Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » TDA7375 quad

Témaindító: Kovidivi, idő: Márc 16, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   5 / 15
(#) Pék Pál hozzászólása Dec 29, 2008 /

Egy kérdésem van,az erősítőhöz mindenhol 4 ohmos hangszórót írnak nekem 8 ohmos van az autóba beépítve.Nem okoz gondot vagy keressek más kapcsolást erre a célra?
Köszi Pali
(#) lapose válasza Pék Pál hozzászólására (») Dec 29, 2008 /

Szia!

Semmi gond, csak kisebb lesz a hangerőd!
(#) Pék Pál válasza lapose hozzászólására (») Dec 30, 2008 /

Nagyon szépen köszönöm!
Akkor ezt fogom elkésziteni!
Boldog Új Évet!
(#) lapose válasza Pék Pál hozzászólására (») Dec 30, 2008 /

Szia!

Szívesen, viszont!
(#) matheus666 hozzászólása Feb 17, 2009 /

Kedves fórumtársak!

Látom elég régen volt már komment, de remélem valaki tud rajtam segíteni. Elég amatőr vagyok még az elektronikában, úgyhogy kérek szépen mindent alaposan, szájbarágósan !
Vettem hétvégén egy 5.1 -es hangcuccot, de beépített erősítő nélkül, csak simán a hangfalak.
Van ugye a subwoofer, ez 8 ohm - 25W-os.
A többi (center, front left, front right, rear left, rear right) 4 ohm - 15W-osak.
A Subwoofer és a Center sztereó csatornájának erősítése már meg van oldva, így már csak erre a TDA 7375-ös "quad"-ra van szükségem a maradék négy csatornának.
A kérdésem először is az lenne, hogy jól értelmezem, hogy ennek a kapcsolásnak plusz-minuszos táplálék kell? Szeretném beépíteni a számítógépbe és PC-tápról adni neki a táplálékot, a +12V egyértelmű is számomra, azonban nem tudom, honnét szedjem a -12V-ot!?
Tehát a Quad kapcsolás, semmi híd... StandBy és Diag-LED.
Átolvastam ezt a röpke 7 oldalt, de vagy a fáradtságomnak tudható be, vagy szimplán hülye vagyok :yes: , de nem értettem egyértelműen, hogy akkor a StandBy-nak a 12V tápfeszt adjam, vagy jobban szereti, ha megtáplálom 5V-tal, mert ugye PC táp esetében, ez is "kéznél van"!
Ha 12-őt adjak rá, akkor kell elé ellenállat? És mekkora?
És még egy kérdés!