Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Eagle 3D segítség, POV-Ray
Lapozás: OK   22 / 42
(#) Attila86 válasza niedziela hozzászólására (») Dec 31, 2008 /
 
Írtam, hogy egyenlőre a linkek sem működnek még amikkel a makrókat tartalmazó fájlokat lehet letölteni. A képeket viszont meg tudom mutatni, így nem kell mindig külön belinkelgetni ide.

A makrókat tartalmazó fájlok (pl. dioda.inc vagy special.inc) még nem töltöttem fel, mert még szerkesztgetem őket. Még sok dolgot szeretnék megrajzolni/átírni és majd utána, egyben falrakom az egészet.
(#) MPi-c válasza Attila86 hozzászólására (») Dec 31, 2008 /
 
Jó lesz az oldalad!
Szerintem egyszerűbb lenne csak a makrókat feltenni a hozzátartozó 3dpack... sorokkal. Abból bárki csak azt szedné le, ami neki kellene. Nem biztos, hogy az alkatrész inc-t mindenki cserélgetné, főleg, ha már saját piszkálgatásokat is tartalmaz.
Végig nézve az alkatrészeket az fémházas poti nagyon jól sikerült!
BÚÉK!
(#) Attila86 válasza MPi-c hozzászólására (») Dec 31, 2008 /
 
Köszi!
Kétlem, hogy sokan tudnák hogy pontosan mit hova kell másolgatni ezért felteszem a fájlokat egyben, aztán csak felül kell írni a fájlokat.
Aki ért hozzá az úgyis tudja hogy mit hol kell keresnie és mit hova kell beillesztenie ahhoz, hogy az alkatrészeket egyenként tudja használni. Az én fájljaim amiket majd felteszek csak javítják vagy kibővítik az eredetieket, el nem vesz belőle az égvilágon semmit. Szóval az "átlag user" nyugodt szívvel felül írhatja velük a sajátjait. Akinek pedig már eddig is 'hackelt' .inc fájljai vannak, az pedig ért hozzá annyira hogy kimazsolázza a makrókból azokat amik érdeklik.
(#) niedziela válasza Attila86 hozzászólására (») Dec 31, 2008 /
 
Igy van, igy minden érdeklődőnek használható lesz.
Remek munka
(#) Attila86 hozzászólása Jan 1, 2009 /
 
Ez is nyák és ez is POV-Ray-el készült
Bővebben: KÉP
(#) Attila86 hozzászólása Jan 2, 2009 /
 
Szerintetek mi lehet a baj, miért néz ki ez az üveg textúrájú fedél így?
Bővebben: KÉP
Kékes részek vannak benne, pedig azoknak is üvegnek kellene hogy legyenek. (Igazából csak azért kék mert tükröződik rajta a víz és az ég.)
A kamera felőli oldalon viszont nincs ilyen hiba.

Ennek a PFT15-ös foglalatnak a többi része már készen van egyébként, csak a fedél ilyen defektes:
Bővebben: KÉP

A fedél makrója:
[i]#macro fedel()
union{
difference{
box{<-13.3,0.01,-4.5> <13.3,9.7,4.5>}
box{<-12.3,-10,-3.5> <12.3,8.7,3.5>}
}
box{<11.8,8.7,-2.5> <13.3,-4.8,2.5>}
box{<11.8,8.7,-2.5> <13.3,-4.8,2.5> rotate<0,180,0>}

box{<-2.3,-2.5,-4.5> <2.3,8.7,-3>}
box{<-2.3,-2.5,-4.5> <2.3,8.7,-3> rotate<0,180,0>}
}
#end

object{fedel() texture{Glass3} translate<0,5.5,0>}[/size]
(#) Attila86 hozzászólása Jan 2, 2009 /
 
Közben frissítettem az oldalt, mert azóta rajzoltam pár új alkatrészt:
Bővebben: KÉP
(#) user hozzászólása Jan 3, 2009 /
 

Egy kérdésem lenne 3D-vel kapcsolatban. Rajzoltam egy pic égetőt és megcsináltam a pov fájlt is hozzá. Az eredmény viszont nem lett vmi szép.
Meg tudná valaki mondani, hogy hogyan lehetne a "embedded_weserver_with_wiznet.jpg"-hoz hasonló kiváló minőségű felbontást elérni?
Én sajnos az "egeto" rajzából csak ennyit tudtam kihozni.
A kamera beállításokkal van baj?

üdv.
(#) niedziela válasza user hozzászólására (») Jan 3, 2009 /
 
Ha csatolnád a két képhez tartozó pov fájlt, lehet tudnék is segíteni.

(#) user válasza niedziela hozzászólására (») Jan 3, 2009 /
 
Csak ez van meg, a másikat nem én csináltam. Ha kipróbálnád az jó lenne.

egeto.pov
    
(#) niedziela válasza user hozzászólására (») Jan 3, 2009 /
 
Dolog egyszerű

Másold a quickres.ini -t a POV-Ray/renderer könyvtárába.
POV-Ray programban fent van egy ikon (Ini)

Ott a méretnek válaszd ki a [512x384,NoAA]

Itt a pov ezt futtasd.



(#) MPi-c válasza user hozzászólására (») Jan 3, 2009 /
 
A pov-ray-ben mielőtt a Run nyomnál állítsd be a render kép méretét és a felbontást a második eszközsorban.

pov-ray.png
    
(#) user válasza MPi-c hozzászólására (») Jan 3, 2009 /
 
Megcsináltam, amit írtok, de a felbontás még mindig rossz.
Éles képet szeretnék elérni, ahogy Neked is sikerült a embedded_weserver_with_wiznet.jpg-vel.

egeto_.JPG
    
(#) Attila86 válasza user hozzászólására (») Jan 3, 2009 /
 
Üdv.!

