujabb mutatvány vissza az abroncsot a felnire. Ehhez már csak 2 ember kellett. Mehet a kerék a centrifugára. Nem tudom, hogy gyárilag idiota konstrukcio, vagy csak a cégnél nem tudják hogyan kell használni, mert a modern alufelnit ugy szerelte a gépre mint az auton, azaz a kerék koszos fele megy a gép oldalához ami ugye egy függöleges fal, viszont amiota alufelnik vannak ( vagy 50 éve ) az olomdarabokat a felni belsejére kell ragasztani, csak éppenséggel a gépen nem férni hozzá, mert kb 5 cm a hézag a kerék meg a gép fala között. Ráadásul a felni koszos is, igy azt ragasztás elött le is kell tisztitani - de hogyan. Ugy látszik már nem elöször fordult elö, mert voltak nekik mindenfele rudakra szerelt rongydarabok és a kerék küllö között meg az 5 cm -s résen hátulrol megtisztitották a helyeket ahova az olom került. Söt volt nekik egy bowdenes fogászati furógépük is amivel be tudtak jutni a felni belsejébe. Ujabb 15 perc mire elkészültek a kiegyensulyozással. Utánna a számla kiadás már csak nevetséges 10 percbe tellett, mert a pénztáros nem tudta, hogyan kell elkönyvelni. Az egész mutatvány 1 ora 23 percig tartott. Hát nem tudom ilyen munkahelyre egészen biztosan jol jönne az AI, mert igy nem biztos, hogy meg tudják termelni betevö falatot. Mindez a minta Ausztriában történt és nem migránsok meg magyarok dolgoztak itt, hanem vérbeli osztrákok).
Nekem magyarországi gumiszervizben csak egyszer volt hasonló szerencsétlenkedéshez "szerencsém".
Azt mondták, hogy ők játszva meg tudják szerelni a motorkerékpár gumit is. Viszont csak autógumi szereléshez való gépeik voltak. A 18 colos enduro kerék rendesen feladta nekik a leckét. Ezek után a Honda VTX 1300-as kerekéhez már kimondott motorgumist kerestem. A hozzászólás módosítva: Aug 5, 2024
Dettó ugyan ez környékbeli gumisok, belsőt kellett húzatni az LS650 hátsó kerekébe, vittem mindent, elmegyek (persze előtte telefonon leegyeztetve hogy biztos tudják-e fogadni) 4-en nézték a gumit.
A felnihez alig mertek hozzáérni, bár azért rólam is folyt a hideg veríték a bagázson végignézve de végül nagy nehezen 3-an abszorválták a történetet, és mivel senki nem merte biztosra mondani hogy sikerült-e nekik anélkül beszerelni hogy ne legyen lyukas a belső (végignéztem a műveletet elvileg sikerült nekik) így nem kértek egy forintot sem. Jófejségből otthagytam egy kis összeget majd távoztam, szerencsére nincs bajom az általuk beszerelt belsővel de a VT1100-at már hozzájuk nem viszem (esedékes a köpenycsere ![]()
Hol van az a kor amikor otthon 3-4 szerszámmal javitottuk a motokerekpárok kerekeit. Söt a házi kiskocsin ( magyarul kárén) is motorbicajok elsö kerekei voltak. Azok elég gyakran kaptak defektet.
Tegnapi történés:
Ilyen egy félreértés A facebookon az egyik Suzukis csoprtban feltettek egy kérdést, hogy 2005-ös GC verzióba, amiben nem volt fordulatszámmérő, kicserélték a műszeregységet fordulatszám mérősre. Minden jó, csak a kézifék és az ABS lámpa világít. 3 nappal ezelőtt tették fel. Nekem nem volt kedvem kapcsolási rajzot bogarászni, meg egyébként is, hogyhogy 2005-ös GC Wagonban nincs fordulatszám mérő, amikor már a 2004-es GC-ben is volt? Aztán most délután az admin rám ír, hogy nekem mi a véleményem? Beleástam magam a kapcsolási rajzba, aztán kiderült, hogy a műszeregység 24 és 25-ös lábán lévő funkció bizony nem mindegyiknél ugyanaz. Van ahol a 24-es az automata váltó vezérlőjének visszajelző lámpája, míg a 25-ös a kézifék és fékfolyadék szint visszajelzőjé. De van széria, ahol ez a kettő meg van fordítva. Írom a srácnak, hogy szerintem cserélje meg a kettőt osztjónapot! Írja kis idő múlva, hogy a 24-es az EPS visszajelző lámpáé, a 25-ösre meg nincs is kötve semmi. Na, hát akkor derült ki, hogy ő Swiftről beszél, én meg Wagonról. Ráadásul egy nem típusspecifikus csoportban tette fel a kérdést. Én meg alapból Wagonra gondoltam, merthát nekem az van és az admin is kikérte a véleményemet, aki tisztában van azzal, hogy nekem Wagonom van. Na, ekkor derült ki, hogy Swiftről van szó. Hát ezért nem volt 2005-ös GC-ben fordulatszám mérő. Írom a srácnak, hogy én Wagonra gondoltam, mert ez Wagonos csoport. Írja, hogy őt az meglepi, hogy Wagonos csoport, mert ő hogy került oda? Na, akkor látom, hogy nem is típusspecifikus topic, hanem csak simán az egyesülti csoport.
Ha már Olimpia akkor èn is hozok egy mókásat. (Nem saját szerzemény)
A hozzászólás módosítva: Aug 8, 2024
Én a török kezébe inkább egy Fluket raktam volna.
![]()
Még hogy nem lehet otthon fényszámítógépet építeni?!? LEDekből...Fogd meg a söröm. Pár hónapja találtam forrasztópáka reklámban. (ha már volt, bocs)
Csak itt nem a LED-ek égnek, hanem az alkatrészek, a bumszli pákától. El.
![]() A hozzászólás módosítva: Aug 31, 2024
Itt van néhány stock fotó ami nyomot hagyott bennem.
Igen, mindig hihetően életszerű képek születnek amikor a marketingesek irányítják a fotózást.
![]()
Nahát.
Az illető kis barátnője is arrafelé dolgozik. ![]()
Pontosan erre emlékeztem, ha be is lenne kapcsolva a páka, akkor komoly égési sérüléseket szenvedne a hölgy! Ezeknek halvány gőzük sincs arról, amit csinálnak, csak nézzen ki jól a stock fotó!
![]()
Az ilyen jó termékbemutatók nem újkeletűek, alig hat éve osztottam meg hasonlót: bontókalapács
~40 éve több hegesztőtrafót tekercseltem Unokaöcsém (~8 éves) lejött kíváncsiskodni. Nem tudtam igazán odafigyelni, egyszercsak elment. Nem szólt egy mukkot se. Felmegyek a lakásba, azzal fogadtak.: "-Mama! Mi volt, amit megfogtam?"
Na mi? 100 W-os páka. ![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |