Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » LPT portos vezérlés
 
Témaindító: creative, idő: Nov 11, 2005
Lapozás: OK   9 / 29
(#) a1356 hozzászólása Aug 20, 2008 /
 
Sziasztok! nincs valakinek egy olyan programja, ami gombnyomásra jeleníti meg a biteket az LPT-n? Én nagyon kezdő programozó vagyok, és gyakorlatilag még nem vagyok olyan szinten,hogy gomblenyomás után felvillanjon egy lámpa amit az LPT-ről üzemeltetnék.AKinek van ilyen programja,azt kérem keressen fel! Nagyon fontos lenne! KÖszi előre is!
(#) phobia válasza a1356 hozzászólására (») Aug 20, 2008 /
 
Szia! Én ezeket használom ha szükségem van az LPT monitorozására.
Üdv. Andris
(#) a1356 hozzászólása Aug 20, 2008 /
 
Köszönöm,de nekem mindenképpen billentyűs kellene
(#) a1356 hozzászólása Aug 24, 2008 /
 
Egy másik alternatíva az lenne, hogy ha vki tud C#ben progizni,az keressen fel!
(#) Lucifer hozzászólása Szept 9, 2008 /
 
Üdv mindenkinek!

LPT port direkt win32 API-val elérésével foglalkozott már valaki?
(#) Laca150 hozzászólása Szept 12, 2008 /
 
Sziasztok!
Azután hogy végigolvastam a topic-ot még mindig megválaszolatlan és megoldatlan számomra egy kérdés.
Mikor bekapcsolom a gépet felvillannak a portra kötött ledek. (egyenlőre csak ledek) Miután betöltődött az op rendszer "XP" akkor a kimenetek mind 1 re állnak be, tehát világítanak a ledek.
Van rá roppant egyszerű megoldás, hogy mindezeket le lehessen tiltani? Egyáltalán ne adjon a kimenetekre jelszintet a gép? Azért problémás a dolog mert a gépet távolról irányítanám, és elég gáz ha nem tudok hozzáférni, és minden kimenetre kötött dolog működik amég hozzá nem férek. A válaszokat nagyon köszönöm előre is. Komplett leírás segédlet érdekel infó az van bőven, a megoldás, az kéne.
Üdv.: Laca
(#) gozi válasza Laca150 hozzászólására (») Szept 12, 2008 /