Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » EAGLE NYÁK tervező
Lapozás: OK   137 / 443
(#) Frankye válasza vzoole hozzászólására (») Júl 15, 2009 /
 
Pontosan. Ki kell kapcsolni, akkor jó lesz.
(#) Ballage hozzászólása Júl 15, 2009 /
 
Kedves fórumozók!

Azt szeretném kérdezni, hogy nincs-e meg valakinek az Atmel AT43301 USB HUB IC-hez Eagle library? Láttam, hogy valaki más is kereste, de gondoltam, hogy esetleg azóta meglett már.

Köszi,
Ballage
(#) mcfly hozzászólása Júl 16, 2009 /
 
Köszönöm! Megpróbálom.
(#) rogers hozzászólása Júl 17, 2009 /
 
Hi.

Miért van az hogy összevezetékeltem a kapcsolást majd ha átváltok a boardra egy csomó bekötés hiányzik.


Pl a relé lába nincs bekötve a kapcs rajzon meg be van.


Thx
(#) Ballage válasza rogers hozzászólására (») Júl 17, 2009 /
 
Én azt vettem észre, hogy néha nem köti össze. Ilyenkor fogom a kérdéses alkatrészt és elmozgatom a helyéről. Ha minden lábnál húzza vele a drótokat, akkor be van kötve, amúgy nincs. De ha visszamozgatod a helyére, akkor általában rendben beköti.
(#) rogers válasza Ballage hozzászólására (») Júl 17, 2009 /
 
A kapcsolási rajzon minden "rendben van" ha húzom az alkatrészt is ok de ha átváltok a boardra továbbra se köti be ..
(#) Ballage válasza rogers hozzászólására (») Júl 17, 2009 /
 
Akkor nem tudom. Ilyet még nem csinált nekem. Esetleg ha elküldöd a fájlt, akkor megnézem, hátha jutok vele valamire.
(#) kaqkk válasza rogers hozzászólására (») Júl 17, 2009 /
 
Elmentetted az utolsó változtatást is ? Nálam akkor csinált ilyet amikor csak a sematicon változtattam és nem mentettem el , úgy akartam folytatni a board -ban a tervezést .
(#) niedziela válasza rogers hozzászólására (») Júl 17, 2009 /
 
Ha fent áll a probléma, csatold az sch fájlt akkor nem kell találgatni, hanem meg tudjuk mondani mi a hiba.
(#) rogers válasza niedziela hozzászólására (») Júl 18, 2009 /
 
Hi .



Felrakom a filet-t. Hátha tudtok segiteni.




Thx

gsm1.sch
    
(#) niedziela válasza rogers hozzászólására (») Júl 18, 2009 /
 
Igy hirtelen a K2 -t találtam amire egy vezeték nem kapcsolódott a lábra. Huzalozási probléma, nézd át !
Az sokat segítene ha az alkatrész lábakra mindig a lábbal szemközti irányba kapcsolódna és nem merőlegesen tőben a lábra.
(#) MolnarG válasza rogers hozzászólására (») Júl 18, 2009 /
 
Én inkább azt javaslom, hogy nyomj rá az
Idézet:
„Errors”
gombra és nézd át miket jelöl meg, mert vannak még más hibák is.
(#) Ballage válasza rogers hozzászólására (») Júl 18, 2009 /
 
Halihó! A válaszomat megkaptad?
(#) rogers válasza Ballage hozzászólására (») Júl 18, 2009 /
 
Hi...

Igen most olvastam megnézem


Köszi
(#) Ballage válasza rogers hozzászólására (») Júl 18, 2009 /
 
Szólj, ha kell még segítség! Kb. ugyanazt írtam le, amit az előttem szólók...
(#) zoka hozzászólása Júl 18, 2009 /
 
Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni:
Eagle-ben tervezek nyákokat, és az a gondom, hogy például az ellenállásoknak, kisebb tranyóknak túl picike forrasztási pontot rajzol a progi, és ráadásul hatalmas lyukat. Na most ezt így kinyomtatva - ha valahogy rákerülne a nyákra - a fúrás biztosan eltünteti.
Nem lehetne valahogy módosítani a beállításokon (mert már nagyon unom, hogy minden forrpontot paintben kell átrajzolnom, és nem jövök rá, hogyan lehetne )
A képen látható, hogy milyen kellene

Ha van rá valami megoldás, hogy a már megtervezett nyákon átméretezze ezeket a pontokat, annak nagyon tudnék örülni

Előre is köszönöm!

Üdv! zoka

res.JPG
    
(#) niedziela válasza zoka hozzászólására (») Júl 18, 2009 /
 
Szerkeszd az alkatrészt
(#) Ballage válasza niedziela hozzászólására (») Júl 18, 2009 /
 
Szerintem nem lesz rá szükséged. Van a Tools/Drc ablakban egy "Restring" fül, ott meg tudod adni a forrszemek külső minimális méretét, minden rétegre külön (meg százalékosan is a furathoz képest, de ez nem érdekes). Ezzel a külső átmérőt be tudod állítani. A belsőt meg a drill_aid.ulp program (File/Run) lefuttatásával lecsökkenti a megadott méretűre. Én kb. 0.35-0.4 mm-es megvezetést szoktam használni vasaláshoz. Az ULP létrehoz egy külön réteget a fúrásvezetőknek, ezt a normál réteggel együtt kell kinyomtatni. Amúgy le lehet törölni.

