Fórum témák
» Több friss téma |
Ha jól értem amit mondasz, akkor az Ő esetében, mivel már kiváltották műanyagra csak EPH-ba kötendő, a PEN vezető szétválasztási pontjának földelésére nem használható.
Azt viszont nem tudom eldönteni, hogy a lakásban lévő csövezés lett műanyag vagy a víz-főnyomócsőtől jövő bekötő cső lett műanyag. Esetleg mindkettő. Ezektől függ, hogy használható-e földelésnek. Ha a bekötőcső a vízóráig fém, akkor igen.
uhhh..köszönöm a gyors válaszokat...bár némelyik egy kicsit kínai volt nekem (mivel abszolúte laikus vagyok a témában)
tehát akkor nem baj hogy amire rákötötte az fém (Réz?) de a falban ami folytatódik az műanyag? Az sem fordulhat elő hogy bárminemű zárlat esetén a fém vagy a víz tovább viszi az áramot és "felvillanyoz" majd a zuhanyzás esetleg tönkre megy a vill.bojler? bocs ha baromságokat kérdezek de teljesen laikus vagyok a témábanés nem lenne jó ha zuhanyozás után egyből a fodrászhoz kéne mennem
Ha van rendes földelésed és a vízcsövet csak az EPH-ba kötötte be , valamint felszerelt FI relét, akkor nyugodtan alhatsz. Ha ezt szánta földelésnek , akkor győződj meg róla, hogy a méretlen vízvezetéked miből van. Ha műanyag és nincs más földelés, akkor nem jó!
""olyan kérésem lenne hogy épp egy lakásfelújítás közepén vagyok (régi téglaház)a lakás átkábelezve, ""