Egyszerűen csak állíts be nagyobb felbontást iletve élsimítást! Én ezeken felül még kisebbre vettem a kamera látószögét, hogy közelebb kerüljön a panel a kamerához és ne a vizet lássuk:
Bővebben: KÉP
(Kicsit ez a kép is mosott, de csak a jpg tömörítés miatt.)

Azt ne nézd hogy az én képemen másképp néz ki pár alkatrész, az csak nálam ilyen...
(#) MPi-c válasza user hozzászólására (») Jan 3, 2009 /
 
Én sem találok a felbontásban semmi problémát. A panelen viszont van érdekesség, az 40 lábú ic (PIC18F440) nem tökéletes, az eagle alkatrészrajzán biztos nem jó helyen van a középpontja, ezért "mászik" el. Az a táp ic is szerintem eredetileg TO220-as lenne.
(#) Attila86 válasza MPi-c hozzászólására (») Jan 3, 2009 /
 
No meg a TO-247-es tok sem az igazi, ahogyan az SMD kondik helyett a radiális elkók sem, és a DC csatlakozó sem.
(#) user válasza Attila86 hozzászólására (») Jan 3, 2009 /
 
Működik, köszönöm szépen. Még egy kérdésem lenne. Nem tudod véletlenül. hogy hogyan tudnám más kerámia kondikkal helyettesíteni a piros kondikat. A 3dusrpac.dat-ban nem szerepelnek társítottként, ezeket az eagle rendeli hozzá szó nélkül.

panel.JPG
    
(#) MPi-c válasza user hozzászólására (») Jan 3, 2009 /
 
Ezt az eagle board-ban kell rendezni, de erről volt már szó, olvass vissza.
(#) Attila86 válasza user hozzászólására (») Jan 3, 2009 /
 
Azt javaslom, hogy inkább a nyákterven cseréld ki a kondikat kerámiára! Ezeket az rcl.lib nevezetű alkatrészkönyvtárban találod. Ezek a pirosak a capacitor-wima.lib könyvtárban vannak.

Az Eagle3D-ben is kicserélheted a társításokat hogyha nagyon muszáj, de szerintem a 3dpack.dat-ot ne bántsd, abban jók a hozzárendelések.
(#) Attila86 hozzászólása Jan 10, 2009 /
 
Rajzoltam pár új alkatrészt:
Bővebben: Link
Most már egész gyorsan megy. Anno a fém házas potit napokig rajzoltam, most a hasonlóan részletgazdag műanyag házas PIHER potit már 3-4 óra alatt sikerült elkészíteni.
(#) IMi válasza Attila86 hozzászólására (») Jan 11, 2009 /
 
Hello!
Most már egyre türelmetlenebbül várom, hogy publikus legyen, mert ugye az lesz?
Ismét csak gratulálni tudok !
(#) Krisz03 hozzászólása Feb 8, 2009 /
 
Hali!

Megpróbálkoztam én is a téma második hozzászólásában lévő link alapján ezzel a 3D-s dologgal, de már az első pontban elakadok, mert a csatolt hibaüzenetet adja az Eagle.
Szétnéztem a fórumon, láttam is minenféle hibát, de ilyet egyet sem. Az az érdekes, hogy sok más ULP-nél is hibát kapok.
Amint látható 4.16r2-es verziót használok magyarítással.
Van valakinek ötlete, hogy miként lehetne működésre bírni?

Köszi
Krisz
(#) Lucifer válasza Krisz03 hozzászólására (») Feb 8, 2009 /
 
A magyarítás miatt nem megy.
(#) Krisz03 válasza Lucifer hozzászólására (») Feb 8, 2009 /
 
Köszönöm szépen! A pov fájlt most már sikeresen létrehoztam, viszont a POV-Ray-ben újabb hibát kapok.
(#) Attila86 válasza Krisz03 hozzászólására (») Feb 8, 2009 /
 
Üdv.!
Meg tudnád mutatni a monitorkép alját (a POV-Ray ablakának alját)? A POV-Ray oda szokta kiírni a hibák okát.
(#) Krisz03 válasza Attila86 hozzászólására (») Feb 8, 2009 /
 
Azt hiszem erre gondolsz. Valami deklarálással kapcsolatos.
(#) Attila86 válasza Krisz03 hozzászólására (») Feb 8, 2009 /
 
Egy "e"-betű hiányzik:

hight -> height
(#) Attila86 válasza Krisz03 hozzászólására (») Feb 8, 2009 /
 
Várjunk csak, úgy látom több helyen is így van írva. Ki kellene cserélni az összeset: "Search/Replace..."
(#) Krisz03 válasza Attila86 hozzászólására (») Feb 8, 2009 /
 
Tényleg több helyen is rosszul volt írva. De ezeket a fájlokat nem én hoztam létre, ezek már ott voltak a program könyvtárában. Most már kijavítottam, és működik, csak még 1-2 alkatrész képe nem látszódik, de azt már talán magamtól is meg tudom oldani, mert mintha olvastam volna erről.

Köszi szépen a segítséget!
(#) Attila86 válasza Krisz03 hozzászólására (») Feb 8, 2009 /
 
Szívesen!
Következő: »»   22 / 42
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem