Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Ki mit épített?
 
Témaindító: Dióda, idő: Jan 26, 2006
Ez a téma ha úgy tetszik a mi "kiállítótermünk", nem pedig a ki mit csinált volna másképpen, mások helyett, és legfőképpen nem javítós téma. Minden készüléknek van saját témája, ott kell kitárgyalni a részleteket!
FONTOS! A kapcsolási rajzok keresésére is van saját téma, ott keressetek rajzokat!
Lapozás: OK   279 / 1679
(#) Müszi válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Aug 17, 2008 /
 
Egyszerűen gyönyörű
(#) istvanpal16 hozzászólása Aug 17, 2008 /
 
sziasztok! ma elkészült kicsi teljesitmenzü erösitöm. 10W és 9V-os. Meg nem probaltam ki de remelem jooo lettt
(#) Abukodonozo válasza istvanpal16 hozzászólására (») Aug 17, 2008 /
 
Nagyon szép! :taps: Én is valami ilyen egyszerűt-nagyszerűt szeretnék készíteni, mivel még kezdő vagyok...

A kapcsolási rajzának örvendenék!

Köszönöm előre is! Üdv: Abu.
(#) borvendeg válasza Abukodonozo hozzászólására (») Aug 17, 2008 /
 
istvanpal16:Szép munka nekem is tetszik.Egész zsép NYÁK-ot csináltál alkoholos filcel.
Abukodonozo:TDA1517 adatlapján van egy kapcsolás az IC-vel az is hasonló egyszerű bár kicsit kisebb a teljesítménye de nekem bejött a hangja.
(#) Abukodonozo válasza borvendeg hozzászólására (») Aug 17, 2008 /
 
Kösz! Megpróbálom megépíteni, hátha lesz valami belőle

Üdv: Abu.
(#) MaSTeRFoXX hozzászólása Aug 17, 2008 /
 
Sziasztok!

Elkészültem a miniatűr digitális JLT-02-es forrasztóállomásommal. Az egész csak 340 gramm aminek kb fele a doboz , kényelmesen lehet hordozgatni, mert nem egy nagy darab.
Az áramkörről: Kapcsolóüzemű táp dolgozik benne, olyasmi mint Cimopatáé, kb 50W-tal terhelve nem nagyon melegszik. ATTiny26-os vezérli magát a pákát, 150-400 fokig lehet állítani a hőmérsékletet, amit megjegyez kikapcsolás utánra is.