Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Hangsugárzó építés, javítás - miértek, hogyanok
Lapozás: OK   128 / 731
(#) pl13 válasza bigbrother hozzászólására (») Márc 2, 2009 /

Azért legalább a doboz max. méreteit meg kéne határozni, hogy el tudjunk indulni valamerre. Hangszóróválasztás terén.
Mert hiába vannak vágyaid, az elektrodinamikus hangszórók kötött szabályrendszer szerint működnek, amiket nem nagyon lehet, vagy inkább nem érdemes átlépni.
(#) tomzon hozzászólása Márc 2, 2009 /

Azt mondjátok meg nekem , mivel érdemes mélyládát tervezni. Melyik az a progi, és hogyan működik?
Még absz kezdő vagyok ilyen téren.
(#) bigbrother válasza pl13 hozzászólására (») Márc 2, 2009 /

leírtam hogy kb, mit szeretnék összehozni, egy pár hozzászólással ezelőtt...
olyan 30-40 centi magas dobozt tudok elképzelni a polcon.
(#) Zupp87 válasza pl13 hozzászólására (») Márc 3, 2009 /

Pedig ismerek pár embert, akik igencsak istenítik a HiVi-t. Mondjuk sok olyat is, akik a SAL-t, vagy az MNC-t. Nekem sokáig volt két MNC EclipseII Home 30206-os mélyközepem, még tizenévesen. Viszonylag magas rezonanciafrekije volt, gyenge mély és nemszép középtartománya, viszont hihetetlen mit kibírtak azok nálam SAL-os tapasztalataim: Lakótársamnak volt két 29 literes reflexdoboza SBX1620-asokkal. A középtartomány elég gyér volt, a mély pedig lomha, terjengős.. pl. a lábdob hangja inkább szép lassan kimászott a dobozból, mintsem mellkason vágott. Ekkor még nem igazán foglalkoztam a miértekkel és a hogyanokkal. Az utánaolvasgatások, és a végtelen fórumböngészés akkor kezdődött, amikor megvettem a két HA 17-est. Pontos, preciz hangjuk van.
Igaza van annak, aki azt mondja: még én is amatőr vagyok. Ezt sosem cáfoltam. Azért szólogatok hozzá, mert tapasztaltam, hogy a "nagyok" meglehetősen későn reagálnak minden esetben. Hozzászólásaim általában tőlem tapasztaltabb, profibb emberek tanácsain alapulnak.. azonban előferdül, hogy kihagyok néha ezt azt..