Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Nem nem tűnt fel senki számára. Az, hogy fáj a hátam, nincs kiírva a homlokomra.
Aki ismerős baján: Kiscsávolyból (itt lakom) naponta kell lesétálnom Újvárosba a Sugópartra, mivel ott vannak óráim. Tegnap említett jóbarát reggeli "sulitúránk" közepette többször megemlítette, hogy de "k...va messze laksz"! Közepes tempóval 3/4-1 óra gyalog. Ezt naponta megteszem, és megvan a testmozgás. Nem nyavalygok, nem hagyom el magam. Ámbár amikor a legalább 30-40 kilós 1957-ben gyártott CCCP szignálomat cipeltem egyedül, juj! Se fogása se héliumos léggömb benne, hogy ne legyen olyan nehéz. DE! eredeti csőkészlettel leplombálva működik 1957 óta! Köszönöm, Gyuri bácsi! Érvényesség:pl ha koleszban laknál akkor a végzés dátuma után már ne küldjenek levelet... Naná, hogy reggel már fog az agyam. Ez az idediglenes címnek valami speciális fajtája lehet. Most már ilyent is láttam.
Nem gond, mindig nyomod a gázt! :whistle:
Ha tudnám akkor már 'nyomattunk' volna egyet a barátokkal...
Viszont a pappírodra odaírod, hogy lejár xy -kor, gondolom ez albérletekre vonatkozik, akkor az ottléti pappír mikor jár(na) le. Vagy ha nem tervezel költözést akkor meg rápakolsz 2009 -re még egy vagon évet... Had örüljenek neki. (ekkora szarvasmarha kérdést)
Szép napot!
Esztergom felett épp most haladt át egy jégesőfelhő, kis sörétgolyó mérető bogyókat szórva. Két perc volt az egész.
Erre gondolsz? Sárga szöcske
Azzal tisztában vagyok, hogy a válasz nem nekkem szól, de baromira idegesít, ha egy társaságban "beszszélgetve" nem értek valamit. (Az olyan, mint ha sükket lennék.)
Tehát... Miről van szó? Mi az, amit az "ottléti papppírra nyomtatni" kell, ha "lejár" az "xy"?
Azt is szoaré volt vezetni!
(Amúgy, egyszer vezettem villanyost, de azt már ülve kellett.)
Na, erre nem gondoltam, - és nem is tudtam nyomon követni, - hogy hogyan jutott ide Norberto felvetett kérdése.
Integrál és valószínűség számítás kombinatorikával.
Húúú, hogy én ezeket hogy szerettem! Utoljára talán a 13-as villamos vonalán járt ilyen, még "kölök" koromban! Imádtam mindig a vezetőállás mögött állva lesni, hogy a vezető mit-hogyan machinál a karokkal, szabályzókkal! No meg ha egy gyalogos (autó szinte alig akadt akkor még, inkább csak a MERKUR telepeken!) átszaladt, akkor jókorát rácsapott a mechanikus csengőre... De imádtam! Az ülések fából voltak, felváltva világos és sötét színűre pácolt, lakkozott lécekből, és az ablakot egy hajtókarral lehetett leengedni! Ajtó nem volt rajtuk, csak egy rács. (Csak halkan jegyzem meg, mert a mai eszemmel már látom, mekkora balgaság volt, de akkor még ezt nem láttam be, hogy menet közben is fel-le lehetett ugrani rá-róla...)
Idézet: „akkor jókorát rácsapott a mechanikus csengőre” Ezt hívták csengetőféknek. (Egy teherautó néhány méterre felborulva....) A rendőr megkérdezte a villamosvezetőt: - Nem látta, hogy a teherautó ott áll a sínen? - Dehogy nem! Csengettem is!
Veletek is kiabáltak?! De jó! Akkor nem csak mi voltunk ilyen betyárok!
"csengetőfék"... Ez jó! De ugye jól sejtem, hogy tényleges fékhatást nem fejtett ki egyáltalán?
Persze, hogy nem. De a villanyos vezetők fék helyett mindig azt használták. Csak a megállókban voltak hajlandók fékezni. (Gázoltak így embert is.)
Abban az időben a KRESZ ("kötöttpályás jármű" fogalma !) annyira a villamost részesítette előnyben, hogy még ma is torzítja a szabályok logikáját.
Éltél Te akkor! (is) :yes:
Ez járt a Bajcsyn is! :yes:
Bezony! De sokat jártam arra...
Idézet: „még ma is torzítja a szabályok logikáját” Ez tény, de azt is szem előtt kell tartani, hogy a vaskerekes jármű fékútja lényegesen hosszabb, mint a gumikerekesé, ráadásul kitérni sem tud (nincs kormány). (Hú, ez az utolsó zárójeles nagyon politikaszagú lett! Pedig de jó is lenne... )
Ne izgass fel! (...de milyen jóóó....!)
Nahát... A belinkelt oldalt vagy két órán keresztül bújtam... Nekem az UV villamos a kedvencem - az a legrégebbi amit még 'személyesen' is ismerek, tehát utaztam is rajta.
A fent hivatkozott oldalon az összes hozzá tartozó képet/dokumentációt átnyálaztam, tök jó volt :yes: Mondjuk ez a típus nekem - koromnál fogva - már történelem (hát még amiről most beszélgettek Frankye-vel), de legalább még élőben is találkoztam vele, amit nagy kár lett volna, ha kihagyok Az itteni (42-es) vonalon azt hiszem két vagy három éve búcsúztatták az utolsó UV-kat - azóta előbb csuklós CSMG2-esek jártak, majd a Hannoveri TW6000-esek járnak azóta is.
Sziasztok! Van köztetek olyan aki CCTV rendszereket, biztonságtechnikát szerel/telepít? Ha tudtok olyan társunkról, vagy éppen Te vagy az, akkor írj nekem privátba légy szíves! Köszi!
UV, azaz Ultra Viola... Ibolyán túli villamosok. Nem semmi!
Nem értem... Lassan egy 24 órája nem irt ide senki.
Hová tűntek a nagy offolók?
Háát... Nem pont Rád gondoltam.
Sokat gondolkodtam rajta, hogy Tesla , hogy nem halt bele abba a rengeteg sugárzásba ami érte őt kísérletezés közben.
Mert hogy ő hatalmas nagyfrekvenciás tekercsekkel kísérletezett. UV sugárzás röntgen sugárzás. Ha valaki építeni szeretne Tesla - tekercset, akkor egyből (és jogosan), felhívják a figyelmet rá, hogy ez mennyire veszélyes. Mégis aki ezt kitalálta , csak a róla készült képek alapján is, hatalmas dózisokat kaphatott. Bár lehet hogy én vagyok tudatlan és rosszul gondolom ... Szerintetek hogy is van ez a dolog ?
Jelen, jelen... Jó adag gépelni való után nincs kedvem írni! Egyébként ha az ember muszájból PC előtt éli le a fél életét, sokszor tele van a... a gépekkel!
Nem is hát-al kezdtem,hanem Háát-ot irtam. :boxer:
(de azért ne pityeregj) |
Bejelentkezés
Hirdetés |