Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Vitatkozzunk! / Beszéljük meg!
Moderátorok által fokozottan megfigyelt, és moderált topik!
Kulturáltan, egymást észérvekkel meggyőzni vágyók témája!
Érdekes, hogy pont ott a legnagyobb keresztmetszetű a tápellátás, ahol sokkal kisebbek a távolságok, kisebb tömeget és kisebb sebességre kell gyorsítani... -> Metró
850 Vdc a metró nálunk, ugyan rövidebbek a távolságok, de intezíven kell gyorsítani és lassítani.
Mennyi ampert vesz fel kb. ? Azért oda kell.
Az is közel 1000 A induláskor. De eloszlik a szerelvény egész hosszára ( minden forgovázon van áramszedö papucs) , mig a vonatnál egy két áramszedön kell átfolynia az összes energiának.
A hozzászólás módosítva: Jún 3, 2024
Helló mindenki! Van egy mozgásérzékelős lámpánk, ami úgy van bekötve, hogy fixre is lehet kapcsolni.
Ennél a régebbi típusnál ez egyszerű, mert a mozgásérzékelő kapcsolt szálára egy fixen kapcsolható fázist teszünk. mivel jelfogó kapcsolja az izzót, így nem okoz gondot. Elromlott a mozgásérzékelő. Az új mozgásérzékelős lámpák ledesek és félvezető kapcsolja a lámpát. Meglátásom szerint a félvezető kimenetére nem tehetek fázist. Ebben igazam van vagy tévedek? Van egy mozgásérzékelőm, aler jq-30 . Ez vajon melyik típus, a relés vagy a félvezetős?
Ez tuti relés típus. Egy izzólámpával bekötöd és meghallgatod a relé kattanását...
Amúgy mutassatok egy félvezetős (triac?) típust.
Köszönöm a válaszod, most nem tudok mutatni, de nem egyel találkoztam, ami leges lámpákon volt. Triak vagy tirisztor, nem tudom, mert még olyat nem láttam amire rá lett volna írva a típusa.
Nekem is van félvezetős. Pont azért vettem, mert este zavart a kattogás.
Nekem csak beépítve van a napelemes/akkus lámpáimban... De azok tranyósak, DC 3,3-3,7-8,4V-hoz. 230-ast még nem láttam.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |