Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » NYÁK-lap készítés kérdések
A témában nincs helye a nem szakmai indíttatású vitáknak, ezért a szabályszegést elkövetők azonnali figyelmeztetés nélküli kitiltásban, vagy némításban részesülnek. Ugyan így járunk el azokkal szemben, akik "blog"-nak nézik a fórumot. Ezt mindenki tartsa szem előtt!
Lapozás: OK   262 / 1385
(#) koko33 hozzászólása Ápr 5, 2009 /
 
Szeretnek nyákot készíteni házilag (még kezdő vagyok) eddig boltban szoktam csináltatni a panelt de már elég sok hibájukból adódóan én szeretném készíteni. Én vasalásra vagy rajzolásra gondoltam ha netán ezekbe valaki jobban betudná mutatni akkor meg köszönném?
(#) csezoli21 válasza koko33 hozzászólására (») Ápr 5, 2009 /
 
(#) Babó22 válasza koko33 hozzászólására (») Ápr 5, 2009 /
 
Erre mondom, azt hogy egy lusta ember lehet az ilyen mint te. Ne sértődj meg, nem is akarom elvenni a kedved a NYÁK készítéstől. Millió oldal foglalkozik NYÉK készítés hogyanjaival. Mutatok is párat:
Itt
Itt
És itt
Mindez a google első három találata a nyák készítés címszóra.
(#) koko33 válasza csezoli21 hozzászólására (») Ápr 5, 2009 /
 
Kösz ezt a választ fölég a videó tetszett benne.
(#) lmao válasza koko33 hozzászólására (») Ápr 5, 2009 /
 
Idézet:
„Én vasalásra vagy rajzolásra gondoltam ha netán ezekbe valaki jobban betudná mutatni akkor meg köszönném?”


Igen, valószínűleg megköszönnéd.

Egyébként ha szeretnél helyesen írni, akkor ahol eddig egybeírtad az igekötőt az igével, ott írd külön, ahol különírtad, ott írd egybe.
(#) Kacsavadasz hozzászólása Ápr 6, 2009 /
 
Jó estét!

Higanygőzlámpát használok levilágításhoz. Működés közben rossz illatú gázok szabadulnak fel.Amik fejfájást is okoznak (nálam). Ha jól tudom ez az ózon lehet. Nem lehet ezeket a gázokat valahogy megkötni, mert a szellőztetés sem 100%-os védelem.
Ha valaki megoldotta már ezt a problémát írhatna.
Köszönöm!
(#) sefi hozzászólása Ápr 7, 2009 /
 
Kedves fórumozók !