Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » HiFi javítás
Lapozás: OK   69 / 70
(#) GARFIELD13 válasza Kolti0 hozzászólására (») Dec 2, 2023 /

Szia!
Hét elvileg szabvány 3,5 alj és csatlakozó, így illene passzolnia.
A center előoldalán van fejhallgató csatlakozó, oda próbáld meg bedugni a kábel végét.
Ha oda rendben belemegy, akkor a kábelcsatlakozó része OK.
A telefonnak van esetleg gyári vezetékes fülhallgatója? Ha igen, akkor azt kellene a telefonba belepróbálni, hogy az mennyire dugható bele.
Így megállapítható, hogy melyik oldalon van a probléma.
A hangerőnél figyelj arra, hogy a telefon és a center hangerő szabályozó az sorban kötött, így először a telefonon állítsd be, hogy mekkora legyen az onnan kimenő jel, majd utána a centerrel a hangerőt. A lényeg, hogy ne vezéreld túl, bár azt nem tudom, hogy a telefon mekkora jelszintet tud a jack csatlakozón kiadni.
Üdv.
(#) LaceK_85 hozzászólása Jan 16, 2024 /

Sziasztok!
Még kezdő vagyok a témában.
Van egy Panasonic SA-AK45 hifim, sajnos nem működik a CD váltó és ki sem adja a tálcát. Ennek mi javítási folyamata, gondolom szét kell szedni kitakarítani, meg szíjat cserélni, de erről nem láttam videót/leírást sehol. Ebbe való szíjat hol kapok?
Ezen kívül a VFD kijelző elég halvány, kb 10 évet volt használva. Normális, hogy ennyire elgyengült? Ilyet hol tudok esetleg szerezni?
A CD-s hibajelenség videón: https://youtu.be/V1uJVqCmybs (itt nem látszik halványnak a kijelző, de a valóságban az)

Ezen kívül a magnó része csak egyik irányba játszik le, csévélés nem működik. Itt gondolom szíj csere játszik, ilyen szíjat hol tudok venni?

Van egy SA-AK17 hifim is, ennek a magnó része szintén hasonlóan hibás, CD-t ha akadozva is lejátszik. Gondolom itt csak tisztítani kell. Viszont ennek fényes a kijelzője, ez már nem VFD?
A hozzászólás módosítva: Jan 16, 2024
(#) Massawa válasza LaceK_85 hozzászólására (») Jan 16, 2024 / 2

Ez igy érett a selejtezésre.