Ha ez a 4-es Eagle-ban nincs benne, akkor térj át 5-ösre, ott működik.
(#) Ballage válasza Ballage hozzászólására (») Júl 18, 2009 /
 
Ld. még ezt!
(#) niedziela válasza Ballage hozzászólására (») Júl 18, 2009 /
 
Akkor jó, ha minden alkatrész PAD-jét egyformán növelni akarja. Lehet, hogy egy ellenállás és egy IC esetében az ellenállás PAD-je jó, akkor az IC lábai már összeérnek.
(#) Ballage válasza niedziela hozzászólására (») Júl 18, 2009 /
 
Abban igazad van, hogy ez csak egy bizonyos méretig használható.

De szerintem a gyári libekben tényleg van sok olyan alkatrész, amely házi körülmények között használhatatlan forrszemet ad kinyomtatva, ennek az orvoslására ez a két lépés szerintem tökéletes. Ha minden forrszem elér egy minimális átmérőt és rendesen megvezeti a fúrót, akkor már használható lesz a nyákterv és ehhez nem kell, hogy olyan nagyok legyenek, hogy összeérjenek az IC-k lábainál.

És ez lényegesen gyorsabb, mint az alkatrészeket áttervezni.

Ha meg később esetleg gyártatni szeretnél nyákot, akkor gond lehet belőle, hogy 0.3-as furatok vannak a tervben egy 1 mm-es lábnál.... :yes:
(#) zoka válasza Ballage hozzászólására (») Júl 18, 2009 /
 
Ez "Restring" fül alatti beállítás valóban működik
Igaz, hogy sajna az IC lábainál is növekedést okoz.
Ez a drill_aid viszont nem igazán jön össze. Hiába írom be az értéket, nyomtatásnál csak nagyon minimális lyukat hagy.
De köszi végül is ez sem rosz, hogy valamit növelni tudtam rajt
(#) zoka válasza niedziela hozzászólására (») Júl 18, 2009 /
 
Igazából 3 dolgon kellene csak módosítanom: az ellenállásokon, tranyón, jumper (átkötésen). Az alkatrészt hol tudnám szerkeszteni ? Bocs, hogy ilyen ostobaságot kérdezek, de nem tudom
(#) niedziela válasza zoka hozzászólására (») Júl 18, 2009 /
 
Megnyitás - libraries és ott a Package
(#) Ballage válasza zoka hozzászólására (») Júl 18, 2009 /
 
Mennyit adtál meg neki? Próbáltad 0,5mm-el vagy nagyobbal? Lehet, hogy a printer kicsit szétnyomja a festéket.
(#) Szamy válasza Ballage hozzászólására (») Júl 19, 2009 /
 


az milyen nyomtató lenne?

ha még ez elő is fordulhatna, akkor az alkatrészlábak közötti átkötés is összefolyna...
(#) zoka válasza Ballage hozzászólására (») Júl 19, 2009 /
 
Próbáltam: 0,3; 0,5; 0,7; de nem hozott eredményt. Azt a gyűrűt valóban berajzolja fehér színnel, de nyomtatáskor csak egy nagyon pici lyukat ad. Nyomtattam dokumentumba is, de ott is az látható, mint ami a nyomtatón jönne ki
Mivel vasalásos technikával készítem a nyákot, az én nyomtatóm természetesen használhatatlan ilyen célra. Mindenképpen valami dokumentumba tudok nyomtatni, hogy majd aztán lézerrel műnyomóra kerülhessen. De hát ott sem tesz nagyobb lyukat: vagy az van, hogyha nem futtatom le a "drillezőt" akkor túl nagy vagy ha igen akkor túl kicsi lyuk lesz
(#) zoka válasza Szamy hozzászólására (») Júl 19, 2009 /
 
Az én nyomtatóm pont ilyen
Na jó, azért ennyire nem, szét nem folyatja, de csíkokat húz. Viszont azt lehet látni, hogy mekkora lyukat hagy, tehát próbának megfelel
(#) Ricsi89 hozzászólása Júl 19, 2009 /
 
helló!
megrajzoltattam az eagle-el egy rajz alapján a nyákot és nem lett tökéletes, mert nem tudta teljesen megcsinálni. Nagyjából megvan, de a bonyolult részeknél inkább egyszerűbben egy árkötéssel akarnám összekötni a részeket. Ezzel nem is lenne gond, csak nem engedi kitörölni a már megrajzolt vonalakat, azzal az indokkal, hogy ehhez változtassam meg a rajzot. Valahogy nem lehetne függetleníteni a nyákot a rajztól? legalább csak addig ,amíg átalakítom.
(#) MolnarG válasza Ricsi89 hozzászólására (») Júl 19, 2009 /
 
Szavaidból azt veszem ki, hogy
Idézet:
„autoroute”
-ot használtál a nyáknál, az huzalozta össze, de nem mindenhol és nem tudod törölni. Ez azért van mert nem törölnöd kell a vezetősávot, mert azt valóban a
Idézet:
„schematic”
-ban kell megtenned, hanem a
Idézet:
„Ripup”
gombot használva tudod visszaalakítani a vezetősávot légvonallá. Ha jól értelmezem a kérdésed akkor ez a megoldás.
Üdv.
Következő: »»   137 / 443
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem